Trafiłam do tego sklepu za sprawą przepięknej wystawy. Szukałam akurat sukienki na wyjątkową okazję. Wnętrze sklepu zachwyciło mnie pięknym ułożeniem asortymentu według kolorów, odcieni. Miejsce bardzo wytworne. Obsługa kulturalna, życzliwa i dyskretna, zaangażowana ( jeśli sobie życzymy ). Jeśli chcemy z jakiejś okazji wyglądać wyjątkowo i tak się czuć - bezwzględnie powinno się odwiedzić ten sklep.
W Planet Sushi odbyło się moje pierwsze starcie z Sushi. Wiadomo, że pierwsze wrażenie - najważniejsze. Miejsce zrobiło na mnie bardzo dobre wrażenie. Obsługa w ładnych strojach. Obiekt zadbany, czysty i pachnący dobrym jedzeniem. A jedzenie pyszne. Zrobione ze świeżych produktów. W Planet Sushi piłam najlepszą białą herbatkę.
Do tego miejsca trafiłam zupełnym przypadkiem i ów przypadek sprawił, że poczułam się jak na faktycznym Mykonosie. Klimat miejsca fenomenalny, bardzo urokliwy ( piwniczka ). Wystrój oddający charakter. Menu ładne, przejrzyste. W miarę krótki czas oczekiwania. Dania pyszne. Obsługa lokalu serdeczna i grzeczna. Lokal spełnił moje oczekiwania.
Przyjemna przejrzystość asortymentu robi dobre wrażenie i jest zachęcająca. Miejsce to ma jakość jakiej oczekuję zarówno pod względem towaru jak i obsługi. Odzież dobrej jakości. Obsługa dyskretna, ale czujna i w każdej chwili gotowa pomóc. Wystawy sklepu schludnie przygotowane. Miejsce warte zatrzymania się na chwilę.
Bogaty asortyment zachęca do wejścia. Przestrzeń punktu dobrze wykorzystana. Obsługa na wysokim poziomie - pomocna, ale nie natrętna. Towar o dużej rozdzielczości wymiarowej, co jest bardzo komfortowe. Duża ilość kabin przymierzalni. Minusem jest dość chaotyczne rozmieszczenie towaru - czasem trudno znaleźć konkretnej rzeczy, a nie każdy ma czas na dłuższe poszukiwania.
Dobra lokalizacja, dobre parkingi. Jedzenie produktów doskonałej jakości, bardzo smaczne i w przystępnych cenach. Wysoka kultura osobista obsługi, pełny profesjonalizm niepozbawiony życzliwości. Schludny i czysty wystrój, zadbane toalety. Jeden mały mankament miejsca - zimą ogrzewanie kominkowe nie bardzo się sprawdza. Ogólnie miejsce pozostawia miłe wrażenie.
Obsługa obiektu niezbyt sympatyczna, czasem wręcz opryskliwa. Bardzo długi czas oczekiwania na złożone zamówienie. Chłód w lokalu. Wątpliwej jakości produkty, z których są przygotowywane potrawy. Pozytywem miejsca jest bardzo przestrzenny parking oraz dostęp do strefy sanitarnej dla kierowców ciężarówek.
Zbyt długi czas realizacji zamówienia - jedna osoba, to stanowczo za mało. Zepsuty dozownik napojów. Lada zabrudzona okruchami jedzenia i piciem - niesympatycznie. Niechlujnie przygotowany posiłek, który był ledwie ciepły. Wizerunek miejsca ratuje pani obsługująca - sympatyczna i grzeczna. I to jedyny pozytyw w tym punkcie KFC.
Dyskont jest miejscem przyjaznym dla klienta. Powierzchnia przestrzenna, ułożenie towaru wygodne i poręczne. Obsługa życzliwa, ale czasem kasy są puste i tworzą się kolejki. Jakość towaru na poziomie w miarę zadowalającym. Przed sklepem dość spory parking, jednak wjazd jest nieco uciążliwy - zwłaszcza podczas natężenia ruchu. Nie mam większych zastrzeżeń do dyskontu oprócz tego, że nikt z obsługi nie zwraca uwagi na zaczepiających bezdomnych na parkingu, który jest terenem należącym do Biedronki.
Stacja jest dość małym punktem o dobrym usytuowaniu. Nieco skomplikowany jest sam wjazd na stację, trochę słabo oznaczony i dla przejezdnych może być nieczytelny. Plusem jest parking na kilka ciężarówek.Obsługa sprawnie się zajmuje klientem, ale jak to w Polsce zwykle bywa - z "drewnem" na ustach. Życzliwe podejście do klienta naprawdę nic nie kosztuje.
Wizyta w tym salonie należała do przyjemności. Przyszłam jako potencjalny klient, a zostałam przyjęta jak ich najlepszy stały klient. Uzyskałam odpowiedzi na wszelkie zadane pytania. Bardzo wysoki poziom kultury osobistej obsługi. Miejsce przyjazne dla klienta zarówno zdecydowanego na konkretny wybór jak i niemającego jeszcze sprecyzowanego celu. Polecam.
W punkcie PLUS GSM mieszczącego się przy rynku można być pewnym w pełni profesjonalnej obsługi. Panie miłe, zawsze uśmiechnięte, potrafiące doradzić i wyczuć potrzeby klienta. Obsługa klienta odbywa się szybko i sprawnie przeważnie na trzech miejscach, aby unikać ewentualnych kolejek. Asortyment uzupełniany na bieżąco. Miejsce przyjemne i godne polecenia.
Infolinia - pomimo podania dokładnego numeru sprawy konsultanci są niedoinformowani i nie potrafią precyzyjnie udzielać odpowiedzi.Wydawanie decyzji zdaje się odbywać na zasadzie loterii, bo jeden za zadrapanie dostaje 2% uszczerbku na zdrowiu, a drugi z trwałym uszkodzeniem stawu dostaje decyzje odmowną - gdzie logika?!PZU pomimo medialnej zmiany wizerunku w działaniach nadal bazuje na przestarzałych procedurach, które niejednemu klientowi uświadamiają, że trzeba od tej firmy uciekać.
Miejsce przyjazne podróżnym. Dobra lokalizacja i parkingi, które zapewniają odpoczynek zarówno kierowcom aut osobowych jak i ciężarowych. Personel stacji profesjonalny i w razie potrzeby służący pomocą. Asortyment w pełni satysfakcjonujący w nagłych potrzebach. Myjnia całkiem sprawnie działająca. Ogólnie oceniam bardzo pozytywnie.
Wiele razy miałam przyjemność oglądania różnych produkcji filmowych w tym miejscu. Niemal zawsze jestem zadowolona i usatysfakcjonowana. Mankamentem tego miejsca są zbyt długie czasy oczekiwania na posprzątanie sali. Powinien być ustawiony zapas czasowy na te czynności. Toalety powinny być częściej sprawdzane pod kątem ogólnej czystości.
Ogólnie sieć sklepów oceniam bardzo pozytywnie. Zawsze są nastawieni na wysłuchanie potrzeb klienta i sprostanie im. W tym konkretnym punkcie Deichmann'a od roku kupowałam buty dla siebie i rodziny i za każdym razem byłam w pełni usatysfakcjonowana. Nawet kiedy buty syna uległy samoistnemu uszkodzeniu, reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i na miejscu - co bardzo mile mnie zaskoczyło.
Miejsce bardzo przyjazne klientowi. Obsługa sympatyczna i w pełni profesjonalna, ale nie nachalna - co bardzo sobie cenię. Panie obsługujące zawsze gotowe wyszukać żądanych pozycji, a jeśli ich brak, to zawsze jest możliwość bardzo szybkiego zamówienia. Moja ulubiona księgarnia. Polecam każdemu, kto lubi w spokoju obcować z literaturą.
Sephora przyciąga magią zapachów i kolorów. Lubię to miejsce i lubię spędzać tam dłuższe chwile. W sieci Sephory zwykle osiągam poziom satysfakcji konsumenckiej. Jest jednak jedna wada tego miejsca - nadgorliwa obsługa. Ja rozumiem, że klientowi należy służyć radą i pomocą jednak stoisko perfumeryjne jest dla mnie osobliwym miejscem gdzie sama chcę zdecydować jaki zapach zakupić. Zatem kilkukrotne pytanie " W czym mogę pomóc?" lub "Czy się już pani zdecydowała?" prowadzi mnie do swoistej irytacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.