Przed świętami postanowiłam zadbać o wystrój mojego mieszkania i w tym celu wybrałam się do Home&You. Wybór dekoracji świątecznych jest w tym sklepie bardzo duży, różne wzory i kolory.
Wszystko bardzo ładnie wyeksponowane. Niestety problemem w tym sklepie jest otrzymanie pomocy ze strony personelu. Być może wynika to z faktu dużej ilości klientów i cały personel jest skupiony przy kasie, aby obsługa przy niej przebiegała sprawnie i szybko.
Wybrałam się do Media Markt, aby zorientować się w ofercie i cenach gdyż potrzebuję nowy telewizor. Ponieważ zbytnio nie znam się na tym potrzebowałam pomocy personelu, i wtedy pojawił się problem. Na dziale nie było żadnego pracownika, gdy wreszcie się pojawiał okazało się, że nie tylko ja potrzebuję pomocy. Oczekiwanie na niego trwało około 15minut, ale warto było. W łatwy i zrozumiały dla mnie sposób przedstawił mi trzy telewizory, przedstawił różnicę pomiędzy nimi, i pomógł mi w wyborze najlepszego dla mnie.
Przyznam się szczerze że trafiłam do tego sklepu przez przypadek, nigdy wcześniej nie kupowałam bielizny tej marki. I takie zaskoczenie. Szeroki wybór, dobrej jakość towaru. Personel miły i potrafiący doskonale doradzić i dobrać odpowiednią bieliznę. Ceny przystępne jak na wyroby tak dobrej jakości. Sklep utrzymany w ładzie i porządku. Bardzo chętnie do niego wracam i polecam innym panią.
Jak zwykle nie mogę przejść obojętnie koło tej perfumerii, mimo że wejście do niej jest trochę dziwne, gdyż należy wejść przez Empik. Wnętrze perfumerii jest utrzymane w ładzie i porządku. Towar jest dobrze oznakowany, nie ma problemu aby znaleźć etykietę z aktualną ceną. Poza tym pracownice bardzo szybko oferują swoją pomoc. Pomoc jest udzielona w profesjonalny sposób, z możliwość wypróbowania interesującego klienta kosmetyku. W kasie również byłam obsługiwana przez miłą pracownicę, która bardzo dokładnie mnie poinformowała o zastosowaniu otrzymanych próbek kosmetyków.
Poszukują nowej wykładziny elastycznej na hol, i dlatego wybrałam się do najbliższego sklepu Komfort. Nie miałam problemu z odnalezieniem go, gdyż sklep jest dobrze oznakowany. Sklep wewnątrz jest utrzymany w ładzie i porządku. Wszystkie wykładziny były odpowiednio wyeksponowane i opisane. Na etykietach były dostępne najważniejsze informacje. Niestety najgorszym punktem tego sklepu był personel. Przez cały czas (ok. 15minut) nikt nie zwrócił na mnie uwagi, nie udzielił mi żadnej pomocy.
W poszukiwaniu prezentu dla mojej bratanicy trafiłam do Smyka. Sklep utrzymamy w ładzie i porządku, dobrze oznakowany, więc nie ma problemu, aby znaleźć interesującą nas rzecz. Ceny bardzo różne, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Minusem tego sklepu jest bardzo mała, a można nawet powiedzieć zerowa obecność na sali sprzedaży pracowników. Pracownicy są tylko przy kasie. minusem były również ruchome schody, które niestety były nie czynne.
Bardzo lubię zakupy w tej perfumerii, więc przy każdej nadarzającej się okazji, zaglądam do niej, tak też było i tym razem. Sklep jest utrzymany w ładzie i porządku. Personel również bez zarzutu. Już po około minucie, pojawiła się koło mnie pracownica, która była chętna udzielić mi pomocy. Byłam zainteresowana cieniami do powiek, gdyż były w atrakcyjnych promocyjnych cenach, na co wskazywały etykiety cenowe przy nich. Zdecydowałam się na jeden z nich. Podobał mi się i cena fajna, byłam zadowolona, do momentu gdy udałam się do kasy, gdyż jednak cena była inna niż wskazywała cenówka na półce.
Jak co tydzień po weekendzie należy uzupełnić braki w lodówce, wybrałam się więc do Carrefoura. Na sali sprzedaży było trochę problemu aby spotkać pracownika, który mógłby udzielić pomocy. Na stoiskach z obsługą, stosunek do klientów pracowników był odpowiedni. Asortyment produktowy w sklepie bardzo duży tylko niestety zauważyłam taką sytuację, że koło kawy stała butelka płynu do płukania, pewnie zostawiona przez klienta, ale chyba nie powinno tak być.
Podczas zakupów dopadł mnie mały głód, więc postanowiłam zjeść coś szybkiego, wybór padł na Mc Donald's. Mimo dużej ilość klientów, obsługa przebiegała szybko i sprawnie. Pracownicy byli przyjaźnie nastawieni do klientów, ich wygląd i zachowanie nie budziły żadnych zastrzeżeń. Zamówione produkty były przygotowane i zapakowane w estetyczny sposób. Co do smaku również nie mam zastrzeżeń.
Będąc w CH Targówek postanowiłam odwiedzić Tchibo, które w obecnej chwili ma bardzo kolorowy asortyment. Kawiarnia jest utrzymana w ładzie i porządku. Jest swobodny dostęp do wszystkich półek, na których nie ma luk produktowych. Personel kawiarni wita każdego wchodzącego klienta. Jest miły i chętnie udziela pomocy. W kawiarni unosi się cudowny zapach świeżo mielonej kawy. Super
Po zakupach wybrałam się na szybki jedzenie do Burger King. Restauracja sprawiała dobre wrażenie. Z zewnątrz wyglądała bardzo dobrze. Czyste były okna i drzwi. Ogródek przed restauracją, również utrzymany był w ładzie i porządku. Wewnątrz również było czysto i przyjemnie.
Obsługa w restauracji przebiegała sprawnie i szybko. Pracownicy byli kompetentni i mili. Zamówione produkty również spełniały moje wymagania.
Będąc w CH Targówek postanowiłam zrobić zakupy w Carrefoure. Wygląd sklepu nie budził moich zastrzeżeń. W sklepie panował ład i porządek. Produkty były poustawiane na półkach w estetyczny sposób. Nie było problemu ze znalezieniem ich. Dostęp do wszystkich produktów był swobodny. Niestety na niektórych półkach znajdowały się pojedyńcze produkty, które nie powienny się tak znaleźć. Przy większość produktów znajdowały się aktualne ceny. Obsługa na stanowiskach obsługiwanych przez pracowników sklepu przebiegała dość sprawnie. Personel był miły i kompetentny.
W dniu wczorajszym wybrałam się do restauracji Mc Donald's przy ulicy Dzikiej. Restauracja z zewnątrz wygląda bardzo dobrze. Przed wejściem nie zauważyłam żadnych śmieci ani innych zanieczyszczeń. Okna i drzwi były czyste. W środku również było ok. Podłoga oraz ściany były czyste. Stoliki, krzesła oraz kanapy również były utrzymane w należytym porządku. Niestety organizacja pracy w tej restauracji była kiepska, mimo małej ilości klientów dość długo musiałam czekać w kolejce na obsłużenie. Obsługujący mnie pracownik był miły i uprzejmy. Zamówione jedzenie było przygotowane i zapakowane w estetyczny sposób. Jedzenie było smaczne i w odpowiedniej temperaturze.
W dniu wczorajszym wybrałam się do nowo otwartej drogerii HEBE na Alejach Jerozolimskich. Drogeria z zewnątrz wygląda bardzo dobrze. Na zewnątrz drogerii panował ład i porządek. Drzwi oraz szyby witrynowe były czyste, bez plam i kurzu. W witrynie znajdowała się wystawa, które zachęcała do wejścia wewnątrz.
Wewnątrz również było ok. Podłoga oraz ściany były czyste. Na opisanych półkach stał estetycznie ułożony towar.
Personel drogerii był miły, bardzo chętnie, w sposób spontaniczny udzielał pomocy. Przy kasie pracownica również była bardzo miła.
Idąc ulicą natrafiłam na sklep Intimissimi, weszłam do niego. Sklep z zewnątrz wygląda bardzo dobrze. Witryna sklepowa oraz drzwi były czyste i bez żadnych zacieków. W środku również panował ład i porządek. Gdy tylko weszłam do sklepu za chwilę pojawiła się pracownica, która zaproponowała mi pomoc. Po udzieleniu jej informacji co mnie interesuje przedstawiła mi ofertę zestawu bielizny. Podczas obsługi była miła, uprzejma i kompetentna.
Powiem szczerze że pierwszy raz wybrałam się do tego sklepu jubilerskiego i totalne zaskoczenie. Biżuteria piękna, sklep utrzymany w idealnym porządku, obsługa kompetentna i miła. Ceny może trochę za wysokie gdyż biżuteria nie jest wykonana za złota ani srebra, a mi się bardzo podobała. Zainteresowanie klientem duże, pełna pomoc w wyborze biżuterii, jest możliwość przymierzenia jej i zobaczenia z bliska.
Po drodze do pracy wstąpiłam do apteki w celu zakupienia plastra. W aptece obecna była jedna klientka, punkt obsługi klienta też czynny był tylko jeden. Obsługa klientki która była przede mną trwała dość długo. Gdy nadeszła moja kolej, nie zostałam przez pracownicę przywitana. Powiedziałam co potrzebuje. Farmaceutka podała interesujący mnie produkt, podała kwotę do zapłaty, ale tak cicho że jej nie usłyszałam. Farmaceutka nie była zbyt przyjaźnie nastawiona do klientów. Ogólnie czułam się źle w tej aptece.
W dniu 7. III. 2011 wybrałam się do księgarni Traffic w celu zakupienia kartki urodzinowej. Wybór był bardzo duży. Różne rozmiary i grafika. Personel miły, ale nie wykazywał inicjatywy w udzielaniu pomocy klientom, jeżeli poprosiło się o pomoc w sposób fachowy i kompetentny została ona udzielona. Przy kasie miła i uśmiechnięta obsługa. Księgarnia ta ma specyficzny klimat, i dla tego często do niej wracam, tym bardziej że ceny są porównywalne z konkurencją.
W dniu 15.02.2011 wybrałam się na zakupy do Carrefoura Express. Już na początku zaskoczyłam mnie mała powierzchnia sklepu, na tak dużą ilości artykułów i klientów. Dostęp do artykułów był bardzo trudny, gdyż w sklepie było sporo klientów, a poza tym prawie w każdej alejce stały palety z nierozpakowanym towarem. Pracownica zarówno na dziale mięsnym, jak również kasjerki, były niemiłe i odzywały się do klientów, jakby ktoś je zmuszał do tej pracy. Mimo że ten sklep znajduje się w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, raczej więcej się tam nie wybiorę na zakupy.
Sklep z zewnątrz wygląda bardzo dobrze, czyste okna i drzwi, fajna wystawa sklepowa. W środku też ok, podłoga czysta w sklepie panował ład i porządek, towar dobrze wyeksponowany. Jedyne zastrzeżenia ma do personelu, na sali sprzedaży znajdowało się dwie pracownice, ale w ogóle nie zwracały uwagi na klientów, i niezbyt przyjaźnie do nich nastawione. Jedynie przy kasie personel był miły i uprzejmy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.