Opinie użytkownika (40)

Jakość obsługi klienta...
Jakość obsługi klienta jest na dobrym poziomie, ale dostępność pracowników wymaga poprawy. Czas oczekiwania na obsługę zniechęca do zakupów.

Mateusz_1086

31.03.2023

Castorama

Placówka

Nie zgadzam się (0)
O ile wybór...
O ile wybór towarów jest bardzo duży oraz dostępność sprzedawców całkiem dobra, o tyle jakość obsługi w punkcie serwisowym jest w mojej ocenie rażąco niska. Pracownik nie był kompetentny, a dodatkowo zachowywał się jakby był nieomylny. Zrobił słabe wrażenie pod względem podejścia do klienta.

Mateusz_1086

05.04.2022

Castorama

Placówka

Rzeszów, Al. Rejtana 67

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Profesjonalna obsługa,...
Świetnie. Profesjonalna obsługa, uprzejma obsługa.

Mateusz_1086

02.12.2018

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa jest...
Rewelacyjnie. Obsługa jest tu na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy w oddziale są profesjonalni, a czas oczekiwania na infolinii bardzo krótki, wręcz wzorowo krótki.

Mateusz_1086

26.11.2018

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Kurierzy są...
Rewelacyjnie. Kurierzy są uprzejmi i wyjątkowo pomocni w porównaniu do konkurencji.

Mateusz_1086

22.11.2018

FedEx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Obsługa jest...
Słabo. Obsługa jest bardzo słaba, gdyż konsultanci nie do końca znają zasady ofert i udzielają sprzecznych informacji.

Mateusz_1086

18.11.2018

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Dobre podejście...
Świetnie. Dobre podejście do klienta i uprzejma obsługa.

Mateusz_1086

17.11.2018

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Mateusz_1086

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.

Mateusz_1086

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1086

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1086

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1086

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1086

18.07.2017

moya

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1086

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa na stacjach BP jest przyjazna i ma ściśle określone standardy obsługi klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1086

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1086

04.07.2017

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Mateusz_1086

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1086

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1086

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1086

28.10.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi