Opinie użytkownika (21)

Przypadkowa wizyta w...
Przypadkowa wizyta w jednym z sklepow z AGD. Poszukiwalem plyty grzewczej w polowie indukcyjnej,a w polowie elektrycznej. Ze wzgledu na pozna pore na dworze bylo juz dosc ciemno. Wrazenie to potegowal brak wlaczonego oswietlenia. Dlatego ciezko bylo dostrzec jak wyglada otoczenie sklepu. Sprawialo jednak wrazenie czystego i zadbanego. W sklepie odrazu udalem sie do osoby Pracujacej na dziale z urzadzeniami AGD. Pan ubrany byl w dzinsowe spodnie, jednokolorowa koszule i marynarke. Grzecznie przywital sie i zapytal w czym moze pomoc. Na zadane przezemnie pytanie, stwierdzil ze nie posiadaja takiego urzadzenia na magazynie, ale chetnie pomoze mi w jego odszukaniu. Bardzo sprawnie sprawdzil baze danych w komputerze, okazalo sie ze taka plyta jest do kupienia w sklepie internetowym sieci EURO. Sprzedawca zaprezentowal mi modoel na ekranie. Nastepnie zapisal mi numer katalogowy produktu i jego model. Podal tez strone gdzie moge blizej sie zapoznac z jego opisem. Na koniec zyczyl mi milego wieczoru. Bardzo mila i solidna obsluga.

Marcin_1677

04.09.2012

RTV EURO AGD

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (0)
Sobotnie zakupy w...
Sobotnie zakupy w REALu, wygladaly jak wiele poprzednich. Sklep supermarket stara trzymac sie poziom, chodnikisa czyste i posprzatane, a jezeli cos je zabrudzi zawsze pojawia sie ktos z obslugi i usowa zabrudzenie. Towar rozlozony przejrzyscie, z wyraznie umieszczonymi cenami, uniemozliwiajacymi pomylke. Na stoisku warzywa owoce, gdzie mozna spotkac jakies drobne niedociagniecia, tzn braki w asortymencie lub zmiana ich miejsca, panuje lad i porzadek. Dopiero wizyta na stanowisku z wedlinami sprawia ze te zakupy staja sie inne niz zwykle. Dotychczas bylem zadowolony z obslugi jaka supermarket oferowal, ale niestety nie w dniu dzisiejszym. Bylem druga osoba, ktora oczekiwala na obsluge. Ekspedientka podeszla do pierwszego klienta i zaczela obslugiwac. Po czym zamiast zapytac sie mnie czego potrzebuje udala sie do innej osoby. Obsluzyla jeszcze 4 innych klientow i poszla na kolejne staowisko pomijajac mnie, jakby nigdy nic. Chce nadmienic ze nizmienilem miejsca oczekiwania pprzez caly ten czas. Na szczescie jedna z kolezanek tamtej ekspedientki spostrzegla jej blad, podeszla do mnie przeprosila i zapytala w czym moze pomoc. Probowala ratowac sytuacje i ze swego zadania wywiazala sie bardzo dobrze.

Marcin_1677

28.08.2012

Real

Placówka

Warszawa, Piłsudskiego 1, Marki

Nie zgadzam się (0)
Wieczorne zakupy w...
Wieczorne zakupy w Kauflandzie. Uwage zwraca wielki parking przed sklepem, miejsca sa bardzo dobrze oznaczone i nikt nie ma problemu z parkowaniem. Braki klopotow ze znalezieniem miejsca wiąże sie chyba tez z tym i miejsc jest az nadto. Bylem w tym sklepie wiele razy o roznych porach i zajete byly najwyzej 4 rzedy miejsc parkingowych najblizej wejscia, ktos chyba zle przewidzial ilosc samochodow przebywajacych naparkingu w jednej chwil. Parking jest wzglednie czysty, ale okolice wejscia, przy koszu na smieci i bankomacie do najczystrzych nie naleza. Leza tu stare wydruki z pankomatu i papiery, ktore nie trafily do smietnika. Wejscie do sklepu jest czyste. Przy wejsciu na glowna hale znajduje sie przechowalnia toreb. Produkty sa ladnie porozkladane, za wyjatkiem tych ktore sie koncza. Ma to miejsce na dziale z owocami i warzywami. Nie wszystko jest tu do konca dopilowane, prawdopodobnie dlatego ze jest to juz pod koniec dnia. Idac dalej nie widzimy balaganu, sciezki sa wytarte i czyste. Produktu na polkach leza we wlasciwych miejscach. Panie sprzedajace na stanowisku z miese ubrane sa w biale fartuch, kazda ma na rekach rekawiczki. Obsluguja bardzo sprawnie. To samo ma miejsce przy kasie, mimo wieczornej pory otwarte sa dwie kasy, ktore szybko radza sobie z obsluga klienta.

Marcin_1677

28.08.2012

Kaufland

Placówka

Łomża, Aleja Piłsudskiego 33

Nie zgadzam się (0)
Ośrodek w wałczu...
Ośrodek w wałczu polozony jest poza miastem, nad samym jeziorem, co czyni go jednym z najladniejszych takich miejsc. Pani pracujaca na recepcji jest bardzo uprzejma i sprawnie wykonuje swoje obowiazki, ubrana jest w regulaminowy stroj z identyfikatorem na klapie zakietu. Jedynym minusem jest bliskosc drogi krajowej nr 22. Osrodek polozony jest nad jeziorem na skraju lasu, stad do okola pelno drzew, dajacych cien i ochlode w letnie dni. Na terenie osrodka prowadzone sa inwestycje majace na celu unowoczesnienie i poszerzenie oferty, budowana jest nowoczesna przystan kajakowo-wioslarska. Teren osrodka jest ogrodzony i w miare zadbany, choc sa miejsca ktore az sie prosza o to by skosic trawe i troche je uporzadkowac. Na terenie osrodka poza hotelem i internatem znajduje sie stadion lekkoatletyczny, niestety nie jest on juz pierwszej mlodosci i przydala by mu sie lekka renowacja. Ponadto sa dwie sale gimnastyczne, silownia, nowy basen z brodzikiem i zjezdzalnia dla dzieci. Ponadto odnowa biologiczna i krio komora. Sciezki i okolice hotelu sa zadbane i uprzatniete to samo miejsca parkingowe(Jest ich wystarczajaca ilosc). Jedynym mankamentem osrodka jest to ze wszystkie zapotrzebowania trzeba zglosic do godziny 12. Po tym terminie otworzenie silowni, badz skorzystanie z sali graniczy z cudem, nie mowie juz o pozyczeniu sprzetu sportowego.

Marcin_1677

28.08.2012
Nie zgadzam się (0)
Osrodek Przygotowań Olimpijskich...
Osrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale. Chyba jeden z najlepiej przygotowanych i wyposazonych obiektow w polsce. Wjazd na teren przez brame, z ochrona, droga prowadzaca do hotelu i na parking dobrze opisana. Otoczenie hotelu czyste i zadbane, w poblizu sporo zieleni - krzewy, trawniki. Wszystko zadbane i wypielegnowane. Recepcja znajduje sie w sporym holu, w godzinach najwiekszego ruchu znajduja sie tu zawsze dwie osoby sluzace pomoca. Pani Ania i Kasia ubrane sa biale koszule, i czarne zakiety. Na piersi maja identyfikator z imieniem i funkcja jaka pelnia. Jedna z pan bardzo szybko i sprawnie zameldowalamnie, poinformowala o drodze do mojego pokoju. Zostalem takze poinformowany o dodatkowych ofertach z jakich moge skorzystac w trakcie pobytu. Pokoje sa bardzo ladne, niedawno przeprowadzony zostal remont jednego z budynkow. Do dyspozycji gosci znajduje sie basen, silownie, hala lekkoatletyczna i sala gier, ponadto dwa stadiony lekkoatletyczne. Na tylach osrodka znajuje sie specjalnie przygotowane miejsce na grilla, wraz z laweczkami i drewnianymi wiatami na wypadek deszczu. Naprawde swietne miejsce na wypoczynek.

Marcin_1677

28.08.2012
Nie zgadzam się (0)
Codzienne szybkie w...
Codzienne szybkie w napotkanej bedronce. Miejsce parkingowe wyraznie oznaczone, ale co rzuca sie w oczy to to z jakim problemem trzeba sie tam zmierzyc - wysoki krawęznik, nie spotkany nigdzie indzie przy podobnych sklepach. Samo otoczenie czyste widac ze obsluga da o porzadek wokol sklepu. Samo wnetrze tez bardzo przyjazne, obsluga ubrana w regulaminowe koszulki i bardzo uprzejma, chetnie pomagaja w rozwiazywaniu problemow. Co rzuca sie w oczy to bardzo dobrze utrzymany porzadek na polkach, swierze warzywa i owoce. Milym zaskoczeniem jest czytnik na scianie, do sprawdzania cen. Jedyna niedogodnosc to brak mozliwosci placenia karta platnicza.l

Marcin_1677

17.08.2012

Biedronka

Placówka

Mysłowice, Wielka Skotnica 31

Nie zgadzam się (0)
Miejsce bylo schludne...
Miejsce bylo schludne i wyczyszczone. Na ladzie byly obecne promocje, w pojemnikach obok staly koktajle i soki ze swiezych owocow. Przsedemna w kasie staly dwie osoby, ale obsluga dzialala sprawnie i w ciagu 3 minut moglem zlozyc zamowienie. Pani przy kasie mial tabliczke "ucze sie", ale dzialala sprawnie i znala dobrze obsluge kasy. Przyjela zamowienie, a jej kolezanka zaraz je zrealizowala. Cala obsluga byla ubrana w jednakowy stroj, w czarne koszule z napisem GRYKAN. Po zakonczeniu obslugi zaprosily mnie do kolejnych odwiedzin. Jedynym minusem jest brak mozliwosci placenia karta.

Marcin_1677

13.08.2012

GRYCAN

Placówka

Warszawa, Malborska 51

Nie zgadzam się (0)
Przed seansem dokonalem...
Przed seansem dokonalem zakupu w snack barze. Pan obslugujacy mnie ubrany byl firmowy uniform z identyfikatorem. Przywital sie i spytal w czym moze pomoc. Zamowilem zestaw nachosow dla dwojga z podwojnym napojem i orzeszki. Sprzedawca zapytal mnie czy nie chce powiekszyc zestawu i jaki rodzaj sosu do nachosow chce. Wymienil je wszystkie, gdyz nie wiedzialem jakie mam mozliwosci. Na koniec wreczyl mi wydruk z kasy i dolaczyl bon ze znizka na poniedzialkowy seans. Bardzo mila i profesjonalna obsluga.

Marcin_1677

13.08.2012

Multikino

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (0)
Odwiedzilem dzis kawiarnie...
Odwiedzilem dzis kawiarnie w MULTIKINIE, pani tam pracujaca, ubrana byla w obowiazkowy uniform, wlosy zwiazane miala w koski ogon. Byla bardzo uprzejma, sprawnie i szybko przyjela moje zamowienie. Zapytala mnie jaki rodzaj kawy bym chcial. Spytala rowniez czy chce do niej jakis syrop i czy ma byc duza czy mala. Jednak, mimo sprawnego przyjecia zamowienia musialem sporo czekac na jego realizacje, mimo iz bylem jednym z dwoch klientow w tym czasie.

Marcin_1677

13.08.2012

Multikino

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (0)
Chcialem wyjechac z...
Chcialem wyjechac z Miedzyzdrojow, ku mojemu zaskoczeniu pociag, ktorym mialem jechac nie przyjechal o godzinie 21.06 choc byla to jego druga stacja. Na stacji nikt juz nie pracowal, kto moglby udzielic mi informacji co sie z nim dzieje. Na infolinie PKP nie mozna bylo sie dodzwonic z telefonow komorkowych jaki i stacjonarnych (rodzina dzwonila na moja prosbe). Dzieki temu iz posiadam internet w telefonie dowiedzialem sie ze byl wypadek kolejowy we Wronkach a pociagi maja wielominutowe opoznienia. Nie mniej skandaliczne jest ze na stacji nikt nie pomyslal o tym by zostawic chocby kartke z informacja o utrudnieniach w ruchu pociagow, a byl to juz chyba 3 dzien po kolizje we wronkach.

