Opinia użytkownika: Monika_2885
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Trudno wypowiadać się na temat kompetencji kadry w sytuacji, kiedy z pracownikami działów nie ma się praktycznie w ogóle do czynienia. Byłoby, co prawda nieco dziwne, gdyby w każdym dziale czaił się pracownik, ale przydałoby się, aby np. przy sprzęcie AGD/RTV dało się odnaleźć taką osobę. Już niejednokrotnie zauważyłam, że znalezienie pracownika bywa bardzo trudne. Przyznać jednak należy, że w momencie, kiedy już rozmawiamy z osobą odpowiedzialną za sprzedaż danych produktów nie możemy narzekać na jakość obsługi. Sprzedawcy zazwyczaj posiadają niezbędną do obsługi wiedzę. Szkoda tylko, że łatwiej spotkać personel sprzątający (co akurat bardzo dobrze świadczy o sklepie) niż pracowników obsługi. Nie wszyscy może są bardzo uprzejmi, ale też nie spotkałam się ze złym zachowaniem w ich wydaniu. Panie na kasach zawsze się witają i żegnają, pomimo, że czasami widać już po nich zmęczenie. Innym problem jest dla mnie rozmieszczenie niektórych produktów na półkach. Zawsze co prawda na regałach produkty są ułożone w sposób estetyczny i zrozumiały dla klienta, ale równocześnie niektóre produkty znajdują się zbyt wysoko. Z jednej strony byłabym w stanie zrozumieć ten system, gdyby na wyższych regałach znajdowały się rzeczy, które stanowią zapas dla tych produktów znajdujących się na niższych regałach. Często jednak zdarza się, że także unikatowe produkty znajdują się zdecydowanie za wysoko. W tym momencie zaczynają się poszukiwania pracownika z drabiną, co nie jest zbyt komfortowe. Największą zaletą sklepu jest różnorodny (zarówno lepszej jak i gorszej jakości) asortyment w zróżnicowanych cenach. W sklepie nie brakuje także promocji, co stanowi zachętę dla osób dokonujących zakupów.