Opinia użytkownika: MaReCzEk
Dotycząca firmy: INTER Ubezpieczenia
Treść opinii: 2011-06-20 wysłałem do TU Inter Polska S.A. wniosek o wypłatę zasiłku szpitalnego (200zł/dzień) z tytułu posiadanego przeze mnie ubezpieczenia VISION w wariancie DIAMOND (miesięczna składka 291,40zł), ponieważ przebywałem w szpitalu od 2011-06-06 do 2011-06-17. Przez 30 dni, które zgodnie z tzw. "Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia" ma Firma na rozpatrzenie roszczenia nie było żadnego odezwu ze strony TU. To ja dzwoniłem i pytałem, co się dzieje z moim wnioskiem. Zadzwoniłem więc 2011-07-21. Pani Konsultantka powiedziała mi, że są jakieś braki dotyczące formalności i że następnego dnia zostanie do mnie na pewno wysłane pismo w tej sprawie, ponieważ Ona nie może udzielić mi tej informacji przez telefon. Dziś dostałem owe pismo, w którym czytam: "TU Inter Polska S.A. powzięło informację o podaniu przez Pana we wniosku ubezpieczeniowym z dnia 2011-02-18 informacji niezgodnych z prawdą, czym został naruszony paragraf 14 pkt. 1 Ogólnych Warunków Ubezpieczenia Zdrowotnego VISION (jest to nieprawda). W związku z powyższym TU Inter Polska S.A. wypowiada Panu umowę ubezpieczenia zdrowotnego (...) ze skutkiem rozwiązującym umowę na koniec miesiąca, tj. 31.07.2011r. Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z paragrafem 15 pkt. 1a-c powyżej wskazanych OWU TU Inter Polska S.A. może odmówić świadczeń spełnionych w wykonywaniu umowy ubezpieczenia, jeśli Ubezpieczony nie dopełni obowiązków określonych w paragrafie 14 OWU VISION. Zgodnie z powyższym TU Inter Polska odmawia wypłaty dziennego zasiłku szpitalnego z tytułu pobytu w Szpitalu (...)". Podając powyższe do wiadomości pozostajemy, Z poważaniem, Monika P. - K. Kierownik Działu Świadczeń Zdrowotnych Anna M. Główny Specjalista ds. Ubezpieczeń Zdrowotnych.