Marcin_1677

12.08.2012

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bedac przejazdem przez...
Bedac przejazdem przez Szczecin wstapilem do centrum handlowego Galaxy. Korzystajac z okazji postanowilem cos zjesc, ze restauracja KFC slynie z szybkiej obslugi postanowilem skorzystac z jej uslug. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, o szybkiej obsludze moglem zapomniec. Zamowienie zostale przyjete wprawdzie dosc sprawnie, ale jego realizacja to juz inna historia. Nie bylem jedyna osoba, ktora zmuszona byla do dlugiego oczekiwania na realizacje zamowienia. Kuchnia nie byla przygotowana na obsluge w niedzielne popoludnie wiekszej ilosci osob. Choc ruch prawdopodobnie nie byl wiekszy niz w inne weekendowe dni.

Marcin_1677

12.08.2012

KFC

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (0)
Jestem klientem dostawcy...
Jestem klientem dostawcy telewizji i internetu Multimedia. Skontaktowalem sie z firma za pomoca infolinii. Moim celem bylo dowiedzenie sie czemu niektore z kanalow telewizyjnych zniknely. Osoba obslugujaca mnie szybko sprawdzia co sie stalo i powiedziala, ze jeden z pakietow, ktory posiadalem stracil waznosc- byl to pakiet promocyjny. Jednoczesnie spytala czy nie chce skorzystac z innej promocyjnej oferty. Nastepnie przedstawila mi pakiety jakie obecnie sa dostepne i ich ceny. Wybralem jeden z nich, usluga zostala uruchomiona w ciagu 24 godzin, a potwierdzenie zawarcia umowy zostalo mi dostarczone listownie.

Marcin_1677

12.08.2012
Nie zgadzam się (0)
Do sklepu udalem...
Do sklepu udalem sie w celu wyboru podlogi. Wahalem sie miedzy kilkoma i postanowilem poradzic sie osoby tam pracujacej i posiadajacej wieksze doswiadczenie. Co do doswiadczenia nie pomylilem sie, uzyskalem satysfakcjonujaca mnie informacje, ale z zachowanie i sposobem udzielania informacji bylo juz znacznie gorzej. Pracownik, mimo iz duzoo mlodszy prowadzil ze mna rozmowe w taki sposob jakbym byl jego kolega. Na moje pytania, lub wybory reagowal stwierdzeniem ze to bez sensu, ze on by to zrobil inaczej. Bylem bardzo zdziwiony ze mozna udzielac w ten sposob informacji.

Marcin_1677

12.08.2012

Leroy Merlin

Placówka

Warszawa, Piłsudskiego 1, Marki

Nie zgadzam się (0)
Pan obslugujaca mnie...
Pan obslugujaca mnie byl ubrany w stroj odpowiedni dla tej sieci. Na piersi znajdowal sie identyfikator. Niestety, w zachowaniu pana zabraklo pelnej informacji tzn. nie poinformowal mnie o mozliwosci skorzystania z promocji, choc znajdowaly sie wokol nas plakaty informujace o niej. Nie uzyskalem tez informacji o ilosci punktow doliczonych do karty stalego klienta, a zawsze taka informacje byla udzielana. Zwiazane bylo to prawdopodobnie z duza iloscia klientow i tylko jednym czynnym stanowiskiem kasowym

Marcin_1677

12.08.2012

BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Udalem sie do...
Udalem sie do sklepu, by dokonac zakupu wczesniej upatrzonego telewizora. Na stanowisku RTV znajdowal sie jeden z pracownikow. Przywital sie i zapytal w czym moze pomoc. Spytalem go o wczesniej wybrany telewizor i czy zgadza sie z moim wyborem. Potwierdzil moje wczesniejsze informacje, ale dodal iz ten odbiornik jest ostatnim z serii i byl uzywany na wystawie. To zniechecilo mnie do zakupu tego sprzetu. Pracownik zaproponowal mi inny w podobnej cenie i rownie dobry. Przedstawil wszystkie jego zalety i wady. Po podjeciu przeze mnie decyzji, zaproponowal mi dodatkowe przedluzenie gwarancji. Pomoc tego pana byla nieoceniona i satysfakcjonujaca.

Marcin_1677

12.08.2012

Media Markt

Placówka

Warszawa, Piłsudskiego 1, Marki

Nie zgadzam się (0)
Po zagubieniu karty...
Po zagubieniu karty platniczej zadzwonilem na infolinnie BANKU ZACHODNIEGO. Po okresleniu tematu rozmowy z automatem i po odczekaniu 3 pelnych cykli "muzyki" i oczekiwaniu na osobe z obslugi. Zglosila sie pani Katarzyna. Przedstawila sie, wysluchala mojej prosby, a nastepnie przystapila do jej spelnienia.Wszystko zostalo sprawnie zalatwoione. Na sam koniec pani zapytala sie czy wszystko jest jasne dla mnie i czy nie mam wiecej pytan. Obsluga byla bardo profesjonalna i sprawna. Niestety czas oczekiwania na zgloszenie sie konsultanta jest zbyt dlugi.

Marcin_1677

12.08.2012
Nie zgadzam się (0)
Bardzo podoba mi...
Bardzo podoba mi sie nowe rozwiazanie wprowadzone w Carrefour Wilenska, chodzi mianowicie o usprawnienia przy kasach sklepowych. Zamiast wielu krotkich kolejek jest jedna, a osoby podchodza po kolei do co roz zwalniajacych sie stanowisk. Znacznei to usprawnilo i przyspieszylo obsluge klienta. Jedynym mankamentem tego rozwiazania jest brak miejsca na pozostawienie malych wozkow i koszykow. Stoja one w nieladzie i nie ma osoby, ktora by co chwile zbierala je i odnosila na miejsce. Poza tym pomysl Super.

Marcin_1677

12.08.2012

Carrefour

Placówka

Warszawa, Targowa 72

Nie zgadzam się (0)
Wchodzac do sklepu...
Wchodzac do sklepu Saturn, dalo wyczuc sie spokoj. Przy wejsciu znajdowal sie pracownik ochrony, ubrany wedlug wytycznych. Na stoisku RTV znajdowal sie jeden pracownik, ubrany w koszule i niebieskie dzinsy. Obslugiwal on klienta, po udzieleniu mu informacji, podszedl do mnie i zapytal sie w czym moze pomoc.Na zadane pytania odpowiadal szybki i rzeczowo. Byl bardzo dobrze przygotowany do pelnienia swojej funkcji. Udzielone prze niego informacje rozwialy wszelkie moje watpliwosci co do produktu, ktory wybralem.

Marcin_1677

12.08.2012

Saturn

Placówka

Warszawa, Targowa 33a

Nie zgadzam się (0)
Na stanowisku RTV...
Na stanowisku RTV znajdowalo sie dwoch pracownikow, obaj schludnie ubrani, w koszule i dlugoe spodnie. Posiadali tez identyfikatory na piersi. Jeden z mezczyzn byl zajety, obslugiwal klienta. Drugi natomiast zajety byl podlanczniem telewizora z ekspozycji. Zwrocilem sie do niego z prosba o pomoc, niestety uslyszalem ze jest obecnie zajety i nie moze mi pomoc. Mimo iz widzial ze jego kolega jest w tym momencie zajety, a ja nie bylem jedynym oczekujacym na pomoc specjalisty.

Marcin_1677

12.08.2012

Media Markt

Placówka

Warszawa, Piłsudskiego 1, Marki

Nie zgadzam się (0)
Obsluga na stacji...
Obsluga na stacji byla bardzo mila. Stroj odpowiadal wymaganiom firmy, byl bardzo schludny. Osoba obslugujaca mnie, zapytala mnie o forme platnosci, czy chce potrzebuje faktury na zakupiony towar, spytala czy posiadam karte stalego klienta. Zapytala czy chce skorzystac z promocji, ktora aktualnie obowiazuje, przedstawila mi korzysci z niej plynace. Upewniela sie rowniez czy nie chce skorzystac z innych ofert dostepnych na stacji.

Marcin_1677

12.08.2012

BP

Placówka

Kępno, Droga krajowa nr. 8

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi