Opinie użytkownika (16)

Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Monika_2885

04.07.2017

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_2885

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_2885

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_2885

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Jestem pod...
Super. Jestem pod wrażeniem usług premium oraz nowego WARSA. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_2885

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_2885

04.07.2017

Koleje Śląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_2885

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Monika_2885

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Monika_2885

13.06.2017

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Monika_2885

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_2885

13.06.2017

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_2885

13.06.2017

Fitness Academy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
To była moja...
To była moja pierwsza wizyta w sklepie Deichman podczas której dokonałam faktycznego zakupu butów. Ekspedientka okazała się przemiłą osobą, która często sprawdzała czy może mi w czymś pomóc. Jest to tym ważniejsze, że przyniosła mi inne rozmary oraz kolory, dzięki czemu nie musiałam biegać po sklepie w jedym bucie. Sam asortyment był ułożony w sposób czytelny dla klienta.

Monika_2885

20.04.2015

DEICHMANN

Placówka

Żory, Al. Zjednoczonej Europy 35

Nie zgadzam się (1)
Generalnie zawsze mi...
Generalnie zawsze mi się wydawało, że w tym sklepie spotykam się tylko i wyłącznie z miłą obsługą. Jednak w czerwcu miałam do czynienia z panem, który nie rozumiał, że jeszcze nie potrzebuję jego pomocy, bo na razie tylko się rozglądam. Pan zignorował moją uwagę i w nachalny sposób chodził metr za mną przez dobre 10 minut przy okazji podsłuchując moją rozmowę z koleżanką. Prawdopodobnie chciał być na miejscu w razie potrzeby, ale ja osobiście poczułam się przez niego nieco osaczona. Myślę, że pan mógł zachować się nico dyskretniej. Oferta sklepu jest dosyć szeroka praktycznie w każdym dziale. W sklepie można kupić sprzęty mieszczące się w różnym zakresie cenowym. Organizacja obsługi jest także bardzo dobra. Sprzęt jest pakowany szybko i sprawnie bez zbędnego przeciągania. Same miejsca obsługi nie odbiegają standardem od tego typu stanowisk w innych sklepach z tej branży. Nie zauważyłam, żeby były one brudne czy panował na nich większy nieporządek.

Monika_2885

08.11.2014

Avans.pl

Placówka

Zgorzelec, Kościuszki 51

Nie zgadzam się (0)
Praktycznie każda wizyta...
Praktycznie każda wizyta w tym sklepie to prawdziwa przyjemność. Obsługa to chyba najmocniejszy punkt tego sklepu. Tuż po wejściu prawie natychmiast podchodzi do nas sprzedawca i pyta w czym może pomóc. Już niejednokrotnie zauważyłam, że dodatkowo sprzedawca bardzo często podchodząc do klienta równocześnie informuje go o aktualnych promocjach i wskazuje miejsce w którym można znaleźć produkty objęte taką ofertą, co jest niezwykle pomocne. Poza tym sprzedawcy zawsze są uprzejmi oraz uśmiechnięci. Także ich powierzchowność jest bardzo przyjemna dla oka. Kiedy ostatnio przymierzałam spodenki pani bardzo często przychodziła się pytać czy pasują i czy przypadkiem nie przynieść innego rozmiaru. Przy płaceniu w kasie zawsze pytają się czy nie chciałoby się jeszcze czegoś dokupić do kompletu. Jest to co prawda zwykłe naciąganie, ale przedstawione w miły i nienachalny sposób. W sklepie towar jest bardzo ładnie wyeksponowany. Nie panuje w nim przesadny ścisk i wszystko jest ułożone równo i estetycznie. Drobny rozgardiasz zwykle panuje przy biżuterii, ale może to wynikać z tego, że często klienci odkładają niektóre towary w miejsca, które nie były do tego typu towarów przeznaczone. Sam asortyment jest dosyć bogaty, ale niektóre produkty w sklepie moim zdaniem bywają za drogie. Większość promocji także nie jest imponujących. Na promocjach zazwyczaj pojawiają się niezbyt ciekawe wizualnie rzeczy.

Monika_2885

30.07.2014

Camaieu

Placówka

Żory, Francuska 11

Nie zgadzam się (1)
Trudno wypowiadać się...
Trudno wypowiadać się na temat kompetencji kadry w sytuacji, kiedy z pracownikami działów nie ma się praktycznie w ogóle do czynienia. Byłoby, co prawda nieco dziwne, gdyby w każdym dziale czaił się pracownik, ale przydałoby się, aby np. przy sprzęcie AGD/RTV dało się odnaleźć taką osobę. Już niejednokrotnie zauważyłam, że znalezienie pracownika bywa bardzo trudne. Przyznać jednak należy, że w momencie, kiedy już rozmawiamy z osobą odpowiedzialną za sprzedaż danych produktów nie możemy narzekać na jakość obsługi. Sprzedawcy zazwyczaj posiadają niezbędną do obsługi wiedzę. Szkoda tylko, że łatwiej spotkać personel sprzątający (co akurat bardzo dobrze świadczy o sklepie) niż pracowników obsługi. Nie wszyscy może są bardzo uprzejmi, ale też nie spotkałam się ze złym zachowaniem w ich wydaniu. Panie na kasach zawsze się witają i żegnają, pomimo, że czasami widać już po nich zmęczenie. Innym problem jest dla mnie rozmieszczenie niektórych produktów na półkach. Zawsze co prawda na regałach produkty są ułożone w sposób estetyczny i zrozumiały dla klienta, ale równocześnie niektóre produkty znajdują się zbyt wysoko. Z jednej strony byłabym w stanie zrozumieć ten system, gdyby na wyższych regałach znajdowały się rzeczy, które stanowią zapas dla tych produktów znajdujących się na niższych regałach. Często jednak zdarza się, że także unikatowe produkty znajdują się zdecydowanie za wysoko. W tym momencie zaczynają się poszukiwania pracownika z drabiną, co nie jest zbyt komfortowe. Największą zaletą sklepu jest różnorodny (zarówno lepszej jak i gorszej jakości) asortyment w zróżnicowanych cenach. W sklepie nie brakuje także promocji, co stanowi zachętę dla osób dokonujących zakupów.

Monika_2885

29.07.2014

Auchan

Placówka

Żory, Francuska 11

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi