KASJER NUMER 16. 3 RAZ NIE MA WYDAĆ ZA ZAKUPY. JEST NIE UPRZEJMY.... NIE UŻYWA FORM GRZECZNOŚCIOWYCH.... ZWRACA SIĘ NA TZW. "ty". NIE PYTA O KARTĘ MOJA BIEDRONKA. NIE ZAPRASZA PONOWNIE... JEDNA KASA OTWARTA NA CAŁY SKLEP...KOLEJKI AŻ PO NAPOJE....KASJER WYDAŁ MI RESZTĘ W 10 GROSZÓWKACH 3 RAZ Z RZĘDU KASJER NR 16 KASA NR 1 DATA 17.09.2017GODZINA OKOŁO 15:20
PRACOWNIK ADRIAN. B. NIE ZAPROPONOWAŁ NIC W PROMOCJI, NIE ZAPYTAŁ O KARTĘ NA PUNKTY, TOALETA BYŁA W TRAGICZNYM STANIE... BYŁ OBECNY DRUGI PRACOWNIK KTÓRY OBSŁUGIWAŁ INNE OSOBY Z WYSOKIM STANDARDEM, DRUGIEGO PRACOWNIKA OCENIŁBYM NA 100%
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.