Byłam zadowolona z obsługi. Sprzedawca przywitał mnie słowami ,, Dzień dobry". Ekspedientka miała firmową koszulkę łącznie z plakietką. Miała schludny makijaż. Na calej stacji panował porządek. Ekspedientka zaproponowała mi hot doga, spytała o aplikację.
Wszystko jest przejrzyście przedstawione. Znają odpowiedź na każde zadane im pytanie, bez żadnego ale. Czują poczucie odpowiedzialności za klienta. Są w stanie powiedzieć również mankamenty sieci. Są rozsądni oraz szczerzy. :)
Pracownicy są wykwalfikowani, placówki znajdują się w niemalże każdej okolicy. Łatwo nawiązać kontakt-także internetowo. Pracownicy starają się wyczerpywać temat na tyle ile to możliwe. Zawsze zostawiają do siebie wizytówkę w razie pytań. Niestety, czasami zdarzają się przerwy w banku co jest irytujące, kiedy chce się załatwić coś szybko.
Miałam okazję rozmawiać z pracownikami tego banku. Niestety temat nie został wyczerpany. Nie byłam w pełni zadowolona z obsługi. Obiektywnie- wiecej slyszalam wad, niz zalet i sama sie o tym przekonalam :).
Wszyscy pracujący są kompetentni, podchodzą indywidualnie do każdej sprawy. Dostałam tyle uwagi ile potrzebowałam. Dużym plusem dla mnie jest przejrzystość ich strony internetowej oraz dostępność punktów.
W ostatnim czasie dość często przeglądam oferty na bookingu oraz je rezerwuję. Moim zdaniem dużo do oceny tej platformy daje sam kontakt z właścicielami, najemcami noclegu. W końcu to booking powinien najpierw weryfikować wierzytelność placówki. Booking jest przejrzysty, łatwo w nim się szuka, ułatwia kontakt z placówkami. Od siebie daje często zniżki, rabaty, we współpracy z innymi firmami możemy również uzyskać cashback od rezerwacji- co jest dobrą alternatywą na ,, przyoszczędzenie''. Nigdy nie zostałam oszukana przez ową stronę- a z innymi mam nieprzyjemne doświadczenia. Zawiodłam się jednak na owej stronie, gdy przeglądając ten sam obiekt u mnie kosztował xxx, natomiast na innym urządzeniu obiekt był w innej cenie ( oczywiście, za ten sam pokój). Weryfikując inne obiekty- sytuacja identyczna oraz zmienna raz na 1 urządzeniu drożej, a drugi raz odwrotnie.
Odwiedzając salony Hebe zawsze zwracam uwagę na przyjemny zapach, czyste półki. Wszystko jest na swoim miejscu- mimo to, że niektórzy klienci nie odkładają produktów na miejsce-rezygnując z zakupu. Ekspedientki były dość neutralne w swoim zachowaniu. Nie uśmiechały się, ale też nie były ,, oburzone ''. Szukając produktu pytałam o poradę ekspedientki - ta jednak chcąc mi pomóc zaczęła mieszać się w tym co mówi, a wywnioskować można było, że nie ma zbyt dużej wiedzy na ten temat. Doceniam, że chciała pomóc, jednak to była pomoc za wszelką cenę. Rzetelnym podejściem byłoby, jakby od razu grzecznie mi powiedziała, że nie może mi pomóc, ponieważ nie ma pojęcia o tym produkcie. Dochodząc do finalizacji zakupów ekspedientka zapytała o aplikację, poleciła produkt, który aktualnie był na promocji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.