Bardzo dobrze. Obsługa na miejscu jest dobra ale mam uwagi co do załatwiania- obsługi odszkodowań w centrali.Najczęściej jest odpowiedź odmowna gdzie jednym zdaniem załatwia się klienta, "brak podstaw do wypłaty odszkodowania - PZU nie płaci za ból" . To jest kpina z klienta który około roku odczuwa ból i ma problem z chodzeniem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Fatalnie. Korzystałam już nie jednokrotnie z usług PKP Intecity i zawsze byłam w miarę zadowolona z obsługi lecz ostatnim razem gdy wracałam 01.06.2017 r, z Warszawy do Iławy byłam nie zadowolona. Raz z informacji udzielonej mi przez pracownika koleji który na pytanie z którego peronu odjeżdża pociąg udzielił mi odpowiedzi: przecież na tablicy pisze(o tym ta ja wiedziałam )ale było już późno i chciałam by mi pracownica wskazała który to jest peron takiej informacji nie uzyskałam. Potem w pociągu był probl Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Dobrze. obsługa zależy w dużej mierze od humor obsługującej osoby w większości przypadków jest wręcz bardzo dobrze ale zdarzyło się kilka krotnie że osoba obsługująca wykazywała zniecierpliwienie.A takie zachowanie nie powinno mieć miejsca w tej firmie.
Bardzo żle oceniam informacje(etykiety) z cenami towarów, gdyż inna cena jest umieszczona na półce przy towarze, a przy kasie okazuje się że cena tego towaru jest zupełnie inna. ta sprawa bardzo bulwersuje klientów i oczywiście mnie. Nie chcę być oszukiwana., chcę wiedzieć za ile kupuję dany towar i nie lubię niespodzianek przy kasie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.