Opinie użytkownika (12)

Bezproblemowi, zawsze wszystko...
Bezproblemowi, zawsze wszystko na plus. Wszystko da się załatwić online.

Klient_WLqcd

15.09.2024

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Byłam zadowolona z...
Byłam zadowolona z obsługi. Sprzedawca przywitał mnie słowami ,, Dzień dobry". Ekspedientka miała firmową koszulkę łącznie z plakietką. Miała schludny makijaż. Na calej stacji panował porządek. Ekspedientka zaproponowała mi hot doga, spytała o aplikację.

Klient_WLqcd

04.07.2023

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Fajnie by było,...
Fajnie by było, gdyby wszędzie była taka obsługa! Tak trzymać!

Klient_WLqcd

04.01.2023

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Całkiem dobrze
Całkiem dobrze

Klient_WLqcd

04.01.2023

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko jest przejrzyście...
Wszystko jest przejrzyście przedstawione. Znają odpowiedź na każde zadane im pytanie, bez żadnego ale. Czują poczucie odpowiedzialności za klienta. Są w stanie powiedzieć również mankamenty sieci. Są rozsądni oraz szczerzy. :)

Klient_WLqcd

03.01.2023

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy pewnie wykonują...
Pracownicy pewnie wykonują swoją pracę, ale są przy tym nachalni. Wciąż dzwonią, mimo próśb o przestanie.

Klient_WLqcd

03.01.2023

vivus.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy są wykwalfikowani,...
Pracownicy są wykwalfikowani, placówki znajdują się w niemalże każdej okolicy. Łatwo nawiązać kontakt-także internetowo. Pracownicy starają się wyczerpywać temat na tyle ile to możliwe. Zawsze zostawiają do siebie wizytówkę w razie pytań. Niestety, czasami zdarzają się przerwy w banku co jest irytujące, kiedy chce się załatwić coś szybko.

Klient_WLqcd

03.01.2023

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z pracownikami kontakt...
Z pracownikami kontakt jest w porządku. Poświęcają dużo uwagi swojemu klientowi. Czas oczekiwania również nie jest zbyt długi.

Klient_WLqcd

03.01.2023

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miałam okazję rozmawiać...
Miałam okazję rozmawiać z pracownikami tego banku. Niestety temat nie został wyczerpany. Nie byłam w pełni zadowolona z obsługi. Obiektywnie- wiecej slyszalam wad, niz zalet i sama sie o tym przekonalam :).

Klient_WLqcd

03.01.2023

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszyscy pracujący są...
Wszyscy pracujący są kompetentni, podchodzą indywidualnie do każdej sprawy. Dostałam tyle uwagi ile potrzebowałam. Dużym plusem dla mnie jest przejrzystość ich strony internetowej oraz dostępność punktów.

Klient_WLqcd

03.01.2023

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie dość często przeglądam oferty na bookingu oraz je rezerwuję. Moim zdaniem dużo do oceny tej platformy daje sam kontakt z właścicielami, najemcami noclegu. W końcu to booking powinien najpierw weryfikować wierzytelność placówki. Booking jest przejrzysty, łatwo w nim się szuka, ułatwia kontakt z placówkami. Od siebie daje często zniżki, rabaty, we współpracy z innymi firmami możemy również uzyskać cashback od rezerwacji- co jest dobrą alternatywą na ,, przyoszczędzenie''. Nigdy nie zostałam oszukana przez ową stronę- a z innymi mam nieprzyjemne doświadczenia. Zawiodłam się jednak na owej stronie, gdy przeglądając ten sam obiekt u mnie kosztował xxx, natomiast na innym urządzeniu obiekt był w innej cenie ( oczywiście, za ten sam pokój). Weryfikując inne obiekty- sytuacja identyczna oraz zmienna raz na 1 urządzeniu drożej, a drugi raz odwrotnie.

Klient_WLqcd

08.07.2022

Booking.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Odwiedzając salony Hebe...
Odwiedzając salony Hebe zawsze zwracam uwagę na przyjemny zapach, czyste półki. Wszystko jest na swoim miejscu- mimo to, że niektórzy klienci nie odkładają produktów na miejsce-rezygnując z zakupu. Ekspedientki były dość neutralne w swoim zachowaniu. Nie uśmiechały się, ale też nie były ,, oburzone ''. Szukając produktu pytałam o poradę ekspedientki - ta jednak chcąc mi pomóc zaczęła mieszać się w tym co mówi, a wywnioskować można było, że nie ma zbyt dużej wiedzy na ten temat. Doceniam, że chciała pomóc, jednak to była pomoc za wszelką cenę. Rzetelnym podejściem byłoby, jakby od razu grzecznie mi powiedziała, że nie może mi pomóc, ponieważ nie ma pojęcia o tym produkcie. Dochodząc do finalizacji zakupów ekspedientka zapytała o aplikację, poleciła produkt, który aktualnie był na promocji.

Klient_WLqcd

08.07.2022

Hebe

Placówka

Leszno, Aleje Konstytucji 3Maja 12A

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi