Opinia użytkownika: Obserwuję
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Generalnie lubię ten sklep, jednak tym razem, straciłam dużo czasu i nie otrzymałam pomocy. Chciałam zakupić sznurek ozdobny. Poszukiwałam czarnego-był czerwony. Aby przyśpieszyć odnalezienie interesującego mnie towaru, wzięłam ze sobą czerwony dla przykładu, aby zapytać o dostępność czarnego.Na sali nie znalazłam nikogo z obsługi,na dziale Informacji nie było nikogo. Jedynym pracownikiem była Pani na kasie, a przy kasie 5 osób. Stanęłam wiec w kolejce licząc na pomoc Pani przy kasie, jednocześnie zwracałam uwagę na to, czy w punkcie informacji pojawi się pracownik-nie pojawił się. Kiedy dotarłam już Pani przy kasie odczekując dobre 10minut, okazało się, że Pani nie może mi sprawdzić bo MA KOLEJKĘ. W odpowiedzi mówię, stałam też w tej kolejce-Pani na to, aby poszukała pracownika Informacji, którego wciąż nie było.Nic nie kupiłam, towaru i informacji nie uzyskałam, straciłam 15minut.