Opinie użytkownika (40)

Bardzo źle. "Na...
Bardzo źle. "Na bezrybiu" Duża sieć, czysto (sterylnie) plastikowo, ale dostępnie.

Mirosław_146

27.12.2017

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. W ostatnim...
Słabo. W ostatnim okresie obsługa się pogorszyła.

Mirosław_146

22.12.2017

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Przy...
Tak sobie. Przy tak kiepskim towarze obsługa nic nie pomoże.

Mirosław_146

22.12.2017

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Różnorodny towar,...
Dobrze. Różnorodny towar, dyskretna obsługa.

Mirosław_146

22.12.2017

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. czasami...
Tak sobie. czasami towar wysokiej jakości, obsługa sprawna.

Mirosław_146

22.12.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Jak ktoś...
Fatalnie. Jak ktoś chce sobie przypomnieć czasy PRL to jest to.

Mirosław_146

22.12.2017

PSS Społem

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Ceny...
Bardzo źle. Ceny wzrastają relatywnie w okresie zimowym (niższa wartość opałowa gazu)

Mirosław_146

22.12.2017

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Rachunki na...
Fatalnie. Rachunki na pół roku naprzód (przedpłata) żenada

Mirosław_146

22.12.2017

PGE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Kiepski...
Bardzo źle. Kiepski towar i obsługa

Mirosław_146

22.12.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Zdzierstwo...
Bardzo źle. Zdzierstwo za mierną jakość. Obsługa jak w NFZ.

Mirosław_146

21.12.2017

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Towar...
Bardzo dobrze. Towar średniej jakości, obsługa dyskretna.

Mirosław_146

21.12.2017

Martes Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. średni towar...
Dobrze. średni towar i obsługa

Mirosław_146

21.12.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. średni...
Bardzo dobrze. średni towar i obsługa

Mirosław_146

21.12.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Obsługa niewidoczna.
Źle. Obsługa niewidoczna.

Mirosław_146

21.12.2017

E.Leclerc

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. średniej jakości,...
Dobrze. średniej jakości, a czasem kiepskiej, obsługa w porządku

Mirosław_146

21.12.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Swojsko, beznamiętnie.
Słabo. Swojsko, beznamiętnie.

Mirosław_146

21.12.2017

ABC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Za dużo...
Dobrze. Za dużo telefonów z propozycjami usług finansowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Mirosław_146

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za Pana opinię. Przepraszamy za niedogodności. Proszę o kontakt z mLinią, wyjaśnimy kwestię kontaktów z propozycjami usług finansowych. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Bardzo dobrze. Częste...
Bardzo dobrze. Częste telefony z ofertami usług bankowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Mirosław_146

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
12.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pana obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Super. Przestronne pomieszczenia...
Super. Przestronne pomieszczenia i profesjonalne doradztwo.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mirosław_146

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Ten sam...
Dobrze. Ten sam styl obsługi preferujący samoobsługę klientów.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Mirosław_146

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi