Moja wizyta dotyczyła wpłaty własnej na konto osobiste. Pomysł z systemem biletowym zdecydowanie usprawnił proces obsługi w banku. Po kilku minutach pani ze stanowiska bodajże 4-5 przyjęła mnie z uśmiechem (na identyfikatorze widniała informacja, że się uczy). W sposób dyskretny zaproponowała również założenie dodatkowej karty. Po mojej odmowie pracownik nie nalegał i nie przekonywał nachalnie do produktu. Po raz kolejny jestem zadowolona z wizyty w tymże oddziale BZWBK.
Moja wizyta w urzędzie dotyczyła złożenia wniosków o zmianę dowodu osobistego, jak i prawa jazdy. Przyczyną zmiany było nowe nazwisko. Po wejściu do urzędu kolejka, każdy z klientów pobiera bilecik i czeka na swoją kolej. Panie przy stanowiskach zajęte innymi obowiązkami, po kilku minutach kontynuowały obsługę. Brak dostępnych wniosków, by móc wypełniać je, czekając na swoją kolej, co zdecydowanie usprawniłoby cały proces. Na moje szczęście, przy składaniu wniosków, klientów było zdecydowanie mniej niż przy odbiorze, zatem mogłam spokojnie wypełnić sobie druki przy stanowisku dowodów osobistych jak i prawa jazdy. Obie Panie w sympatyczny sposób pomagały w wypełnianiu danych. Wizyta była krótka i treściwa.
Moja wizyta w Urzędzie Skarbowym dotyczyła złożenia wniosku ZAP3 o zmianę nazwiska, jako iż kilka dni wcześniej zawarłam związek małżeński ;) Zaraz po moim wejściu ochroniarz wychwycił mnie z tłumu rozglądającą się za poszukiwanym wnioskiem. Z uśmiechem wskazał mi prawidłowy druk, po czym udałam się do stolika w celu wypełnienia go. Do przyjmowania wniosków w tutejszym urzędzie są dwa stanowiska. Niestety kolejka zniechęca i obsługa nie przebiega zbyt szybko. Chyba tylko klientom się spieszy ;) co można wnioskować po przebieraniu nogami oraz głębokimi westchnieniami :) Bez żadnej informacji wniosek został podbity i przyjęty. Wizyta w urzędzie trwała ok. 40min. Na następny dzień otrzymałam telefon z tejże instytucji, że w moim wniosku czegoś brakuje, po czym udałam się do wskazanego pokoju na I piętrze, gdzie tam dość miła Pani wskazała mi brakująca informację i wyjaśniła sprawę. Można było uniknąć tej sytuacji, gdyby Pani w okienku udzieliła mi bezpośrednio tej informacji, ale moja wizyta przebiegła całkiem przyzwoicie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.