Pierwszy raz jestem zawiedziony obsługą. Mianowicie będąc na seansie filmu "Płynące wieżowce" na sali kinowej oprócz mnie były raptem dwie osoby. Otrzymałem SMSa i chciałem na niego odpisać. Na co przyszedł Pan z obsługi i poinformował, że na sali nie można używać telefonu. Szok w ogóle...
Podczas kontaktu z infolinią medyczną Medicover zawsze szybko dzięki pomocy wykwalifikowanego Personelu można umówić się bez problemu na wizytę do wybranego przez siebie lekarza gdy nie ma się dostępu do internetu. Jeżeli jest jakaś kwestia co do której Pracownik nie potrafi odpowiedzieć na pytanie, to często oddzwania po ustaleniu odpowiedzi na zadane pytanie. Polecam.
W CM Medicover Warszawa Wołoska bywałem kilkukrotnie na różnych wizytach u kilku specjalistów. Podczas każdej wizyty dało się odczuć, że lekarz zaangażowany jest w to, aby pomóc pacjentowi. W recepcji nigdy żadnych problemów. Co do lekarza internisty, to zdecydowanie polecam Pana dr Wojciecha P. najlepszy lekarz z którego pomocy do tej pory korzystałem.
Dziś w Bubbleology miałem okazję być po raz drugi. Po raz kolejny spotkałem się z zadowoleniem w obsłudze i szybką realizacją zamówienia. Pracownik precyzyjne odpowiedział na pytanie które Mu zadałem. Zdecydowanie polecam!
Na wskazanej stacji BP miałem już okazję bywać kilkukrotnie. Zawsze można się tam spotkać z miłym i uśmiechniętym Personelem, który zawsze szybko stara się obsługiwać Klientów. Co do czystości - wszystko na najwyższym poziomie, co do asortymentu w porządku. Polecam!
W SubWay'u w Galerii Mokotów bywałem już kilkukrotnie. Jeżeli chodzi o ten lokal, to zawsze można się tam spotkać z miłą obsługą która przebiega szybko i sprawnie. Jedzenie zawsze świeże i robione na bieżąco. Jedynym minusem są kolejki w porze lunchu 12:00 - 16:00. Polecam!
Podróżowałem pociągiem TLK relacji Szczecin Główny - Przemyśl na odcinku Stargard Szczeciński - Poznań Główny. Pociąg przyjechał do Poznania z osiemnastominutowym opóźnieniem (godz. 8:53), z powodu awarii hamulca w jednym z wagonów. Ja natomiast miałem przesiadkę na pociąg REGIO relacji Poznań Główny - Łódź Kaliska (odj. godz. 08:46), ponieważ celem mojej podróży był Kalisz. Ja, jak również kilkoro innych Podróżnych zgłosiło więc ten fakt Kierownikowi pociągu TLK, aby przekazał informację Przewozom Regionalnym w Poznaniu, aby pociąg zaczekał ponieważ kolejny w stronę Łodzi jest o godzinie 12:53. Po przybyciu do Poznania okazało się, że Kierownik pociągu TLK zgłosił ten fakt Przewozom Regionalnym, jednak nie została wyrażona zgoda przez PR i pociąg nie zaczekał. Zrezygnowałem więc całkiem z podróży, ponieważ nie było sensu czekać cztery godziny na następny pociąg, być w Kaliszu dopiero o 15:17 i wracać ostatnim pociągiem z Kalisza o 17:27. Nikomu nie polecam korzystania z usług PKP PR.
Wraz z Kolegą miałem przyjemność być obsłużony przez Eskperta ds. Klientów Strategicznych Pana Tomasza F. Pan Tomasz jest Osobą uprzejmą o wysokiej kulturze osobistej i kompetencjach godnych uwagi. Bez problemu otworzył nam konto bankowe, wyjaśnił wszelkie niejasności i pomógł aktywować dostęp do rachunku przez telefon i internet. Wszystkim Klientom polecam obsługę w tej placówce MultiBanku.
Pojawiłem się w placówce MultiBanku, ponieważ chciałem dokonać przemianowania konta z Multikonta Aquarius na Multikonto Jestem. Pani, która mnie obsługiwała niejednokrotnie kontaktowała się telefonicznie, ponieważ sama nie umiała sobie z tym poradzić, pomimo że była to bardo prosta operacja. Zlecenie zostało ode mnie przyjęte, jednak żadnego potwierdzenia na piśmie od Niej nie otrzymałem. Na drugi dzień po kontakcie z Multilinią okazało się, że ta Pani w ogóle wprowadziła błędnie dyspozycję do systemu i będzie konieczna kolejna wizyta w Oddziale Banku. Nie polecam obsługi w Stargardzie Szczecińskim.
W dniu 27 czerwca byłem umówiony na wizytę do lekarza Neurologa. Po przybyciu do placówki Centrum Medycznego Damiana przy pomocy Pani pracującej w rejestracji błyskawicznie zostały dopełnione wszelkie formalności. Pani Doktor, która mnie przyjeła jest osobą kompetętną, której zdecydowanie można powierzyć swoje zdrowie. Polecam Wszystkim :))
2011-04-11 oddałem do naprawy mój telefon Nokia X2. Pani, która przyjmowała ode mnie telefon powiedziała, żebym przyszedł po niego już na drugi dzień. Tak się też stało. Po przyjściu do serwisu gwarancyjnego okazało się, że telefon miał uszkodzone wejście na słuchawki. Zostało więc wymienione, a także wgrano mi zupełnie za darmo nowe oprogramowanie do telefonu.
8 kwietnia b.r. udałem się do sklepu Media Eskpert, celem nabycia za gotówkę nowego telefonu komórkowego. Po przyjściu do Sklepu i wybraniu odpowiedniego dla mnie telefonu zostałem bardzo miło obsłużony przez jego Pracownika. Opisał mi telefon ze szczegółami technicznymi. Dostałem również za niewielką dopłatą gwarancję na telefon przedłużoną do trzech lat. Do dziś jestem zadowolony z telefonu. Wygląd, przejrzystość samego sklepu, jak i ubiór Pracowników na piątkę :))
W czwartek wieczorem rozmawiałem z Konsultantem Idea Bank S.A., Panem Albertem N., dzwoniąć na infolinię. Pytałem o oferte konta w Idea Bank S.A. Wiedza i uprzejmość Konsultanta były bardzo zadowalające. Odpowiedział na moje wszelkie pytania, które mnie nurtoway, dlatego też jestem nowym, zadowolonym klientem Banku. Polecam Wszystkim.
Wczoraj odwiedził mnie Kurier z przesyłką z Banku Pospisałem wszelkie niezbędne dokumenty dotyczące Banku, podpisałem się Kurierowi na potwierdzeniu odbioru przesyłki. Z racji tego, że była to przesyłka zwrotna powiedziałem, że przecież muszę Mu jeszcze podpisać potwierdzenie nadania przesyłki zwrotnej. Kurier odpowiedział, że nie nic nie muszę i dał mi potwierdzenie. Zobaczyłem, że na potwierdzeniu Kurier sam się za mnie podpisał, choć jest to karalne. W dodatku tak napisał moje dane, że ja bym się z tego nie rozczytał. Po otwarciu przesyłki już na spokojnie w domu, okazało się też że papiery bankowe są pogniecione. W związku z tym wysłałem reklamację przez stronę WWW. Ciekawe, czy odpiszą.
2011-06-20 wysłałem do TU Inter Polska S.A. wniosek o wypłatę zasiłku szpitalnego (200zł/dzień) z tytułu posiadanego przeze mnie ubezpieczenia VISION w wariancie DIAMOND (miesięczna składka 291,40zł), ponieważ przebywałem w szpitalu od 2011-06-06 do 2011-06-17. Przez 30 dni, które zgodnie z tzw. "Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia" ma Firma na rozpatrzenie roszczenia nie było żadnego odezwu ze strony TU. To ja dzwoniłem i pytałem, co się dzieje z moim wnioskiem. Zadzwoniłem więc 2011-07-21. Pani Konsultantka powiedziała mi, że są jakieś braki dotyczące formalności i że następnego dnia zostanie do mnie na pewno wysłane pismo w tej sprawie, ponieważ Ona nie może udzielić mi tej informacji przez telefon. Dziś dostałem owe pismo, w którym czytam: "TU Inter Polska S.A. powzięło informację o podaniu przez Pana we wniosku ubezpieczeniowym z dnia 2011-02-18 informacji niezgodnych z prawdą, czym został naruszony paragraf 14 pkt. 1 Ogólnych Warunków Ubezpieczenia Zdrowotnego VISION (jest to nieprawda). W związku z powyższym TU Inter Polska S.A. wypowiada Panu umowę ubezpieczenia zdrowotnego (...) ze skutkiem rozwiązującym umowę na koniec miesiąca, tj. 31.07.2011r.
Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z paragrafem 15 pkt. 1a-c powyżej wskazanych OWU TU Inter Polska S.A. może odmówić świadczeń spełnionych w wykonywaniu umowy ubezpieczenia, jeśli Ubezpieczony nie dopełni obowiązków określonych w paragrafie 14 OWU VISION. Zgodnie z powyższym TU Inter Polska odmawia wypłaty dziennego zasiłku szpitalnego z tytułu pobytu w Szpitalu (...)".
Podając powyższe do wiadomości pozostajemy,
Z poważaniem,
Monika P. - K.
Kierownik Działu Świadczeń Zdrowotnych
Anna M.
Główny Specjalista ds. Ubezpieczeń Zdrowotnych.
W dniu dzisiejszym miałem przyjemność być obsłużony w Placówce Multibanku przez Panią M. Ch. Wiedza Doradcy, jak i również zaangażowanie w moją sprawę były znakomite. Myślę, że MultiBank, to "dobry adres", jeżeli chodzi o finanse i inwestycję. Doradcy zawsze są świetnie wykwalifikowani, jaki i również posiadają wysoką kulturę osobistą. Cieszę się, że jestem klientem MultiBanku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.