Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Super. Jestem pod wrażeniem usług premium oraz nowego WARSA. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
To była moja pierwsza wizyta w sklepie Deichman podczas której dokonałam faktycznego zakupu butów. Ekspedientka okazała się przemiłą osobą, która często sprawdzała czy może mi w czymś pomóc. Jest to tym ważniejsze, że przyniosła mi inne rozmary oraz kolory, dzięki czemu nie musiałam biegać po sklepie w jedym bucie. Sam asortyment był ułożony w sposób czytelny dla klienta.
Generalnie zawsze mi się wydawało, że w tym sklepie spotykam się tylko i wyłącznie z miłą obsługą. Jednak w czerwcu miałam do czynienia z panem, który nie rozumiał, że jeszcze nie potrzebuję jego pomocy, bo na razie tylko się rozglądam. Pan zignorował moją uwagę i w nachalny sposób chodził metr za mną przez dobre 10 minut przy okazji podsłuchując moją rozmowę z koleżanką. Prawdopodobnie chciał być na miejscu w razie potrzeby, ale ja osobiście poczułam się przez niego nieco osaczona. Myślę, że pan mógł zachować się nico dyskretniej. Oferta sklepu jest dosyć szeroka praktycznie w każdym dziale. W sklepie można kupić sprzęty mieszczące się w różnym zakresie cenowym. Organizacja obsługi jest także bardzo dobra. Sprzęt jest pakowany szybko i sprawnie bez zbędnego przeciągania. Same miejsca obsługi nie odbiegają standardem od tego typu stanowisk w innych sklepach z tej branży. Nie zauważyłam, żeby były one brudne czy panował na nich większy nieporządek.
Praktycznie każda wizyta w tym sklepie to prawdziwa przyjemność. Obsługa to chyba najmocniejszy punkt tego sklepu. Tuż po wejściu prawie natychmiast podchodzi do nas sprzedawca i pyta w czym może pomóc. Już niejednokrotnie zauważyłam, że dodatkowo sprzedawca bardzo często podchodząc do klienta równocześnie informuje go o aktualnych promocjach i wskazuje miejsce w którym można znaleźć produkty objęte taką ofertą, co jest niezwykle pomocne. Poza tym sprzedawcy zawsze są uprzejmi oraz uśmiechnięci. Także ich powierzchowność jest bardzo przyjemna dla oka. Kiedy ostatnio przymierzałam spodenki pani bardzo często przychodziła się pytać czy pasują i czy przypadkiem nie przynieść innego rozmiaru. Przy płaceniu w kasie zawsze pytają się czy nie chciałoby się jeszcze czegoś dokupić do kompletu. Jest to co prawda zwykłe naciąganie, ale przedstawione w miły i nienachalny sposób. W sklepie towar jest bardzo ładnie wyeksponowany. Nie panuje w nim przesadny ścisk i wszystko jest ułożone równo i estetycznie. Drobny rozgardiasz zwykle panuje przy biżuterii, ale może to wynikać z tego, że często klienci odkładają niektóre towary w miejsca, które nie były do tego typu towarów przeznaczone. Sam asortyment jest dosyć bogaty, ale niektóre produkty w sklepie moim zdaniem bywają za drogie. Większość promocji także nie jest imponujących. Na promocjach zazwyczaj pojawiają się niezbyt ciekawe wizualnie rzeczy.
Trudno wypowiadać się na temat kompetencji kadry w sytuacji, kiedy z pracownikami działów nie ma się praktycznie w ogóle do czynienia. Byłoby, co prawda nieco dziwne, gdyby w każdym dziale czaił się pracownik, ale przydałoby się, aby np. przy sprzęcie AGD/RTV dało się odnaleźć taką osobę. Już niejednokrotnie zauważyłam, że znalezienie pracownika bywa bardzo trudne. Przyznać jednak należy, że w momencie, kiedy już rozmawiamy z osobą odpowiedzialną za sprzedaż danych produktów nie możemy narzekać na jakość obsługi. Sprzedawcy zazwyczaj posiadają niezbędną do obsługi wiedzę. Szkoda tylko, że łatwiej spotkać personel sprzątający (co akurat bardzo dobrze świadczy o sklepie) niż pracowników obsługi. Nie wszyscy może są bardzo uprzejmi, ale też nie spotkałam się ze złym zachowaniem w ich wydaniu. Panie na kasach zawsze się witają i żegnają, pomimo, że czasami widać już po nich zmęczenie. Innym problem jest dla mnie rozmieszczenie niektórych produktów na półkach. Zawsze co prawda na regałach produkty są ułożone w sposób estetyczny i zrozumiały dla klienta, ale równocześnie niektóre produkty znajdują się zbyt wysoko. Z jednej strony byłabym w stanie zrozumieć ten system, gdyby na wyższych regałach znajdowały się rzeczy, które stanowią zapas dla tych produktów znajdujących się na niższych regałach. Często jednak zdarza się, że także unikatowe produkty znajdują się zdecydowanie za wysoko. W tym momencie zaczynają się poszukiwania pracownika z drabiną, co nie jest zbyt komfortowe. Największą zaletą sklepu jest różnorodny (zarówno lepszej jak i gorszej jakości) asortyment w zróżnicowanych cenach. W sklepie nie brakuje także promocji, co stanowi zachętę dla osób dokonujących zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.