Dobrze. Za dużo telefonów z propozycjami usług finansowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Dzień dobry. Dziękuję za Pana opinię. Przepraszamy za niedogodności. Proszę o kontakt z mLinią, wyjaśnimy kwestię kontaktów z propozycjami usług finansowych. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Bardzo dobrze. Częste...
Bardzo dobrze. Częste telefony z ofertami usług bankowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pana obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Super. Przestronne pomieszczenia...
Super. Przestronne pomieszczenia i profesjonalne doradztwo.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Ten sam styl obsługi preferujący samoobsługę klientów.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.