Już po przekroczeniu progu restauracji, zostałam miło powitana przez kelnera, który zaproponował mi dostępne miejsca. Był ubrany w białą koszulę, fartuch. Kiedy usiadłam przy stoliku, powitał mnie kelner podając kartę i proponując na początek coś do picia. Kiedy wybrałam swój ulubiony stek i byłam gotowa złożyć zamówienie, wystarczyło, że podniosłam wzrok i zobaczyłam uśmiechnięta twarz kelnera, który podawał mi menu. Podszedł i przyjął zamówienie na które czekałam około pięciu minut.Kiedy otrzymałam zamówiony stek, domówiłam jeszcze kawę, którą otrzymałam po chwili.Kelner przynosząc mi kawę zapytał, czy wszystko jest w porządku oraz czy zamówiona potrawa smakuje mi. Potrawa była pyszna a obsługa wspaniała. Kiedy skończyłam jeść czekałam chwilę na rachunek. Kelner podziękował za wizytę i zaprosił ponownie.
W dniu 19/11/2012 w południe /poniedziałek/ nadałam przesyłkę krajową, która miała być doręczona następnego dnia. We środę wieczorem skontaktował się ze mną odbiorca przesyłki z informacją, iż jeszcze nie dotarła. Z danych na stronie DHL na podstawie nr nadania wynikało, iż kurier był we środę. Oczekujący był pod podanym adresem a kurier nie zostawił awizo. Zadzwoniłam w tej sprawie na infolinie. Dowiedziałam się, iż pomimo, że odbiorca twierdzi, że był w domu, to go nie było, bo kurier tak odnotował-czemu nie było awizo nikt nie wiedział. Pani na infolinii powiedziała, iż może przyjąć zgłoszenie ponownego doręczenia. Zastanawiam się tylko, co by było, gdybym nie zadzwoniła. Przesyłka w końcu dotarła w czwartek.
Już od wejścia do sklepu asortyment jest widoczny w zasięgu wzroku. Perfekcyjne zaprezentowana kolekcja i podział na działy. Bez problemu odnalazłam dział dziecięcy. Buciki pięknie poukładane, nie mogłam znaleźć odpowiedniego numeru. Poprosiłam o pomoc Panią z sali sprzedaży, która w mgnieniu oka podała mi buciki w odpowiednim rozmiarze. Przy kasie nie czekałam ani chwili. Zostałam miło i sprawnie obsłużona.
Już przy wejściu do klubu powitała nas miła ochrona. Zostaliśmy poinformowani o kosztach za wejście a potem poproszeni o degustacje drinka przygotowanego na ten wieczór. Lokal posiada dwa poziomy, górny restauracja, dolny sala taneczna. Jest czysty /również toalety/. Potrawy smaczne, bardzo ładnie podane a cała obsługa niezwykle sympatyczna i komunikatywna. Ceny przystępne.
Generalnie lubię ten sklep, jednak tym razem, straciłam dużo czasu i nie otrzymałam pomocy. Chciałam zakupić sznurek ozdobny. Poszukiwałam czarnego-był czerwony. Aby przyśpieszyć odnalezienie interesującego mnie towaru, wzięłam ze sobą czerwony dla przykładu, aby zapytać o dostępność czarnego.Na sali nie znalazłam nikogo z obsługi,na dziale Informacji nie było nikogo. Jedynym pracownikiem była Pani na kasie, a przy kasie 5 osób. Stanęłam wiec w kolejce licząc na pomoc Pani przy kasie, jednocześnie zwracałam uwagę na to, czy w punkcie informacji pojawi się pracownik-nie pojawił się. Kiedy dotarłam już Pani przy kasie odczekując dobre 10minut, okazało się, że Pani nie może mi sprawdzić bo MA KOLEJKĘ. W odpowiedzi mówię, stałam też w tej kolejce-Pani na to, aby poszukała pracownika Informacji, którego wciąż nie było.Nic nie kupiłam, towaru i informacji nie uzyskałam, straciłam 15minut.
Zakupy w Rossmann to duża przyjemność. Sklep bardzo czysty,bardzo duża ilość produktów, działające czytniki, towar uporządkowany, obsługa miła i kompetentna.Pomimo dużej ilości osób płacących przy kasach, Pani z działu drogerii podeszła i poprosiła o przejście na Jej kasę, co przyśpieszyło sfinalizowanie transakcji.Polecam ten sklep w tym centrum.
Od niedawna zmienił się design marketu, który zrobił na mnie ogromne wrażenie. Przestrzeń, asortyment i bardzo niskie ceny. Na dziale z owocami i warzywami zaskoczył mnie ogromny wybór produktów. Miałam problem z odnalezieniem działu z nabiałem, mimo takiej przestrzeni, bez problemu znalazłam osobę z obsługi, która wskazała mi miejsce, którego szukam. Przy kasie, nie stałam dłużej niż 5 minut.
Podczas wyjazdu służbowego wybrałam się na zakupy do Bershka w C.H. Arkadia. Tłum ludzi, brak możliwości odnalezienia obsługi to podstawowe minusy. Atutem był ładnie wyłożony towar i piękny i charakterystyczny zapach sklepu. Pomimo tłumów w sklepie, przy kasie nie czekałam długo. Transakcja została zakończona szybko i sprawie.
Czas wyprzedaży w tym sklepie jest bardzo atrakcyjny pod względem promocji, niestety chaos jaki panował podczas moich zakupów zniechęca. Bałagan na półkach, znikające odłożone w przymierzalni ubrania. Zbyt mała ilość personelu na ten czas utrudnia klientom zakupy. Pracownicy nie nadążają z natłokiem obowiązków i obsługa tak dużej ilości klientów.
Sklep mały, miłe i estetyczne wnętrze.Po wejściu do sklepu zostałam powitana przez obsługę z uśmiechem. Po udzieleniu informacji dla kogo poszukuje prezent, Pani w sposób miły i profesjonalny wskazała mi kilka propozycji. Nie musiałam czekać w kolejce przy kasie. Cała transakcja przebiegła niezwykle szybko i sprawnie.
Sklep z bogata ofertą zarówno dla kobiet i mężczyzn. Towar w miarę poukładany, obsługa wydaje się być bardzo zajęta, zbyt zajęta aby wykazać się chęcią pomocy w odnalezieniu odpowiedniego rozmiaru. Na pytanie, czy jest dany rozmiar, odpowiedź ,,to co na wieszaku''. Sklep czysty, przyjemne wnętrze, szybka i sprawna obsługa przy kasie.Atrakcyjne ceny.
Hipermarket, który z pewnością należy do jednych z atrakcyjniejszych w Bielsku pod względem oferty cenowej. Bardzo szybka obsługa przy kasie. Brak możliwości znalezienia obsługi na terenie hipermarketu. Na szczęście czytniki sprawne. Brak pełnej oferty warzyw. Bardzo mała oferta ryb i kosmetyków.Dużym atutem jest miła i sprawna OBSŁUGA na dziale mies i serów oraz przy wspomnianej wczesniej kasie.
Po raz kolejny udałam się do banku, który znam od lat. Chciałam zasięgnąć informacji na temat kredytów hipotecznych. Udałam się do obsługi klienta indywidualnego. Nie czekałam w kolejce. Zostałam obsłużona bardzo profesjonalnie i miło, a miła Pani udzieliła mi odpowiedz na każde pytanie. Polecam ten bank każdemu, szybko, sprawnie i profesjonalnie.
Wyśmienita pizzeria położona w centrum miasta. Pizza wypiekana w piecu, każdy może zaobserwować proces przygotowania. Obsługa miła, kompetentna, używająca zwroty grzecznościowe,estetycznie ubrana. Pomimo samoobsługi, która może być dla niektórych konsumentów minusem, na pizze nie trzeba czekać długo, około 10minut.Wnętrze lokalu estetyczne i zachęcające do spędzenia czasu.
W trakcie sezonowej obniżki dokonywałam zakupów w sklepie Zara. Wybrałam kilka produktów. Jedna z bluzek nie miała ceny. Zapytałam ekspedientkę o jej cenę, odpowiedziała: ,,nad wieszakami jest cena, WSZYSTKO przecenione z 89zł na 49zł''. Zapytałam czy na pewno, gdyż cześć ubrań pod Tą informacją nie jest w cenie obniżonej''. Ekspedientka na to, ze na pewno.Udałam się do kasy, ponieważ była duża kolejka, ta sama ekspedientka zasugerowała mi przejście na dział męski, gdzie kolejki już nie było.Udając się do kasy, okazało się jednak, ze wybrana bluzka bez metki, nie była przeceniona.Obsługa przy kasie była miła, bez problemu sprawdzono cenę, miło sugerując możliwość rezygnacji z tego zakupu.Zostałam wprowadzona w błąd, odrobinę zlekceważona, cena powinna być zawsze na metce a jeżeli nie ma metki, obsługa powinna mi tą cenę podać. Błąd rekompensuje miła obsługa.
W dniu 30/10/2012 dokonałam zakupu w salonie. Celem zakupu była biżuteria na prezent. Po przekroczeniu progu sklepu powitała mnie sprzedawczyni z uśmiechem i pytaniem ,,w czym mogę pomóc''. Kiedy uzyskała niezbędne informacje dotyczące przeznaczenia biżuterii podała mi swoje propozycje. Zakup przebiegał w miłej i profesjonalnej atmosferze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.