pogorszyła się jakoś obsługi, szczególnie przez Maksa-sztuczną inteligencję. Dodatkowo doradcy na infolinii wprowadzają w błąd jak reklamuje się jakość połączeń i dostęp mobilny do internetu.
coraz częśćiej nie posiadają produktów które są skierowane do mnie. Zniknęły prawie całkowicie komponenty komputerowe a ceny gadżetów i akcesoriów są zbyt wysokie.
Infolinia obsługująca zgłoszenia samochodowego ubezpieczenia Assistance PZU robiła wszystko aby zniechęcić klienta do skorzystania z samochodu zastępczego, który mu przysługiwał. Obsługa grała na czas stwierdzając, że muszę czekać na otwarcie serwisu i ekspertyzę usterki samochodu. Musiałem dzwonić drigu raz, aby przyspieszyć obsługe mojego zlecenia (15min) i dopiero po ich obdzwonieniu otrzyamłem tę informację. Samochód zastępczy uzyskałem przed otwarciem serwisu dopiero po burzliwej wymianie zdań i zasugerowaniu, że opiszę zaistniałą sytuację w prasie. Odłorzyłem słuychawkę a po chwili oddzwonił kierownik mówiąc że za chwilę zostanie podstawiony samochód
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.