Nokia

(3.27)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (39 z 45)

Nowo zakupiona komórka...
Nowo zakupiona komórka po raz 2 wróciła z serwisu bez usunięcia usterki. Błąd systemu nie wykryty przez serwis. Jednak błąd ten utrudnia korzystanie z komórki. Telefon od momentu zakupu czyli 3 miesiące temu od 2 miesięcy krąży po serwisie. Dodatkowo komórka wraca z niebieskimi śladami na obudowie, które są bardzo ciężki do zmycia ( na białym telefonie). Bardzo słaby kontakt z firmą oraz z serwisem. Prośba o usuniecie nie wykonana, prośba o zwrot pieniędzy odrzucona ( koszt komórki 150zł)ODRADZAM

pablo79

23.09.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
wszystko ok polecam
wszystko ok polecam

zarejestrowany-uzytkownik

13.04.2014

Placówka

Warszawa, Al. KEN 96

Nie zgadzam się (0)
Pomimo kierowanego pisma...
Pomimo kierowanego pisma w sprawie gwarancji oraz nie prawnie wymienionego telefonu bez kompletu akcesoriów oraz karty gwarancyjnej podtrzymuje stanowisko współpracującego serwisu.Utrzymując, że współpracujący serwis wykonał naprawy zgodnie z prawem naruszając termin wykonania naprawy oraz dokonując wymiany telefonu nie zgodnie z prawem gwarancyjnym.

Jerzy_48

31.03.2014

Placówka

Warszawa, S. Żaryna 2B

Nie zgadzam się (0)
Witam. Uszkodziłem mechanicznie...
Witam. Uszkodziłem mechanicznie wyświetlacz w mojej Noki Lumia 720. Najpierw skontaktowałem się z serwisem drogą mailową. Odpowiedź dostałem na drugi dzień, czyli szybko zważywszy, że pisałem maila po południu. Następnie po kilku dniach telefonicznie potwierdziłem ustalenia z maila. Pojechałem oddać telefon. Niestety była znów późna godzina popołudniowa i części nie było na miejscu. Zostałem poinformowany, że zamówiona część będzie nazajutrz rano i telefon będzie do odebrania po południu. Oprócz tego dostałem rabat na usługę na miejscu. Telefon odebrałem działający, w pełni naprawiony z zachowaniem gwarancji. Na wszystko mam odpowiednie dokumenty. Obsługa przed przyjęciem oraz po przyjęciu doskonała. Ponad to cieszę się z dodatkowego rabatu jaki udało mi się uzyskać, ale to już w serwisie na miejscu.

zalogowany_użytkownik

19.10.2013

Placówka

Gdańsk, grunwaldzka 28/1

Nie zgadzam się (0)
Dobrej jakości sprzęt....
Dobrej jakości sprzęt. Obsługa serwisowa dobra. Kontakt szybki i pozytywny.

Andrzej_684

30.08.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Oddałam telefon na...
Oddałam telefon na gwarancję. Trafił do tego serwisu. Po odebraniu go, okazało się, że nie został naprawiona, a dodatkowo został jeszcze uszkodzony! Postanowiłam osobiście odwiedzić placówkę. Nie miałam problemu z trafieniem. Po wejściu podeszłam do wolnego stanowiska, obsługiwanego prze jakąś rudawą kobietę. Powiedziałam, że telefon został zwrócony i nie naprawiony, że został dodatkowo uszkodzony, ponieważ pali wszystkie karty SIM, które zostaną włożone (spaliło mi 3 karty). Pokazałam blankiecik odmowy reperacji i poprosiłam o wyjaśnienie uzasadnień odmowy, ponieważ były wyssane z palca. Pani przyznała mi rację. Powiedziała, że przyjmie ponownie telefon. Podałam jej dokumenty a ona stwierdziła, że niestety, nie może przyjąć telefonu, ponieważ została odebrana gwarancja! Bardzo mnie to rozzłościło! Jak można odebrać komuś gwarancję! Kupuję telefon, który rzekomo ma 2 lata gwarancji, a gdy się psuje, to jest mi ona odbierana? Pani zaczęła tłumaczyć, że w telefon wdała się korozja i jest bardzo daleko posunięta, na co jej odpowiedziałam, że nie wierzę, żeby korozja obrosła cały telefon w tydzień! Poprosiłam o zdjęcia, które rzekomo mieli i owszem, jedno, bardzo niewyraźne zdjęcie, zrobione chyba telefonem i to ze słabym aparatem nie łapiącym ostrości Macro, na którym ledwo co widać 3 kropeczki korozji w samym rogu telefonu. Ale korozja jest przecież na całym telefonie! Tylko czemu nie ma na to żadnego dowodu? Pani, która mnie obsługiwała, była bardzo niemiła, opryskliwa i złośliwa. Nie przyjmowała żadnych argumentów do wiadomości, działała jak zepsuta płyta, czytając mi fragment z kwitka zwrotnego "w telefon wdała się korozja". W końcu nie wytrzymałam i powiedziałam co o tym wszystkim myślę i wyszłam. Uważam, że to jest rozbój w biały dzień! Jak można tak oszukiwać ludzi!

CiociaKlocia

10.05.2013

Placówka

Lublin, Lipowa

Nie zgadzam się (1)
Mój telefon trafił...
Mój telefon trafił do serwisu producenta poprzez operatora Orange, gdzie go zakupiłam. W moim telefonie pękła obudowa nad wyświetlaczem a na wyświetlaczu pojawiły się jasne kropki. Po kilku dniach telefon wrócił z gwarancji i co się okazało? Nic nie naprawiono. Telefon rzekomo zawilgotniał - pytanie brzmi JAK? skoro leżał wyłączony przez 3 dni, w domu, na stole. Dodatkowo uwagi opisujące stan telefonu są żenujące. Brak możliwości wyjęcia karty pamięci - czy serwisant nie wie, że żeby wyjąć kartę trzeba na nią nacisnąć? Mnie wychodzi bez problemu. Odpryski na klawiaturze, hm......ale że na mojej? Jest gładka, nawet nie ma wytarć na literkach. Kolejny argument to otarcia na obudowie. Widział ktoś telefon, który nie miał śladów użytkowania po prawie roku? Zresztą nie wiem jak to się ma do "zawilgocenia" wyświetlacza. Może rysy są skierowane w stronę tych jasnych kropek, przez co cała woda wpłynęła właśnie w to miejsce? Dla mnie jest to kpina. Pomijam fakt, że zaznaczyłam opcję zgody na reperację po wcześniejszym kontakcie, czego nie uczyniono! Mam zamiar się odwoływać.

CiociaKlocia

24.04.2013

Placówka

Lublin, Lipowa

Nie zgadzam się (0)
Do wizyty w...
Do wizyty w salonie/serwisie Nokia w łodzkiej Manufakturze zostałem zmuszony przez awarię telefonu. Wygląd salonu przyjemny. Przestronnie i jasno. Sprzęt marki Nokia wyłożony równo dookoła salonu. Z obsługą już gorzej. Miałem wrażenie, że "Doradca" miał pretensje do mnie że telefon przy pierwszym ładowaniu uległ awarii. Musiałem również upomnieć się o telefon zastępczy. Otrzymałem lekko rozlatujący się model z zaklejoną tylną klapkę. No ale był - to najważniejsze. Minus za obsługę. Naprawa została wykonana w terminie. Niestety nie otrzymałem obiecanej wiadomości o możliwości odebrania mojego telefonu.

Adam_816

09.04.2013

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Po pierwszym naładowaniu...
Po pierwszym naładowaniu baterii w mojej noki ładowarka odmówiła posłuszeństwa. Musiałem udać się do salonu noki. Przedstawiłem swój problem, miałem zaczekać pół godziny. Po tym czasie stwierdzili że wymienią mi ładowarkę na nową. Podpisałem odpowiednie dokumenty i usterka została usunięta. Wszystko ok tylko szkoda że kilka dni po zakupie musiałem reklamować produkt

Piotr_1967

08.03.2013

Placówka

Białystok, Legionowa

Nie zgadzam się (0)
Nie rozmumiem ogólnego...
Nie rozmumiem ogólnego zachwytu telefonami marki NOKIA. Moim zdaniem, przekonanie, że telefon musi być dobry bo ma znaczek NOKIA, jest dawno nieobowiązującym stereotypem. Mała różnorodność modeli, wygórowane ceny. Nowo wychodzący model jest zazwyczaj "ulepszoną" kopią swojego poprzednika. Wizualnie też nie zachwycają.

GABI_5

30.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wyjątkowo trwałe i...
Wyjątkowo trwałe i wytrzymałe telefony, uznawane nawet za niezniszczalne. Pomimo wyjątkowych aplikacji które są w pakiecie, ich dosyć sporą wadą jest system operacyjny. Symbian jest niewystarczalny jak na dzisiejsze standardy, i mogę się założyć, iż wielu ludzi ucieszyłoby się z jego zmiany na androida, który jest nowocześniejszy, a przy tym bardziej sprawny. Nie sposób ocenić personelu. Cena produktu proporcjonalna do jakości.

mutake

27.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kiedyś bardzo ceniłem...
Kiedyś bardzo ceniłem sobie Nokie jako producenta telefonów komórkowych. Kiedyś nie do zniszczenia - bardzo trwałe i odporne na wszelkie uszkodzenia. Dziś bardzo słabe. Telefony posiadają cuda w sobie, ale jakość poszła przerażająco w dół. W ciągu jednego roku popsuły mi się trzy telefony firmy Nokia.

Rafluw

27.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dość duża ilość...
Dość duża ilość towaru, która na dodatek była bardzo dobrze wyeksponowana zrobiła na mnie wyjątkowo dobre wrażenie. Ponadto bardzo kulturalny personel, który potrafił zaoferować swoją pomoc nie będąc przy tym nachalnym uważam za naprawdę ogromny plus i korzyść na tle konkurencyjnych firm w tej branży.

Marlon

01.10.2012

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)
Przedmiotem mojej obserwacji...
Przedmiotem mojej obserwacji jest Autoryzowany Punkt Nokii w Bydgoszczy. Przyzwyczajona byłam,że jest on zlokalizowany na ulicy Podolskiej,jednak gdy wczoraj tam pojechałam,okazało się,że został przeniesiony na ul.Magdzińskiego.Spory plus dla firmy za to,że w starej lokalizacji znajdziemy tablicę informującą o nowym adresie.Pani przyjmująca zgłoszenie była mila,jednakże miałam wrażenie,jakby w salonie rolę stenopistki,wklepującej tylko do komputera zlecenia naprawy.Nie posiadała kompetentnej wiedzy-poradziła mi,bym spróbowała naprawić telefon w jakimś punkcie napraw.Podsumowała,że ten model często się.Parodia-wyszłam z autoryzowanego punktu Nokii ze skierowaniem do jakiegoś dresiarskiej handlowni...

Harpaganica

28.09.2012

Placówka

Bydgoszcz, Magdzińskiego

Nie zgadzam się (0)
Zawsze mówiło się,...
Zawsze mówiło się, że Nokia jest najlepszym producentem telefonów komórkowych na świecie, dlatego kiedy dwa lata temu kupowałem telefon zdecydowałem się na Nokie. Od dwóch lat korzystam z Nokii x3-02, telefon jest bardzo funkcjonalny, ma duży wyświetlacz, duże klawisze, które są niestandardowo ułożone. Zapłaciłem za niego ok 700 zł, myśląc, że będzie mi bardzo długo służył, jednak kilka miesięcy temu zaczęły się psuć różne rzeczy. Najpierw zaczęła odklejać się powłoka wyświetlacza, ale przykleiłem ją specjalnym środkiem. Po jakimś czasie zaczęły psuć się przyciski, teraz nie działa mi już cały górny rząd przycisków odpowiedzialny za wiadomości, odtwarzacz, szybkie wybieranie i wyłączanie. Myślałem, że telefon tej marki dłużej mi posłuży, jednak się pomyliłem. Nokia już nie nadąża za konkurentami, którzy robią najnowocześniejsze telefony, mam tu na myśli HTC, Samsunga, SE. Czas Nokii się już chyba powoli kończy, a zawsze telefony tej firmy uchodziły za najlepsze i najwytrwalsze.

Tomasz_1470

28.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Zaniosłem do serwisu...
Zaniosłem do serwisu telefon gdyż miałem z nim problem. Podczas podowania danych poprosiłęm aby mnie poinformowano telefonicznie, kiedy aparat zostanie już zrobiony. Miał być gotowy na drugi dzień. Czekałem na informację lecz nikt nie dzwonił. Zadzwoniłem więc sam. Okaząło się, że aparat jest już dawno zrobiony. Nie chciało mi się już dyskutować na temat braku informacji. Pojechałem i odebrałem. Zobaczymy czy będzie dobrze działał.

zarejestrowany-uzytkownik

20.07.2012

Placówka

Białystok, Legionowa

Nie zgadzam się (0)
Dwa razy korzystałem...
Dwa razy korzystałem z tego punktu serwisu Nokii i dwukrotnie byłem zadowolony. Salonik zadbany i czysty, funkcjonalnie urzadzony. Przyjmowanie sprzętu do naprawy odbywa się bardzo sprawnie. Gdy usługa jest gotowa otrzymuje się informację na maila lub smsem, co pozwala oszczędzać czas i odwiedzać salon, gdy usługa jest już wykonana. Zarówno pan i pani z obsługi grzeczni i uprzejmi. Sama usługa też została zrobiona fachowo.

zarejestrowany-uzytkownik

06.06.2012

Placówka

Bielsko-Biała, Cyniarska 36

Nie zgadzam się (0)
Gdy przestał działać...
Gdy przestał działać ekran dotykowy mojej Nokii C3-01 udałem się do salonu Play w CH Warszawa Wileńska, gdzie telefon kupiłem. Tam podpowiedziano mi, że w punkcie Nokii reklamacja zostanie szybciej zrealizowana. Dostałem ulotkę z mapką i adresem.Po kilku minutach marszu znalazłem punkt Nokia Care. Salon był bardzo nowoczesny, czysty i jasno oświetlony. Obsługa była uprzejma, za ulotkę z Play dostałem smycz Nokii, zaproponowano mi telefon zastępczy i spytano o formę kontaktu. Była sobota popołudniu, a we wtorek rano odebrałem telefon z zaproszeniem po odbiór. Tego samego dnia pojechałem do salonu. Poinformowano mnie o wymianie ekranu i w uprzejmy sposób zaproponowano przedłużenie gwarancji o kolejne 2 lata za jedyne 63 zł. Niezbyt spodobała mi się ta oferta, bo wg mnie 2 lata gwarancji powinny obowiązywać na nowo od dnia wymiany ekranu. Zostałem jednak obsłużony z uśmiechem, a telefon naprawiono naprawdę szybko, zatem obsługę posprzedażową Nokii oceniam wysoko.

nattan

26.05.2012

Placówka

Warszawa, Kijowska 1A

Nie zgadzam się (0)
Gdy po raz...
Gdy po raz drugi ekran dotykowy mojej Nokii C3-01 przestał reagować odwiedziłem stronę www i znalazłem punkt napraw na Ursynowie. W godzinach popołudniowych zaniosłem telefon do naprawy. Pracownik przyjmujący telefon nie był wylewnie uprzejmy, ale też nie był niemiły. Zachowywał się neutralnie, nie odzywał się zbyt wiele i zabrakło mi choćby lekkiego uśmiechu. Po wyjściu uzmysłowiłem sobie, że tym razem nie zapytano się mnie o formę kontaktu ani nie zaoferowano telefonu zastępczego. Okazało się jednak, że już następnego dnia otrzymałem sms z informacją, że telefon jest naprawiony. Po pracy odebrałem telefon. Ponownie obsłużył mnie ten sam pracownik, bez słowa dał druk do podpisania, dodał tylko, że wymieniono ekran, na koniec odpowiedział 'do widzenia'. Ogromny plus za szybkość działania. Telefon naprawiony w trybie ekspresowym! Sam punkt Nokia Care był czysty, zapewniał dwa fotele dla czekających na obsługę. Trochę więcej uśmiechu w kontaktach z klientami na pewno by nie zaszkodziło!

nattan

26.05.2012

Placówka

Warszawa, Al. KEN 96

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z kilku...
Korzystam z kilku urządzeń firmy nokia, głównie telefonów i są to urządzenia, które sprawują się dobrze, nie są zawodne, są proste w obsłudze dla każdego, łatwo dostępne. Mają dużo aplikacji, sprawne aparaty, ogólnie jakość telefonu jest wysoka. Ceny też są dosyć wysokie, ale płaci się zarówna za markę jak i za jakośc, która jest wysoka. Ogólnie polecam.

Agnieszka_2747

15.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Nokia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Nokia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.