Opinie użytkownika (49)

Polecam w 100...
Polecam w 100 procentach pracownicy znają się na swojej pracy. Miły personel.

Marcin_1618

11.04.2019

JYSK

Placówka

Żary, Artylerzystów 29

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa....
Bardzo miła obsługa. Pracownicy z chęcią pomogli odszukać dany produkt oraz doradzili w wyborze.

Marcin_1618

11.04.2019

Diverse

Placówka

Żary, Chrobrego 8

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownik mLInii...
Rewelacyjnie. Pracownik mLInii był bardzo pomocny udzielił wyczerpujących odpowiedzi i z chęcią pomógł w załatwieniu sprawy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
07.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję Panu za wyrażenie opinii. Cieszę się, że nasza współpraca przebiegła wzorcowo. Nasi konsultanci starają się być zawsze pomocni. Proszę do nas dzwonić. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Rewelacyjnie. Bardzo przejrzysta...
Rewelacyjnie. Bardzo przejrzysta strona www. Szukając informacji znalazłem wszystko bez problemu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję Panu za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi i oferty mBanku. Cieszę się, że podoba się Panu nasza strona. Dokładamy wszelkich starań aby informacje podawane na niej były kompleksowe i czytelne dla klientów. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Agata Malinowska, mBank
Rewelacyjnie. Bardzo kompetentna...
Rewelacyjnie. Bardzo kompetentna obsługa klienta. Pracownik wszystko wytłumaczył i z chęcią pomógł w rozwiązaniu sparwy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

01.08.2017

ULTIMO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Miła i...
Rewelacyjnie. Miła i przyjazna atmosfera. Bardzo dobra obsługa klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

01.08.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Bardzo nie...
Słabo. Bardzo nie miły pracownik banku. Brak pomocy klientowi. Zadawanie zbędnych pytań podczas obsługi klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Marcin_1618

01.08.2017

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobra...
Rewelacyjnie. Bardzo dobra obsługa klienta. Zbadanie potrzeb klienta. Miła atmosfera. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

01.08.2017

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Bardzo duże...
Dobrze. Bardzo duże kolejki w placówce. Personel nie zainteresowany klientem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Marcin_1618

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa powinna...
Super. Obsługa powinna zainteresować się klientem. Bardzo duży wybór asortymentu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa musi...
Rewelacyjnie. Obsługa musi zainteresować się klientem. Bardzo duży wybór asortymentu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

25.07.2017

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobra...
Rewelacyjnie. Bardzo dobra obsługa klienta. Duży wybór asortymentu. Przystępne ceny asortymentu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

25.07.2017

Coccodrillo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobra...
Rewelacyjnie. Bardzo dobra obsługa klienta. Duży wybór asortymentu. Dobra cena towaru porównując do jej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Dobra obsługa...
Rewelacyjnie. Dobra obsługa klienta. Duży wybór asortymentu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

25.07.2017

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Bardzo dobrze...
Super. Bardzo dobrze zatowarowany sklep. Dobra obsługa klienty. Przystępne ceny towarów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobra...
Rewelacyjnie. Bardzo dobra obsługa klienta. Duży wybór asortymentu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa dobra...
Super. Obsługa dobra ale do poprawy. Klient jednak jest ważny i trzeba się nim zainteresować. Duży wybór asortymentu. Smacznie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa klienta...
Rewelacyjnie. Obsługa klienta na wysokim poziomie. Cenny konkurencyjne. Smacznie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobra...
Rewelacyjnie. Bardzo dobra oferta Bistro. Kompetentna obsługa klienta. Pracownicy z chęcią pomagają w wyborze asortymentu. Duży wybór asortymentu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobra...
Rewelacyjnie. Bardzo dobra obsługa klienta. Duży wybór asortymentu. Pracownicy mili i kompetentni. Bardzo dobra jakość produktu do ceny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi