Opinia użytkownika: Oleśka
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Witam, na początku czerwca zamówiłam w TP-Orange telewizję, telefon i internet satelitarny-livebox. Poprzez zmianę przez 12 dni nie działał telefon stacjonarny,ani telewizja, a internet działał jakby leciał z kosmosu. Podczas dostarczenia całego osprzętu nie dostarczono anteny - talerza, którą dokupiłam sama i zapłaciłam za montaż na domu, panowie z działu technicznego wzywani byli by wszystko zamontować i uruchomić, wracali się 3 razy bo niby działało ale max. 15 minut, od momentu uruchomienia podczas zgłaszania awarii telefonu zapewniano mnie ze działa a guzik prawda nie działał, naliczono mi opłatę za 2 mies. z góry ponad 185 zł. Często trzeba resetować livebox by cokolwiek działało, wszelkie próby dzwonienia na infolinie kończą się odesłaniem na płatną infolinię a tam otrzymuje informacje że mam pisać pisma do działu technicznego i do działu opłat i faktur. TP działało kiepsko ale po połączeniu z Orange wcale lepiej nie jest :( A szkoda...