CEFAM

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Po drodze do...
Po drodze do pracy wstąpiłam do apteki w celu zakupienia plastra. W aptece obecna była jedna klientka, punkt obsługi klienta też czynny był tylko jeden. Obsługa klientki która była przede mną trwała dość długo. Gdy nadeszła moja kolej, nie zostałam przez pracownicę przywitana. Powiedziałam co potrzebuje. Farmaceutka podała interesujący mnie produkt, podała kwotę do zapłaty, ale tak cicho że jej nie usłyszałam. Farmaceutka nie była zbyt przyjaźnie nastawiona do klientów. Ogólnie czułam się źle w tej aptece.

Mała_5

13.04.2011

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 11/19

Nie zgadzam się (2)

CEFAM

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż CEFAM?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po drodze do...
Po drodze do pracy wstąpiłam do apteki w celu zakupienia plastra. W aptece obecna była jedna klientka, punkt obsługi klienta też czynny był tylko jeden. Obsługa klientki która była przede mną trwała dość długo. Gdy nadeszła moja kolej, nie zostałam przez pracownicę przywitana. Powiedziałam co potrzebuje. Farmaceutka podała interesujący mnie produkt, podała kwotę do zapłaty, ale tak cicho że jej nie usłyszałam. Farmaceutka nie była zbyt przyjaźnie nastawiona do klientów. Ogólnie czułam się źle w tej aptece.