Opinia użytkownika: Monika_2885
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Generalnie zawsze mi się wydawało, że w tym sklepie spotykam się tylko i wyłącznie z miłą obsługą. Jednak w czerwcu miałam do czynienia z panem, który nie rozumiał, że jeszcze nie potrzebuję jego pomocy, bo na razie tylko się rozglądam. Pan zignorował moją uwagę i w nachalny sposób chodził metr za mną przez dobre 10 minut przy okazji podsłuchując moją rozmowę z koleżanką. Prawdopodobnie chciał być na miejscu w razie potrzeby, ale ja osobiście poczułam się przez niego nieco osaczona. Myślę, że pan mógł zachować się nico dyskretniej. Oferta sklepu jest dosyć szeroka praktycznie w każdym dziale. W sklepie można kupić sprzęty mieszczące się w różnym zakresie cenowym. Organizacja obsługi jest także bardzo dobra. Sprzęt jest pakowany szybko i sprawnie bez zbędnego przeciągania. Same miejsca obsługi nie odbiegają standardem od tego typu stanowisk w innych sklepach z tej branży. Nie zauważyłam, żeby były one brudne czy panował na nich większy nieporządek.