Citroen

(2.37)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (39 z 67)

Sala na której...
Sala na której jest prowadzona sprzedaż aut osobowych jest czysta, uporządkowana, dobrze oświetlona znajdują się na niej aktualne materiały marketingowe ( ulotki, katalogi ) oraz pojazdy ekspozycyjne we wzorowym stanie ( bez smug i odcisków palców na szybach/karoserii ). Każde stanowisko obsługi klienta jest zaopatrzone w indywidualne wizytówki sprzedawców. Pracownicy są ubrani zgodnie ze standardem w koszule firmowe. Po wejściu do placówki zostałem przywitany przez sprzedawcę, który nawiązał ze mną kontakt wzrokowy i pierwszy mnie przywitał. Od razu zostałem zapytany o cel wizyty, sprzedawca przeszedł do badania potrzeb. Na początku rozmowy padły 3 pytania: - jakiego auta Pan szuka - kto będzie jeździł tym autem - gdzie głównie będzie się Pan poruszał nowo zakupionym pojazdem Po wstępnym określeniu i wybraniu modelu zapytano mnie o to czy będzie to zakup prywatny czy do firmy. Zaraz po tym zaproponowano mi jazdę testową po okazaniu do wglądu uprawnień do kierowania pojazdami osobowymi. Po jeździe testowej przedstawiono mi szczegółową ofertę cenową oraz propozycję finansowania w PSA Finance oraz zaproponowano mi zakup dodatkowych usług ( takich jak przedłużona gwarancja, oraz pakiet darmowych przeglądów ). Po zakończonej rozmowie handlowej sprzedawca pobrał LEAD - poprosił o pozostawienie aktualnych danych kontaktowych i zapytał kiedy może się ze mną skontaktować aby ewentualnie odpowiedzieć na dodatkowe pytania i sfinalizować zakup. Została mi wręczona teczka z katalogiem danego modelu, wydrukowaną kalkulacją finansową oraz wizytówką sprzedawcy. W rozmowie handlowej nie zostałem zapytany o to jakim autem jeżdżę dotychczas oraz czy byłem już klientem marek z grupy PSA, nie zaproponowano mi także reklamowanego leasingu konsumenckiego oraz promocyjnego pakietu dealerskiego ubezpieczeń, który znajduje się na drugiej stronie ulotki. W zasadzie sprzedawca całkowicie pominął kwestię ubezpieczenia pojazdu.

Klient_CFQqY

25.01.2023

Placówka

Białystok, Generała Władysława Andersa 71

Nie zgadzam się (0)
Do salonu udałem...
Do salonu udałem się z zamiarem zakupu auta używanego z serii Citroen Select. Przyjazd uprzedziłem informacyjnym telefonem, gdzie od pracownika byłem w stanie wstępnie pozyskać podstawowe informacje o stanie samochodu. Pracownik był doinformowany w sprawie samochodu jak i samego modelu, był w stanie wymienić wyposażenie znajdujące się w pojeździe i konkretne wersje wyposażenia oferowanego modelu. Po przyjeździe pracownik wyszedł z nami na obchód auta, bardzo rzetelnie pokazując wady samochodu, które mogliśmy przeoczyć. Takie zachowanie zdecydowanie na plus. Ostatecznie samochód kupiłem. Sprzedaż samochodu przebiegła sprawnie poza jednym mankamentem - dokumenty do samochodu pracownik musiał odszukać lub wydrukować. Drugi kluczyk do samochodu był wrzucony do kartonu zbiorczego, przez co znalezienie poprawnego w przypadku dwóch samych takich modeli mogłoby być problematyczne, a dokument potwierdzający OC oraz wykonane w serwisie naprawy musiały być kombinowane "na wczoraj", przez co przesiedziałem tam dodatkowe pół godziny. Niestety dopiero w domu sprawdziłem drugi kluczyk, który według sprzedawcy powinien działać - niestety prawdopodobnie z powodu długiego rozładowania przestał działać. Po kontakcie telefonicznym z tym samym pracownikiem powiedział, że bez problemu można przyjechać i zostanie bezpłatnie zakodowany, ale z racji dalekiej odległości zrezygnowałem z tego.

Klient_hUM8

16.08.2021

Placówka

Pszczyna, Bielska 31D

Nie zgadzam się (0)
NIEKOMPETENCJA bardzo...
NIEKOMPETENCJA bardzo agresywna obsługa brak umiejętności naprawy nowego auta Peugeot 208 skandaliczne zachowanie brak kompetencji do naprawy auta w Aso kierownik działu obsługi na zasadzie Dyzmy ZERO WIEDZY 18,02,2021

Niezweryfikowany Klient_kLAg

20.02.2021

Placówka

Warszawa, Al. Krakowska 206

Nie zgadzam się (0)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny okazało się, że klienta ma się w nosie. Gratuluję "profesjonalnych pracowników".Od dwóch dni nie można się skontaktować z działem ubezpieczeń. Pani z centrali (po kolejnym moim telefonie) poprosiła o mój numer kontaktowy. Obiecała że koleżanka się skontaktuje. Niestety koleżanka przez cały dzień nie znalazła nawet 5 min żeby oddzwonić.Wstyd...

zarejestrowany-uzytkownik

01.06.2017

Placówka

Warszawa, Al. Krakowska 206

Nie zgadzam się (0)
Brak kontaktu. Nikt...
Brak kontaktu. Nikt nie odbiera. Od miesiąca nie mogę się dopytać, kiedy będę mógł odebrać samochód z naprawy. Sprzeczne informacje, tylko jedna osoba ma wgląd w system. Nikt nie oddzwania...

zarejestrowany-uzytkownik

20.04.2016

Placówka

Warszawa, Al. Krakowska 206

Nie zgadzam się (0)
Witam.Miałem wizytę z...
Witam.Miałem wizytę z konieczności w środę 21 listopada 2015 roku około godziny 12-tej - złośliwość rzeczy martwych albo raczej nieudaczność serwisu z Gdańska (DS-4)Spotkałem się z niecodzienną życzliwością, zaangażowaniem i kompetencjami Panów z działu Obsługi Klienta oraz elektryków serwisowych.Panowie: kłaniam się nisko i serdecznie dziękuję za pomoc!!!Wszystkim potencjalnym Klientom (może raczej nie z konieczności)

tojad

23.10.2015

Placówka

Warszawa, Al. Krakowska 206

Nie zgadzam się (6)
Dział Kontaktów z...
Dział Kontaktów z Klientami Citroena. Na stronie Citroena jest formularz zgłaszania reklamacji. Ponieważ nie mogłem sprawy załatwić w serwisie, zgłosiłem przez stronę. Od razu otrzymałem informację aby opisać problem, podać VIN, przebieg itd. Więc wpisałem wszystko i wysłałem. Więcej nikt się nie odezwał. Brak odpowiedzi na maile z zapytaniami. Skontaktowałem się z działem obsługi klienta telefonicznie. Osoba po drugiej stronie bardzo niekompetentna. Odpowiedzi: "nie wiem dlaczego, nie mam na ten temat informacji, zgłoszę sprawę i ktoś oddzwoni". Nikt nie oddzwonił oczywiście przez następne tygodnie. Do dziś sprawa nie załatwiona.Drugi przypadek - za pomocą telefonu w dziale obsługi klienta poprosiłem o informacje na temat kontraktu serwisowego. Przedstawiciel Citroena nie wiedział kompletnie NIC i polecił skontaktować się z najbliższym ASO. Dodatkowo Citroen pozbył się ASO w Olsztynie i nie spieszy się z powołaniem nowego. Nie polecam marki Citroen. Obsługa klienta i serwis to ważna rzecz, a tu się tego nie nauczyli.

JarB

15.05.2015

Placówka

Warszawa, Dimaniewska 44a

Nie zgadzam się (0)
W otoczeniu salonu...
W otoczeniu salonu mało miejsca do parkowania. Brak oznaczonego parkingu samochodów testowych, Po wejściu do salonu zainteresowanie ze strony sprzedawców po około 15 min. Sprzedawca nie wyrażał zainteresowania odbyciem jazdy testowej. W samym salonie słabe światło. Ogólna ocena poniżej średniej.

zarejestrowany-uzytkownik

02.02.2015

Placówka

Kraków, Mogilska

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sympatyczni pracownicy,...
Bardzo sympatyczni pracownicy, miła obsługa. Polecam

Justyna_1428

21.10.2014

Placówka

Jarosław, Krakowska 25

Nie zgadzam się (0)
Byłem zmuszony odstawić...
Byłem zmuszony odstawić swoje 4 kółka na dość poważną naprawę. Telefonicznie ustaliłem termin, czas trwania i przybliżony jej koszt. Po wstawieniu samochodu na warsztat okazało się jednak, że naprawa będzie jeszcze poważniejsza i droższa, gdyż czas i korozja dokonały pewnych zniszczeń. Przy okazji mechanicy mieli sprawdzić jeszcze jedną usterkę z która nie mogłem sobie poradzić. Udało im się ją trafnie zdiagnozować i usunąć. Niestety ze względu konieczność sprowadzenia dodatkowych części czas naprawy przedłużył się o cały tydzień. Na plus jednak należy zapisać, że serwis zaproponował mi, abym sam poszukał zamiennika drogiej części, zamiast zakładania oryginału (wartego tyle co samochód) a samochód zastępczy który mi wypożyczono został policzony tylko za planowany czas naprawy. Ostatecznie koszty tylko nieznacznie przekroczyły planowane, dzięki samochodowi zastępczemu czas naprawy także nie był bardzo uciążliwy. Gdyby tylko obsługa zauważała i witała wchodzących klientów ocena byłaby jeszcze wyższa.

