Opinie użytkownika (15)

Bardzo dobrze. kupowałam...
Bardzo dobrze. kupowałam obuwie byłam zadowolona z obsługa i otrzymałam dużo informacji odnośnie zwrotu towaru gdybym chcialaa dokonać zwrotu towaru .

Krystyna_76

28.11.2018

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok. trudno ocenić...
Ok. trudno ocenić kogoś z kim mam tylko do czynienia otrzymując fakturę i płacąc za nią w BankuKupiłam

Krystyna_76

26.11.2018

Energa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa na miejscu jest dobra ale mam uwagi co do załatwiania- obsługi odszkodowań w centrali.Najczęściej jest odpowiedź odmowna gdzie jednym zdaniem załatwia się klienta, "brak podstaw do wypłaty odszkodowania - PZU nie płaci za ból" . To jest kpina z klienta który około roku odczuwa ból i ma problem z chodzeniem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krystyna_76

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Korzystałam już...
Fatalnie. Korzystałam już nie jednokrotnie z usług PKP Intecity i zawsze byłam w miarę zadowolona z obsługi lecz ostatnim razem gdy wracałam 01.06.2017 r, z Warszawy do Iławy byłam nie zadowolona. Raz z informacji udzielonej mi przez pracownika koleji który na pytanie z którego peronu odjeżdża pociąg udzielił mi odpowiedzi: przecież na tablicy pisze(o tym ta ja wiedziałam )ale było już późno i chciałam by mi pracownica wskazała który to jest peron takiej informacji nie uzyskałam. Potem w pociągu był probl Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Krystyna_76

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Krystyna_76

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. obsługa zależy...
Dobrze. obsługa zależy w dużej mierze od humor obsługującej osoby w większości przypadków jest wręcz bardzo dobrze ale zdarzyło się kilka krotnie że osoba obsługująca wykazywała zniecierpliwienie.A takie zachowanie nie powinno mieć miejsca w tej firmie.

Krystyna_76

12.12.2016

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Krystyna_76

12.12.2016

AVON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Krystyna_76

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Krystyna_76

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Krystyna_76

09.12.2016

Energa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Krystyna_76

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Krystyna_76

09.12.2016

Pijalnia Czekolady E. Wedel

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Krystyna_76

09.12.2016

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krystyna_76

30.06.2016

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo żle oceniam...
Bardzo żle oceniam informacje(etykiety) z cenami towarów, gdyż inna cena jest umieszczona na półce przy towarze, a przy kasie okazuje się że cena tego towaru jest zupełnie inna. ta sprawa bardzo bulwersuje klientów i oczywiście mnie. Nie chcę być oszukiwana., chcę wiedzieć za ile kupuję dany towar i nie lubię niespodzianek przy kasie.

Krystyna_76

27.01.2010

Tesco

Placówka

Nowe Miasto Lubawskie, ul. Żwirki i Wigury 1e

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi