Opinie użytkownika (19)

Rewelacyjnie. W sklepach...
Rewelacyjnie. W sklepach OBI nigdy nie przytrafiła mi się żadna przykra historia związana z obsługą klienta. Personel zawsze uczynny i pomocny.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa w...
Super. Obsługa w sklepach Praktiker zawsze pomocna, uczynna, miła. Bez zastrzeżeń.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

Praktiker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Sklepy Mrówka...
Rewelacyjnie. Sklepy Mrówka mogę zdecydowane polecić innym osobom. Osoby tam pracujące są zdecydowanie kompetentne, miłe, uczynne.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Zdecydowanie mogę...
Super. Zdecydowanie mogę polecić ten sklep. Fachowa obsługa pod każdym względem.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Nie mam...
Super. Nie mam poważniejszych zastrzeżeń do obsługi w sklepach Castorama.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo odpowiedni...
Rewelacyjnie. Bardzo odpowiedni ludzie pracujący w tych sklepach, znający się na swojej pracy, bardzo kompetentni.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

Zara

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zawsze mam...
Rewelacyjnie. Zawsze mam dobre wspomnienia po pobycie w sklepie Top Secret.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

Top Secret

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Osoby pracujące...
Rewelacyjnie. Osoby pracujące w sklepach Reserved zdają się być odpowiednimi ludźmi, na odpowiednim miejscu. Uczynni, mili, nie naprzykrzający się.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy H&M...
Rewelacyjnie. Pracownicy H&M to ludzie kompetentni (z moich doświadczeń), miła obsługa, przyjazna atmosfera.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa w...
Super. Obsługa w sklepach Cubus bez najmniejszych zarzutów, osoby najczęściej młode, ale już doświadczone.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

Cubus

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Salony Home&You...
Super. Salony Home&You posiada specyficzny asortyment, napewno nie dla każdego. Jakość obsługi jest jednak na bardzo wysokim poziomie, są to osoby kompetentne.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Mogę zdecydowanie...
Super. Mogę zdecydowanie zarekomendować ww sklep. Oferta asortymentowa jest bogata, niekiedy można znaleźć porządną rzecz za naprawdę rozsądne pieniądze, należy również dodać, że czasami ceny "zwalają" z nóg. Personel kompetentny.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

TXM textilmarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. English Home...
Super. English Home to miejsce bardzo ciekawe. Za każdym razem, gdy tam wchodzę przenoszę się w inny świat. Pracujące tam osoby są bardzo przyjaźnie nastawione na klienta, pomocne, uczynne.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

English Home

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Kilkakrotnie miałem...
Rewelacyjnie. Kilkakrotnie miałem okazję rozmawiać z pracownikami Eurofiran. Wydają się, że są to osoby na właściwym miejscu, znające się na swojej pracy, uprzejme, miłe, wyrozumiałe.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

Eurofirany

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
17.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy bardzo za Pani opinię! Zapraszamy ponownie do naszego salonu stacjonarnego lub do sklepu online. Miłego dnia!
Super. Sklepy Pepco...
Super. Sklepy Pepco są godnymi polecenia. Obsługa miła, przyjazna, asortyment w dosyć niskich cenach, nie zawsze dobrze to wygląda od strony czystości w sklepie, ale ogólnie ok.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Zdecydowanie mogę...
Super. Zdecydowanie mogę zarekomendować firmę Jysk znajomym i rodzinie. Bogaty asortyment, profesjonalna, kompetentna obsługa, czysto.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na stację benzynową...
Na stację benzynową udałem się dnia 27.04.2017 roku. Podjechałem pod wolny dystrybutor. Nie spieszyłem się z wysiadaniem z samochodu. Przez chwilę obserwowałem otoczenie, ilość aut na podjeździe, ilość osób, pracowników. Chciałem sprawdzić czym się zajmowali. Po chwili wyszedłem z samochodu, ale nie zacząłem samodzielnie tankować, aby dać szansę pracownikom na obsługę mnie. Widziałem, że pracownik zajęty był tankowaniem samochodu przy sąsiednim dystrybutorze. Zacząłem myć przednią szybę. W tym momencie zjawił się pracownik Lotosu. Wypowiedział słowa "Dzień Dobry" i spytał się ile wlać paliwa. Odpowiedziałem, że do pełna. Zaproponował paliwo Dynamic. Odpowiedziałem, że proszę o zalanie zwykłego ON. Pracownik spełnił moją prośbę. W trakcie rozmowy zaproponował dodatkowo płyn do spryskiwaczy, za który również podziękowałem. Po zatankowaniu zostałem zaproszony do kasy. Przez te kilka minut sprawdzałem czystość podjazdu. Było czysto. Poszedłem do kasy w celu zapłaty za paliwo. Zostałem przywitany słowami "Dzień Dobry". Zostały mi zaproponowane produkty z gastronomii: kawa, hod dog. Podziękowałem. Dodatkowo pracownik spytał się czy posiadam kartę Navigator. Miałem ją przy sobie i podałem kasjerowi w celu doładowania punktów. Zostałem poinformowany o ich ilości. Zapłaciłem za usługę. Na końcu zostałem pożegnany słowami "Do widzenia, zapraszamy ponownie". Wracając sprawdziłem jeszcze ekspozycję towaru na półkach i czystość wewnątrz budynku. Wychodząc zajrzałem do łazienki w celu sprawdzenia czystości i pracy urządzeń. Wszystko było w porządku. Wsiadłem do samochodu i odjechałem. Cała wizyta trwała niecałe 10 minut. Pracownicy wykazali się czujnością i kompetencją. Zostały mi zaproponowane dodatkowe produkty. Na stacji było czysto.

Leszek_173

29.04.2017

LOTOS

Placówka

Jasionka, Trzebownisko Jasionka

Nie zgadzam się (0)
Wizyta na stacji...
Wizyta na stacji ORLEN przebiegła bezproblemowo. Podjeżdżając na stację zauważyłem jeden samochód, który był aktualnie tankowany. Zaparkowałem przy sąsiednim dystrybutorze. Wychodząc z samochodu zauważyłem kilka świeżych plam na podjeździe. Była to prawdopodobnie benzyna wylana z pistoletu, ale to normalny widok na stacjach paliw. Zatankowałem samochód i poszedłem zapłacić. Wchodząc do budynku zostałem przywitany słowami "Dzień Dobry". Zaproponowano mi dodatkowo zakup artykułów spożywczych. Zapłaciłem za usługę. Przy okazji skorzystałem jeszcze z toalety. Było tam czysto. Wychodząc zerknąłem jeszcze na półki, były zapełnione towarem. Wsiadłem do samochodu i odjechałem. Wizytę uważam za udaną.

Leszek_173

09.03.2017

S1

Placówka

Rzeszów, Warszawska 10

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie Auchan była przyjemna. Od razu po wejściu zauważyłem dużą ilość pracowników, którzy zajmowali się swoimi obowiązkami (kasjerzy, ochroniarze). Sklep sprawiał wrażenie olbrzymiej hali, w której wszystko było ładnie i estetycznie poukładane. Bez problemu można było odnaleźć poszukiwany towar. Pracownicy wykazali się kompetencją, odpowiadali bez problemów na zadane przeze mnie pytania. Płatność za zakupy również nie przysporzyła trudności. Kasjer znał się na swojej pracy. Jedynym minusem w sieci Auchan uważam, że jest mocno wyczuwalny od wejścia zapach pieczywa, który przenosi się niestety na ubrania.

Leszek_173

09.03.2017

Auchan

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi