Opinie użytkownika (15)

OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Oleśka

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Oleśka

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Oleśka

25.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Oleśka

25.07.2017

eMILA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Oleśka

25.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Oleśka

08.12.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Sympatyczna obsługa,...
Rewelacyjnie. Sympatyczna obsługa, dogodne warunki

Oleśka

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Kompetencja bez...
Rewelacyjnie. Kompetencja bez zarzutu, korzystne warunki przy polisie OC

Oleśka

08.12.2016

WARTA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wycieczka do Ziemi...
Wycieczka do Ziemi Świętej ogólnie udana jednakże zawiódł mnie bałagan i brak informacji przed wylotem. Wycieczka w dn. 6-13 października 2012. Pierwszy raz wybrałam wycieczkę samolotem, wylot był z Lublinka. W czwartek profilaktycznie zadzwoniłam do biura, żeby dokładnie się dowiedzieć o której mam być na lotnisku, czy będzie jakieś spotkanie całej grupy w jakimś konkretnym miejscu. No i Pani powiedziała ze dobrze ze dzwonie bo chciała mi właśnie powiedzieć ze wylot jest 15.45 a nie jak ustalono wcześniej 13.45. Pomijam fakt że o takich sprawach to biuro powinno informować klientów, ale ok zadzwoniłam i łaskawie mi Pani informacje przekazała i że jeszcze będą dzwonić w piątek przed południem. Cierpliwie czekałam na telefon w piątek do godz. 13.30. Po zadzwonieniu dowiedziałam się ze faktycznie samolot jest 2h później. Gdy zapytałam jak wygląda sprawa spotkania dowiedziałam się tylko że mam być na lotnisku jakieś 3 h przed odlotem. W sobotę okazało się. że nie było wyznaczonego miejsca gdzie mamy się spotkać wiec na początek chodziłam i pytałam będących tam ludzi z jakiej są grupy, gdzie lecą, i z jakiego biura. W końcu dorwałam Panią z obsługi lotniska, która przekazała mi że grupa z Trade&Travel jest pierwsza do odprawy i ze można już stawać w kolejce, ale trzeba odebrać bilety z kasy na górze. Ok. Spoko nie wymagałam żeby ktoś mi te bilety jak dziecku dał do ręki ale takich informacji powinnam dowiedzieć się od pracowników biura a nie w ostatniej chwili od obsługi lotniska zwłaszcza ze był to "mój pierwszy raz" o czym Pani obsługująca mnie w biurze wiedziała bo sama o to zapytała. Ogólnie wrażenia przed wylotem kiepskie. Dobrze ze wycieczka okazała się taka jak powinna ;)

Oleśka

14.11.2012

Trade & Travel Company

Placówka

Łódź, Piotrkowska 92

Nie zgadzam się (0)
Witam, na początku...
Witam, na początku czerwca zamówiłam w TP-Orange telewizję, telefon i internet satelitarny-livebox. Poprzez zmianę przez 12 dni nie działał telefon stacjonarny,ani telewizja, a internet działał jakby leciał z kosmosu. Podczas dostarczenia całego osprzętu nie dostarczono anteny - talerza, którą dokupiłam sama i zapłaciłam za montaż na domu, panowie z działu technicznego wzywani byli by wszystko zamontować i uruchomić, wracali się 3 razy bo niby działało ale max. 15 minut, od momentu uruchomienia podczas zgłaszania awarii telefonu zapewniano mnie ze działa a guzik prawda nie działał, naliczono mi opłatę za 2 mies. z góry ponad 185 zł. Często trzeba resetować livebox by cokolwiek działało, wszelkie próby dzwonienia na infolinie kończą się odesłaniem na płatną infolinię a tam otrzymuje informacje że mam pisać pisma do działu technicznego i do działu opłat i faktur. TP działało kiepsko ale po połączeniu z Orange wcale lepiej nie jest :( A szkoda...

Oleśka

18.06.2012

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Na wielu kosmetyykach...
Na wielu kosmetyykach brak polskiego opisu, szczególnie sposobu uzycia odżywek gdzie nie wiadomo czy odżywka do włosów jest do spłukiwania czy bez spłukiwania (kosmetyki do włosów z serii Hair X). Nie zawsze mam pod ręka katalog i nie znam na tyle języka angielskiego by wiedzieć co jest dokładnie napisane.

Oleśka

20.05.2010

Oriflame

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Zrezygnowałam z tej...
Zrezygnowałam z tej szkoły w 2009 r w sierpniu gdyż musiałam wyjechać. Załatwiłam wszystkie formalności, uregulowałam opłaty, pisałam podanie o skreślenie z listy studentów i rozmawiałam z Dziekanem. Wszystko ładnie, pięknie, dostałam pisemna informacje że zostałam skreślona z listy studentów na własny wniosek. W tym roku 2010 w kwietniu otrzymałam pismo od windykatora z tej szkoły ze mam do zapłaty 22240 zł za naukę i jakieś odsetki za zwłokę. Pojechałam tam wnerwiona jak osa ze wszystkimi papierami związanymi z rezygnacją. Panie z dziekanatu w ogóle nie chciały ze mną rozmawia tylko odesłały mnie do windykatora na terenie szkoły którego jak się okazało nie było! Weszłam więc do Pań w kasie z zapytaniem co to ma być za pismo skoro ja od 31 sierpnia 2009 r nie jestem studentką. Panie przestraszone zaczęły coś grzebać w systemie i się okazało że niby mam dług wobec szkoły ale jest tez informacja ze nie studiuje !!! Potem wysłały mnie do dziekanatu gdyż okazało się że papiery o rezygnacji dotarły zbyt późno czyli wychodziło by na to że już w semestrze kiedy nie byłam studentką a zatem we wrześniu! Panie z Dziekanatu nie bardzo wiedziały co mi powiedzieć wiec z miejsca poprosiłam kierowniczkę dziekanatu! Która pogrzebała w komputerze i stwierdziła że to bardzo dziwne ! Więc zapytałam czy ja to wina że papiery nie dotarły do księgowości a dotarły do windykatora! Pani mi powiedziała ze to Pani windykator nie sprawdziła w systemie! Więc co Pani windykator sobie losowo wybiera nazwiska czy w jaki sposób dostaje informacje o długach wobec szkoły? Pani zaproponowały żebym przyjechała za tydzień (po weekendzie majowym) ale powiedziałam że ja się tu fatygować z Drezna drugi raz nie będę bo nie mam na to czasu a to jest ewidentna wina dziekanatu ! Zostawiłam numer telefonu i ksero pisma jakie otrzymałam od windykatora. Zadzwoniła do mnie Pani windykator po tygodniu z informacją że faktycznie nastąpił błąd i żebym zadzwoniła we czwartek upewnić się że na pewno jest wszystko w porządku. Zadzwoniłam owszem i zażądałam pisemnego oświadczenia że wszystko mam uregulowane bo inaczej sprawa skończy się w sądzie bo ja nie będe płaciła za bałagan w dokumentacji Pań z dziekanatu!

Oleśka

07.05.2010
Nie zgadzam się (14)
Kolejny minus dla...
Kolejny minus dla PZU niestety ponownie dostałam monit po roku czasu pomimo napisania oświadczenia o rezygnacji i wysłania ksero dokumentów przejścia do innego ubezpieczyciela. Na mój widok Pani która mnie obsługiwała za poprzednimi wizytami od razu zbladła ale nie obyło sie bez awantury i poproszenia kierownika tegoż przedsiębiorstwa tak niekompetentnego i wręcz irytującego! Sprawa skończy się u Rzecznika Praw Konsumenta.

Oleśka

21.10.2009

PZU

Placówka

Łódź, Kościuszki 57

Nie zgadzam się (19)
PZU ubezpieczenia to...
PZU ubezpieczenia to ogólnie firma z bałaganem w dokumentacji i brakiem kontaktu między placówkami <Łódź, okolice>. Moja niekoniecznie dobra opinia dotyczy ubezpieczenia auta. Kupiłam samochód używany gdzie poprzedni właściciel posiadał ubezpieczenie w PZU. Kolejna rata za ubezpieczenie była w październiku. Poszłam do głównej siedziby w Łodzi (ul. Kościuszki 57), gdzie bez żadnego problemu zapłaciłam kolejna ratę i wszystko byłoby ok gdyby nie to ze Pani obsługująca mnie powiedziała, że nie będzie żadnych problemów bo załatwiam wszystko w placówce głównej a oni wyślą stosowne dokumenty do oddziału w Łasku gdzie poprzedni właścicel płacił ubezpieczenie. Przychodziła do mnie kilkakrotnie z oddziału w Łasku karta z ponagleniem o zapłatę kolejnej raty bo inaczej grozi mi firma windykacyjna. Na każde takie pismo wysyłałam ksero dokumentów załatwianych w oddziale w Łodzi. I otrzymywałam kolejne ponaglenia i wezwania do zapłaty. Kolejny raz w listopadzie tak mnie to wyprowadziło z równowagi że pojechałam ponownie do oddziału PZU w Łodzi i spokojnie powiedziałam że nie wyjdę z oddziału dotąd dopóki ktoś mnie nie obsłuży i nie wyśle stosownych dokumentów do Łasku. Wszystko skończyło się 100 krotnymi przeprosinami, tłumaczeniem że widocznie wysłane dokumenty "się minęły" z ponagleniem z Łasku, dogodna oferta innych ubezpieczeń i oficjalnym pokazem przesłania dokumentów do Łasku po czym po 2 tygodniach od mojej wizyty znów dostałam ponaglenie z oddziału z Łasku. Skończyło się to karczemna awanturą z mojej strony i rezygnacja z usług ubezpieczeniowych. Dodatkowo każdego przestrzegam przed korzystaniem z ofert PZU.

Oleśka

18.09.2009

PZU

Placówka

Łódź, Kościuszki 57

Nie zgadzam się (17)
Punkt informacyjny działu...
Punkt informacyjny działu artykułów dekoracyjnych. Czekałam ponad 15 minut przy punkcie by zapytać kogoś z obsługi o rolety. Nikt się nie pojawił, mijali mnie tylko pracownicy jednak nikt nie pofatygował się do punktu. Podeszłam do punktu obsługi klienta a tam także zostałam zignorowana. Wyszłam z Castoramy i pojechałam w inne miejsce

Oleśka

05.06.2009

Castorama

Placówka

Łódź, Wydawnicza 1/3

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi