Multimedia Polska

(4.80)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Certyfikat Dbamy o Jakość Obsługi.

Firma korzysta z możliwości odpowiada klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (560 z 837)

Pani (dane osobowe...
Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) w sposób profesjonalny i miły rozwiązała mój problem. Bardzo dziękuję.

Klient_0lPTC

09.08.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
09.08.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Bardzo szybka reakcja...
Bardzo szybka reakcja ze strony przedstawiciela Multimedia-Vectra . Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) przyjęła moją reklamację i w sposób bardzo rzetelny wyjaśniła wszelkie nieporozumienia. Pomogła wyjaśnić problem z rozliczeniem sprzętu. Miła obsługa i pełen profesjonalizm, Gratuluję posiadania w swoich szeregach takiego dobrego pracownika. nr abonenta 670176

Trybik727

27.07.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
27.07.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Witam, chciałbym przekazać...
Witam, chciałbym przekazać pochwałę odnośnie p. Marty, za bardzo dobrą obsługę, wysokiej jakości profesjonalizm, pełną współpracę, opis wszystkich informacji krok po kroku, zadbanie o wszystkie detale oraz energię i zaangażowanie z jakimi pracowała. Jestem tak zadowolony z pracy jaką wykonała p. Marta, że z radością i uśmiechem na twarzy przekazuję maksymalna ocenę :))

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
15.07.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Witam. Mam dziś przyjemność...
Witam. Mam dziś przyjemność ocenić obsługę w wykonaniu p. Moniki :)) Bardzo podobała mi się korespondencja z p. Moniką, zwięzła, rzeczowa i konkretna, do teraz na wspomnienie tej korespondencji mam uśmiech na twarzy i oby więcej takich osób pracowało w obsłudze klienta :)) Dziękuję za super obsługę :))

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
14.07.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Kontaktowałam się z...
Kontaktowałam się z multimedia vectra na infolinię. Zgłosił się przemiły i kompetentny Pan Jakub. Pomógł mi we wszystkich problemach związanych z odbiorem tv. Był bardzo miły, cierpliwy, spokojnie mi wszystko wyjaśnił, umiał mi wyjaśnić rozwiazanie problemów w prosty i jasny sposób. Polecam tak miłego i kompetentnego człowieka. Rzadko zdarza się, aby na infoliniii spotykać tak wspaniałych ludzi!!! Mój numer klienta vectry 00618002.

Klient_XUGR8

08.07.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
08.07.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Pani Małgorzata bardzo...
Pani Małgorzata bardzo miło, profesjonalnie oraz sprawnie pomogła mi i odpowiedziała na wszelkie pytania na czacie. Polecam i pozdrawiam

Klient_U705k

30.06.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
30.06.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

22.06.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
22.06.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Wszystko w jak...
Wszystko w jak najlepszym porządku. Świetny kontakt z konsultantem za pomocy opcji czat. Szybka pomoc w sprawie problemu z którym się zwróciłem do Multimedii.

Klient_zOX0D

17.06.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
17.06.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Radzę się dwa...
Radzę się dwa razy zastanowić nad wyborem tej firmy. Na infolinii czy w bok każdy mówi coś innego. Zostałam przez pracowników na infolinii wprowadzona dwukrotnie w błąd. Po złożeniu reklamacji dostałam przeprosiny a sprawa dalej nie rozwiązana. Firma nie próbuje pomóc i rozwiązać problem tylko mówią NIE i to ma wystarczyć. Bałagan i niekompetencja. Będę odradzać każdemu to firmę. Nie polecam !

Klient_X1Lbo

09.06.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
09.06.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@multimedia.pl
(dane osobowe pracownika...
(dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) dziękuję za pomoc świetna obsługa Paweł Dmitruszewski 7639157

PawełD

31.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
31.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Pani (dane osobowe...
Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) nie pięć a dziesięć gwiazdek. Kazimierz Radowicz Nr. klienta: 00384642

KazimierzRadowicz

25.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
25.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Szybka zrozumiała odpowiedź...
Szybka zrozumiała odpowiedź na zadane pytania. Tak powinna wyglądać informacja. Maksymalna ilość punktów dla tej Pani. Kazimierz Radowicz Nr. klienta: 00384642

KazimierzRadowicz

25.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
25.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
bardzo dobre tłumaczenie...
bardzo dobre tłumaczenie następujących po sobie operacji technicznych, znakomita cierpliwość i wysoka klasa fachowości polecam konsultanta (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Niezweryfikowany Klient_DiM1H

24.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
24.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Ok!
Ok!

Klient_w5zmZ

21.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Miałam problem z...
Miałam problem z połączeniem internetowym, pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) szybko i profesjonalnie pomógł w problemie. Pomimo, że jestem całkowitym laikiem komputerowym krok po kroku wytłumaczył co robić i udało się zaradzić zdalnie. Miła obsługa i pełen profesjonalizm :)

Niezweryfikowany Klient_WoIa

18.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
W dniu 17.05.2022...
W dniu 17.05.2022 po utracie połączenia internetu połączyłem się za pomocą infolinii Multimedia. Po połączeniu i opisaniu problemu rozmówca Multimedia p. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) udzieliła rzeczowej pomocy i stan połączenia został przywrócony. Dziękuję za profesjonalne podejście.

Niezweryfikowany Klient_Gs7R

17.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Gratuluję państwu tak...
Gratuluję państwu tak kompetentnego pracownika jakim jest Pani Edyta.Dnia 13 maja 2022 roku przyjęła moją reklamację i w sposób bardzo rzetelny wyjaśniła wszelkie nieporozumienia. Mimo iż na ostateczne rozwiązanie mojej sprawy będę musiała poczekać ( nr reklamacji RFP9830/2022), to dokładna wypowiedź i cierpliwe wysłuchanie uspokoiło mnie.Z wielkim przekonaniem polecam zawieranie umów i wszelkie konsultacje z p.Edytą.

Niezweryfikowany Klient_Uc7P

15.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Pani (dane osobowe...
Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) pomogła mi rozwiązać skomplikowany problem techniczny związany z brakiem możliwości zalogowania się na konto klienta. Inni pracownicy nie potrafili mi pomóc. Serdecznie dziękuję Pani za profesjonalizm. Pozdrawiam, Ewa Federowicz nr klienta 7775430

Niezweryfikowany Klient_m11Z

14.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Bardzo miła pani...
Bardzo miła pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) takich osób więcej pozdrawiam

Niezweryfikowany Klient_p6JA

13.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Zamówienie przenie sienia...
Zamówienie przenie sienia adresu u pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) zwieńczone całkowitym sukcesem i zadowoleniem obsługiwanego :)

Niezweryfikowany Klient_XiBf

13.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Multimedia Polska

Multimedia Polska S.A. to dostawca usług multimedialnych, który funkcjonuje od 1991 roku. W ofercie firmy znaleźć można obecnie pakiety usług zawierające Internet, telewizję i telefon. W 2007 Multimedia Polska, jako pierwszy operator kablowy w Polsce, wprowadziły usługę VOD, PVR i HDTV. Firma bardzo dba o zadowolenie klientów i stałe poprawianie jakości oferowanych usług dlatego oprócz stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, uruchomiono call center, gdzie konsultanci gotowi są służyć wsparciem i odpowiedzieć na wszelkie pytania.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Multimedia Polska?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Pani (dane osobowe...
Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) w sposób profesjonalny i miły rozwiązała mój problem. Bardzo dziękuję.
Zgadzasz się?