Łukasz_1025

01.09.2013

Placówka

Wieluń, Głowackiego 18

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do salonu,podszedłem do samochodu,którym byłem zainteresowany i zacząlem oglądać.Pani z recepcji,tuż obok,nie zwróciła namnie uwagi.Gdy tak sobie oglądałem,pojawiali się w mojej okolicy,różni sprzedawcy,ale żaden nie zwrócił na mnie uwagi.Pook.10 minutach,podszedłem do jednego,z nich i poprosiłem,aby mi ponieważ chciałem się dowiedzieć,czegoś więcej o samochodzie.Ale niestey,nie dowiadziałem się.Otrzymałem tylko katalog i cennik i zostałem poproszony o zapoznanie sie ,z nim,a w razie jakichkolwiek pytań, o kntakt z salonem.I tu otrzymałem wizytówkę.Na koniec zostałem,pożegnany i zaproszony na kolejna wizytę.Porażka!!!

Antoni_14

15.02.2013

Placówka

Opole, Duboisa 6

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w tym...
Wizyta w tym salonie należała do przyjemności. Przyszłam jako potencjalny klient, a zostałam przyjęta jak ich najlepszy stały klient. Uzyskałam odpowiedzi na wszelkie zadane pytania. Bardzo wysoki poziom kultury osobistej obsługi. Miejsce przyjazne dla klienta zarówno zdecydowanego na konkretny wybór jak i niemającego jeszcze sprecyzowanego celu. Polecam.

Ola_Ola

17.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Strona internetowa marki...
Strona internetowa marki Citroen przestawia się w korzystnym świetle. Przejrzałam ją ponieważ zamierzam kupić auto tej firmy i chciałam porównać sobie wygląd poszczególnych modeli. Na stronie zamieszczono bardzo ładne ilustracje, a przy każdym z nich zamieszczono też cenę. Moim zdaniem jest to pozytywny aspekt strony, bo dzięki temu wiem na jaką kwotę muszę się szykować.

Poziomka

22.06.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jest to strona...
Jest to strona internetowa marki samochodowej Chevrolet. Strona wygląda świetnie i sprawia bardzo dobre wrażenie. Jest bardzo estetycznie i starannie wykonana. Posiada bardzo ciekawą i oryginalną szatę graficzną i zachęca do dłuższego pozostania na tej stronie. Na górze strony są główne kategorie a pod nimi menu główne. Pod menu znajdują się ciekawe oferty i promocje. Taki układ strony mógłby zachęcić potencjalnego klienta do kupna. Posiada szeroki wybór asortymentu

zalogowany_użytkownik

10.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pan doradca "bardzo...
Pan doradca "bardzo wyluzowany" , zachowywał się, jakby "zjadł wszystkie rozumy". Ubrany w bluzę, ponieważ była to sobota... Po wizycie w serwisie, musiałem udać się do innego ponieważ usterka nie została naprawiona. W poczekalni darmowa kawa, brak świeżej prasy i tylko zdawkowe katalogi. na plus można dodać zainteresowanie klientem sprzedawców... Dojazd od strony Poznania fatalnie oznakowany!

PaFeu27

24.02.2012

Placówka

Suchy Las, Obornicka

Nie zgadzam się (0)
Witam! Samochód C3...
Witam! Samochód C3 regularnie serwisowany przez ASO Citroena nagle przestał poprawnie pracować. Skorzystałem z pomocy stacji jedynej w mieście, do której mam pełne zaufanie. Zauważyłem tylko rzecz trochę niepokojącą, odeszli z CItroen Polska bardzo sympatyczni i rozsądni pracownicy BOK. Samochód został naprawiony poprawnie, kontakt telefoniczny i informacje o stanie naprawy, przekazano natychmiast. Otrzymałem odpowiedni rabat oraz pełną dokumentację sprawdzającą obecny stan techniczny. Stacja serwisowa posiada dobry zwyczaj kontroli po każdej naprawie i przekazuje pisemną notatkę, także informuje o przyszłych koniecznych konserwacjach i przeglądach. z pozdrowieniem Greg101 Warszawa

Greg101

06.10.2011

Placówka

Warszawa, Al. Krakowska 206

Nie zgadzam się (9)
Ze względu na...
Ze względu na fakt że producenci pojazdów dostawczych często sprzedają te same nadwozia opatrzone tylko różnym oznakowaniem firmowym postanowiłem wstąpić do salonu Citroena aby zapytać o ofertę modelu bliźniaczego do produktu Fiata. Zapytałem się sprzedawcy o pojazd w tej samej konfiguracji co propozycja fiata i co ciekawe: cena katalogowa znacznie wyższa u francuzów, rabat również większy, cena po rabacie bardziej atrakcyjna co prawda u Citroena ale po zsumowaniu wszystkich rat leasingowych wyszło że Fiat wyciągnie mniej pieniędzy pomimo droższego auta. Ciekawe. Podzieliłem się moją obserwacją ze sprzedawcą Citroena i zaniemówił. Tak jak rzucał cenami i rabatami tak szybko zamilkł. Sprzedawca popełnił kilka błędów, które od razu wykorzystałem na swoją korzyść, za dużo mówił a za mało słuchał. Ogólnie był miły i uprzejmy, unikał odpowiedzi na trudne pytania, wykręcal się od nich. Odpuścilem sobie i wyszedłem.

Marcin_1182

09.02.2011

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska 38

Nie zgadzam się (5)
Udałem się w...
Udałem się w wycieczkę po salonach w poszukiwaniu nowego samochodu , odwiedziłem ich kilka w Katowicach teraz przyszła kolej na Dąbrowę Górniczą . Jednym z nich w tym mieście był salon samochodowy: CITROENA. Salon usytuowany przy jednej z głównych dróg przelotowych przez Dąbrowę Górniczą , parking duży i przestronny oraz bardzo dobrze oznakowany , dojazd prosty i bardzo dobrze oznaczony. Wnętrze tego salonu bardzo schludne , czyste i przestronne i nowoczesne . Obsługa salonu kompetentna . Pani odpowiedziała na wszystkie pytania i odpowiedziała na moje wątpliwości co do zakupu samochodu oraz jego wersji wyposażenia. Wykonałem jazdę próbną wybranym modelem samochodu CITROEN C5 . Sprzedawczyni dokładnie wytłumaczyła mi zasady gwarancji oraz koszty związane z obsługą serwisową samochodu oraz szczegółowo opowiedziała o ubezpieczeniu samochodu. Sprawiała dobre wrażenie dobrze przygotowanej . Jeden z najlepiej zorganizowanych i usytuowanych salonów samochodowych w tym mieście . Gorąco polecam , obsługa doświadczona i kompetentna oraz gotowa do pomocy przy zakupie nowego auta. POLECAM

Robert_451

29.11.2010

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Katowicka 2a

Nie zgadzam się (1)
Postanowiłem w najbliższym...
Postanowiłem w najbliższym czasie zmienić auto na nowe , udałem się więc w podróż po kilku salonach samochodowych w naszym regionie by rozeznać jak to by wyglądało. Jednym z salonów na mojej drodze był salon samochodowy Ganinex Citroena w Katowicach. Salon niezbyt duży , otoczenie dość estetczne , parking bardzo ciasny. Wnętrze salonu czyste i estetyczne . Obsługa kompetentna, miła i uprzejma ale bez większego zaangażowania. Spory plusik ponieważ wykonałem jazdę próbną . Sprzedawca natomiast nie wyjaśnił mi warunkiów gwarancji. Wyjaśnił zato warunki ubezpieczenia oraz pakietu ubezpieczeń. Niestety nie widać tam profesjonalizmu , podobnie jak w salonie Fiata tego samego włąściciela . Nie polecam odwiedzin tego salonu i serwisu. Miałem wrażenie , że nie zależy im na kliencie , który chce zakupić auto niższej klasy.

Robert_451

27.11.2010

Placówka

Katowice, Roździeńskiego 170

Nie zgadzam się (0)
Duży, zadbany salon...
Duży, zadbany salon znajdujacy się w poblizu Doliny Trzech Stawów w Katowicach. Kompetentna obsługa. Czas oczekiwania na auto spełniające nasze kryteria ok. 3 miesięcy. Szeroka gama kolorów i możliwość dostosowania auta i jego wyposażenia do własnych potrzeb. Profesjonalna pomoc i fachowa obsługa. Dodatkowo bardzo miły gest ze strony firmy w formie upominka - miłego na oblanie zakupu nowego auta (francuskie wino). Cena aut uzależniona od modelu, wyposażenia i koloru. Niestety wiadomo, że ceny w salonach nie kusza tak jak z komisów, lecz coś za coś. Czas oczekiwania w moim przypadku tak trwał (3 miesiące), gdyż sobie sama dopsowywałam rżzne rozwiązania taniego wyposażenia, ale i funkcjonalnego, kolor i takiego jak ja chciała nie było na saonie i trzeba było sprowadzać.

Monika_1178

08.11.2010

Placówka

Katowice, Roździeńskiego 170

Nie zgadzam się (1)

Citroen

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Citroen?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie!