Opinie użytkownika (25)

Jak połowa społeczeństwa...
Jak połowa społeczeństwa dałam wciągnąć się do portalu społecznościowego nasza-klasa.pl. Na początku wszystko pięknie, ładnie jednak administratorzy coraz bardziej przesadzają z udoskonalaniem portalu ,utrudniając w ten sposób jego obsługę. Mówię oczywiście o funkcji "śledzik", która utrudnia komunikację zamiast ją usprawniać. Często bowiem, klikając na miniaturkę zdjęcia znajomych, strona na którą zostaję przekierowana to główna strona śledzika, gdzie owszem znajduje się moja znajoma osoba na zdjęciu, z tym, że jedyną aktywną funkcją jest przeglądanie jej wpisów?! Na co to i po co? Kolejna sprawa to bezpieczeństwo. Dziwni ludzie z dziwnymi pomysłami rozsyłają poprzez portal wirusy i to w tak banalny sposób jak wysłanie wiadomości. Raz otworzyłam email z życzeniami świątecznymi od osoby, której nie znałam, jednak często zapomina sie o "starych znajomych". Przez otwarcie wiadomości (nie linku!) mój komputer zaczął coś zciągać i niestety zainfekował się. Tym samym swoją obecność na portalu ograniczam do minimum, dając mu jedynie trójeczkę za umożliwienie dotarcia do zapomnianych znajomków i podglądu jak się zmienili!

Karolina_151

22.04.2010

nk.pl

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Wspólnie z mężem...
Wspólnie z mężem pojechaliśmy do MedApteki poszukać środka na zaparcia u syna. W punkcie obsługiwały dwie osoby. Kiedy weszliśmy jedna z kas była pusta. Obsługiwał nas mężczyzna, obcokrajowiec, sądząc po imieniu na identyfikatorze pochodzący ze wschodu. Uśmiechnął się gdy tylko nas zobaczył i od razu przeszedł do obsługi. Proponował nam bardzo wiele ziołowych specyfików, które niestety były już przez nas bezskutecznie sprawdzone. Starał się bardzo pomóc w sposób nie obciążający małego dziecka jednak na koniec zaproponował lek. Od razy rzetelnie opisał dawkowanie, skutki uboczne (ewentualne), a przy tym, przez cały czas utrzymywał kontakt wzrokowy, a z ust nie znikał mu uśmiech. Zostaliśmy bardzo mile obsłużeni. Farmaceuta poświęcił nam ok 20 minut swojego czasu, nie zbywał nas- wręcz przeciwnie, po całej aptece, razem z nami szukał herbat, ziółek, prebiotyków, itp, które mogłyby pomóc. Wracam do tej apteki zawsze ze względu na obsługę i bardzo dobre, konkurencyjne ceny. Poza tym, asortyment jest tam dobrze wyeksponowany, ma widoczne ceny i stoi na oświetlonych półkach, równo ułożony.

Karolina_151

26.11.2009

MedApteka

Placówka

Świebodzin, Sulechowska

Nie zgadzam się (25)
W sklepie trwa...
W sklepie trwa akurat wyprzedaż kolekcji wiosna 2009. Ekspedientka grzecznie przywitała mnie uśmiechem. Towar elegancko rozwieszony na wieszaczkach, znakomicie oznakowane miejsca gdzie znajduje się towar przeceniony. Druga ekspedientka właśnie odwieszała ubrania w dobre miejsce, robiąc to tak, że nie przeszkadzała klientkom w wyborze. Ogromny wybór asortymentu, eleganckie kolekcje i przystępne ceny oraz dość częste promocje i wyprzedaże zapraszają do zakupów. Sprzedawczyni zaproponowała swoją pomoc w sposób kulturalny i bez narzucania się. Pomogła mi także w odnalezieniu mojego rozmiaru spodni. Niestety, z powodu braku informatorów czy uniformów ciężko znaleźć osobę tam pracującą kiedy do sklepu wejdzie więcej ludzi. Zakupy zapakowano mi w siateczkę z logo firmy po czy podziękowano mi za zakup i zaproszono mnie ponownie.

Karolina_151

18.05.2009

Orsay

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (17)
Sklep położony przy...
Sklep położony przy osiedlu bloków. Obsługujące Panie zawsze miłe witają klienta. Wielkim plusem jest kwestia sprzedaży papierosów i alkoholu wyłącznie klientom dorosłym. Obsługa notorycznie sprawdza dowody osobiste. Półki uginają się pod nawałem towaru, wybór asortymentu bardzo duży. Niestety brak jest cen w sklepie ( w zamian zawieszony został czytnik, jeden na cały sklep), a towar ułożony bez jakiegokolwiek ładu. Stoisko z warzywami zawsze przebrane, wystawiony wyłącznie świeży towar, ewentualnie przeceniony. Obsługa zawsze chodzi w czystych fartuszkach. Lady sklepowe i wagi są schludne i czyszczone na bieżąco. Kolejnym atutem jest fakt, że świeże pieczywo dowożone jest dwa razy dziennie. Panie chętnie pomagają w odnalezieniu produktów, jest jednak problem kiedy pytamy o cenę. Wtedy każą odczytać z czytnika twierdząc, że do tego służy.

Karolina_151

18.05.2009

Lewiatan

Placówka

Świebodzin, Konarskiego

Nie zgadzam się (23)
Sklep posiada dość...
Sklep posiada dość małą powierzchni,e jak na sklepy z wyposażeniem wnętrz. Mimo tego jest bardzo bogato wyposażony, artykuły mają dobrze widoczne ceny, a co najważniejsze bardzo przystępne.Panie w sklepie chętnie pomagają w wyborze oraz w odnalezieniu towaru z oferty promocyjnej. Promocje na artykuły zmieniają się często co daje wiele możliwości. Odbiór większych towarów odbywa się z ramp , do których jest dobry dostęp. Panowie ładują towar wprost do samochodu i dodatkowo dziękują za zakup. Ekspedientka znajdująca sie przy kasie sama pakuje towary do siateczek, grzecznie mówi dzień dobry i do widzenia oraz dziękuje za zakupy i zaprasza ponownie. Porządek w sklepie, piękna ekspozycja i niskie ceny same zapraszają do następnych zakupów. Jedyny minus to rozpoznanie załogi w sklepie, z uwagi na brak pracowniczych uniformów.

Karolina_151

17.05.2009

JYSK

Placówka

Zielona Góra, Pasaż Komfort

Nie zgadzam się (15)
Chciałam kupić kaszkę...
Chciałam kupić kaszkę dla dzieci. Sklep Eko oferuje wiele promocji, więc poszłam je sprawdzić. W sklepie żadna z pań nie odpowiedziała na Dzień dobry. Powierzchnia sklepu jest średniej wielkości, bardzo zastawiona towarem, ciężko tam się poruszać z wózkiem. Ceny towarów są widoczne, w dobrych miejscach, promocyjne maja inny kolor ,więc nie sposób ich nie dojrzeć. Sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Niestety towar ułożony niezgrabnie, nierówno, widoczne są luki w półkach. Na stoisku z kaszkami znalazłam towar przeterminowany i to nie o kilka dni ale z ważnością do listopada 2008!! Gdyby nie fakt, że opakowania tych kaszek już dawno się zmieniły, mogłabym zrozumieć dlaczego nikt tego nie zauważył. Taki błąd jest niedopuszczalny, zwłaszcza, że chodzi tu o najmłodszych. Odpowiednia ilość stoisk kasowych sprawia, ze nie ma dużych kolejek. Pani przy kasie uprzejmie mówi dzień dobry i do widzenia oraz dziękuje za zakupy.Personel nosi uniformy czyste i widoczna dla klientów.

Karolina_151

16.05.2009

EKO

Placówka

Świebodzin, ul. gen. Świerczewskiego 20

Nie zgadzam się (28)
Pojechaliśmy z mężem...
Pojechaliśmy z mężem zmienić konto indywidualne na wspólne. Placówka znajduje się w bardzo widocznym punkcie miasta. Obok, w niedalekiej odległości duże parkingi. Bank bardzo dobrze oświetlony, trzy osłonięte stanowiska plus dodatkowe dwa nieosłonięte. Dystrybutor z kawą sprawia ,że oczekiwanie w kolejce mija przyjemnie. Placówka zawsze czysta. Pani, która nas obsługiwała w zadbanym uniformie z widocznym imieniem znajdującym się na przypiętej do stroju blaszce. Grzecznie powiedziała pierwsza dzień dobry, po czym od razu przeszliśmy do rzeczy. Operację zamiany konta zakończyliśmy w mgnieniu oka posiadając jedynie dowody osobiste. Rzeczowo i konkretnie przedstawiła nam całą umowę oraz sprawy, które możemy załatwiać wspólnie oraz ,które załatwimy osobno. Odpowiedziała na wszelkie pytania , a jej odpowiedzi były bardzo zrozumiałe. Nie zadręczała nas żadnymi promocjami czy ofertami. Omówiła jedynie to co nas interesowało. Cała operacja przebiegła sprawnie, co sprawia, że nie ma tam dużych kolejek. Przyjazne są późne godziny otwarcia banku, bo aż do godziny 19. Dla ludzi pracujących to naprawdę duże ułatwienie.

Karolina_151

16.05.2009

Credit Agricole

Placówka

Zielona Góra, Aleja Niepodległości 8

Nie zgadzam się (24)
Na Boże Narodzenie...
Na Boże Narodzenie dla mamy, osoby starszej, ze słabym wzrokiem szukaliśmy prostego w obsłudze telefonu komórkowego. Weszliśmy do tego dużego, znakomicie oświetlonego i przestronnego sklepu. Od razu zwróciliśmy uwagę na czyste, szklane kolumny z wyeksponowanymi aparatami fotograficznymi i komórkowymi.Obsługa grzecznie się przywitała, po czym zostawiła nam czas do rozejrzenia siępo sklepie. Kiedy ekspedientka zobaczyła , że dłuższy czas przyglądamy się telefonom, podeszła z pytaniem "czy mogę pomóc?". Przedstawiłam na czym zależy mi przy wyborze telefonu,zaznaczając, że jest to telefon dla mamy. Pani grzecznie przeprosiła nas i zawołała bardziej zorientowanego w telefonach Pana. Ekspedient pokazał nam kilka jak to nazwał "kobiecych modeli", wytłumaczył jakie mają funkcje, po czym przeszedł do prezentacji każdego z telefonów. Zobaczyliśmy jak duża jest czcionka, jak skromne jest menu i jak odbiera się połączenia. Wybraliśmy najlepszy naszym zdaniem model i dostaliśmy go w ładnej świątecznej torebce. Jeśli chodzi o drobne AGD i telefony komórkowe, ceny asortymentu bardzo konkurencyjne. Pozostałe artykuły mają ceny standardowe jak w innych tego typu sklepach. Szeroki wybór i obszerna, schludna ekspozycja sprawia, że klienci z zainteresowaniem odwiedzają ten sklep. Wielki plus dla miłej obsługi.

Karolina_151

16.05.2009

Mix electronics

Placówka

Świebodzin, Sulechowska 8

Nie zgadzam się (19)
24.03.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Dziękujemy za cenną opinię. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z naszych usług. Zapraszamy ponownie!!
Pod błahym pozorem...
Pod błahym pozorem kupna mikrofali wybrałam się do Neonetu. Wchodząc nie dostałam odpowiedzi od obsługi na moje "dzień dobry" gdyż byli zajęci rozmową.Ubrani w eleganckie uniformy dopiero po chwili zwrócili na mnie uwagę Ustawiłam się do razu przy regale z mikrofalami i piekarnikami elektrycznymi. Produkty były pięknie wyeksponowane i szeroko opisane. Po około 3 minutach podeszła Pani z propozycja pomocy. Zapytałam , którą z przedstawionych na ekspozycji mikrofal by poleciła. Płynnie, wyraźnie i bez nadmiernej sugestii opisała mi wszelkie zalety każdej, po czym poleciła przemyślenie decyzji zaznaczając,że to wybór na lata. Zapytałam czy mogę zamówić inny wariat kolorystyczny, na co ekspedientka oniemiała i w zakłopotaniu odpowiedziała "ale nikt nie zamawia". Jeszcze raz zasugerowałam, że odpowiadałby mi inny kolor, więc Pani weszła na stronę internetową, poszukała i dostałam negatywna odpowiedź. To kompetentne zachowanie zrobiło na mnie wrażenie. Wychodząc usłyszałam wyraźne i miłe pozegnanie.Niestety, ceny w Neonecie nie są konkurencyjne, wręcz zawyżone w niektórych wypadkach. Mimo ładnej i ekonomicznej ekspozycji, porządku w sklepi i miłej obsługi, oferta cenowa nie skusi klienta.

Karolina_151

16.05.2009

NEONET

Placówka

Świebodzin, Kawaleryjska 2a

Nie zgadzam się (19)
Sklep zajmuje się...
Sklep zajmuje się sprzedażą garniturów, koszul i dodatków. Mała powierzchnia bogato zatowarowana. Bardzo schludnie i czysto, choć ciasno. Ekspedient i jednocześnie właściciel miły, dobrze i elegancko ubrany jednak zbytnio się spoufala mówiąc do klienta per "ty". Ceny garniturów niskie, szeroki wybór fasonów i kolorystyki. Możliwość negocjacji cen i rabatów. Dla przykładu z mężem dostaliśmy gratis do garnituru i koszuli- krawat i bawełniane skarpetki. Przyjemnie robi się tam zakupy, ekspedient jest świetnym doradcą, a realizacja zamówień błyskawiczna- 3 dni. Bardzo dobry sklep!

Karolina_151

15.05.2009

Bej

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (32)
Odkurzacz, który kupiła...
Odkurzacz, który kupiła moja mama stracił gwarancję. Przestał działać ,więc spróbowałam zapytać w sklepie czy nie znają przyczyny i czy opłaca się go naprawiać. W sklepie panuje ład i porządek, do każdego artykułu jest swobodny dostęp, każda cena widoczna i w dużym formacie, a obsługa sympatycznie mówi "dzień dobry". Panowie sprzedawcy bardzo grzecznie podeszli do mojej sprawy, nie robiąc żadnego problemu z powodu braku gwarancji. Okazało się, że należy przeczyścić filtr co uczynili. Za usługę oczywiście wystarczył przysłowiowy 'jeden uśmiech', ale najcenniejsza była naprawdę dogodna atmosfera w sklepie. Szeroki wybór, konkurencyjne ceny zwłaszcza na sprzęcie AGD oraz system ratalny kuszą klienta. Polecam ten sklep!

Karolina_151

15.05.2009

Avans.pl

Placówka

Sulechów, Plac PCK

Nie zgadzam się (20)
Bardzo mała powierzchnia...
Bardzo mała powierzchnia sklepu, słabo oświetlona, jednak bogato zatowarowana . Ubrania wiszą na wieszaczkach, z widocznymi cenami. Niestety wiele do życzenia pozostawia obsługa. Panie bardzo oportunistycznie odpowiadają na pytania. Wybierając bluzkę dla mamy na wesele, zapytałam o jej cenę ponieważ na kołnierzu były dwie, różne. Okazało się, że bluzka składa się z dwóch osobnych części i każda z nich ma osobną cenę. Ekspedientka skwitowała to krótko " najlepiej żeby wszystko było za złotówkę, co z tego ,że są dwie ceny". Cóż o przymierzaniu już nie było mowy po takim afroncie. Zapytałam jednak o inny kolor na co Pani krzyknęła na mnie, że przecież mieli im przysłać same białe bluzki, a,że ta jest zielona to tylko pomyłka w paczce, wiec w ogóle nie powinno być żadnych kolorów prócz bieli. Takie zachowanie jest godne nagany. Ceny bardzo dogodne na każdą kieszeń jednak atmosfera zakupów niemiła.

Karolina_151

14.05.2009

Kreator

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (18)
W tym roku...
W tym roku sama rozliczałam PIT-a, uwzględniając ulgi budowlane. Oczywiście niezbędna była pomoc urzędnika w niektórych względach. Za każdym razem gdy dzwoniłam z pytaniem kierowano mnie do kompetentnej osoby, która udzielała rzetelnych informacji. Dziś otrzymałam telefon od bardzo miłej Pani z informacja o drobnych korektach, jakie naniosła. Kiedy zgłosiłam sie do urzędu, juz w pierwszym okienku poinformowano mnie gdzie się zgłosić. Ochrona osobiście zaprowadziła mnie do odpowiednich drzwi bym bez problemu trafiła. Kobieta zajmująca się moja sprawą, każdą korektę wytłumaczyła i oczywiście skonsultowała ze mną. W budynku jak i w pokoju panował ład i porządek. Pokój dobrze przewietrzony był komfortowo urządzony. Miła obsługa sprawiła, że opis biurokracji w Polsce w ogóle tutaj nie pasował. Przyznaję, że instytucja Urzędu Skarbowego zdaje się być dużo przyjemniejsza z taka obsługą!

Karolina_151

14.05.2009

Urząd Skarbowy Świebodzin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (22)
Apteka jasna, przestronna,...
Apteka jasna, przestronna, z czystymi, szklanymi, podświetlonymi witrynami. Każdy artykuł z widoczną ceną. Niestety, stoisko z artykułami dziecięcymi bez żadnego ładu. Smoczki do butelek wrzucone do dużych dwóch kartonów, w których trzeba szukać czy jest potrzebny model. Farmaceuci bardzo mili i uprzejmi, sami proponują polskie, tańsze odpowiedniki leków. Niestety, kiedy chciałam płacić kartą, mimo terminala usłyszałam ,że lepiej jeśli zapłacę gotówką. Cóż na drzwiach wyraźnie jest informacja o możliwości korzystania z kart. Farmaceuci jeszcze raz po podaniu leków informują jak je zażywać, co jest bardzo istotne zwłaszcza dla ludzi starszych. Apteka przyjazna dla klienta.

Karolina_151

14.05.2009

Med Apteka

Placówka

Świebodzin, Sulechowska 8

Nie zgadzam się (15)
Przed świętami, przejazdem...
Przed świętami, przejazdem natkneliśmy się na Media Markt. Z uwagi na zamiar zakupu płyt z grami na prezent od razu kierowaliśmy się na dany dział. Sklep posiada ogromna powierzchnię, jednak nawał kartonów, folii i styropianu na podłogach sprawił ,że był problem z poruszaniem się między regałami. Bardzo blisko siebie ustawione kasy są niekomfortowe dla wychodzących. Obsługa liczna chętnie podchodzi do klienta. Otrzymaliśmy fachową pomoc przy wyborze gier odpowiednich dla dzieci. Zadowalający jest fakt, że jeden z panów z obsługi, widząc ogromne kolejki przy kasie, zaproponował nam poczekanie aż się nieco zwolnią na krzesłach od masażu. Idealnie wytłumaczył mocne strony foteli, zaprezentował jak działają i poświęcił nam ok 15 minut swojego czasu, po czym przeprosił i zaproponował napawanie się wygodą i komfortem foteli. Obsługę oceniam na wielki plus, niestety bałagan w sklepie przeszkadzał w koncentrowaniu się na asortymencie, gdyby nie pomoc sprzedających, klient miałby trudność w znalezieniu towaru mu potrzebnego (mimo dużego wyboru i dość konkurencyjnych cen).

Karolina_151

14.05.2009

Media Markt

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (24)
Wspólnie z mężem...
Wspólnie z mężem chcieliśmy kupić 32 calowy telewizor. Media Expert jako największy powierzchniowo sklep AGD i RTV wydał nam się do tego zakupu najlepszy. Jako osoby bardzo młodo wyglądające już na wejściu zostaliśmy przywitani głośną wypowiedzią ekspedientek "teraz nawet dzieci mają dzieci" (byliśmy z wózkiem dziecięcym). Zniesmaczeni, zachęceni jedynie dużym wyborem asortymentu przeszliśmy do działu z telewizorami. Nie minęło wiele czas, gdy podszedł do nas Pan oferujący szeroki wachlarz telewizorów mieszczących się w naszym portfelu i spełniających nasze wymagania. Ekspedient udzielił nam szczegółowych informacji na temat telewizorów, a także odpowiedział na wszystkie pytania. Niestety, postawa jak nam zdradzi jego kierowniczki była naganna. Kobieta podczas gdy z nami rozmawiał podeszła i krzyknęła, ze ma w tej chwili zamiatać pozostałości po kartonach znajdujących się na dziale obok bo wszyscy już zaraz chcą iść do domu i nikt po godzinach nie zostanie. Poczuliśmy się wręcz pospieszeni z decyzją zakupu, więc wyszliśmy ze sklepu bez towaru ,za którym przyszliśmy. Przyznaje ,że mimo dobrych cen i szerokiego wyboru towarów, a także porządku na regałach i przejrzystych opisach produktów, sklep ma niemiłą atmosferę i ie jest komfortowy dla kupujących.

Karolina_151

13.05.2009

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (31)
Przedświąteczne szaleństwo to...
Przedświąteczne szaleństwo to zawsze raj dla handlowców. Szczególne żniwa zbierają hipermarkety. Tesco, największy market w mieście, największy asortyment i najwięcej kas- niestety nieobsadzonych. Towaru na pólkach masz Ci dostatek, klientów jeszcze więcej. Obsługa niestety niewykwalifikowana, większość osób zatrudnionych przez pośrednictwo firmy zewnętrznej, nie potrafi odpowiedzieć na pytanie dotyczące występowania konkretnego artykułu. Połowa promocyjnych towarów na stoisku mięsnym- niedostępna. Pani odpowiada " już od wczoraj brakuje". Klienci pytający "kto odpowiada więc za zamówienia?" pozostają bez odpowiedzi. Na końcówkach serii, znaleźć można również asortyment już po terminie ( nasuwa się pytanie gdzie w takiej sytuacji jest sanepid). Dobrze, tylu klientów, że obsługa nie nadąża ze sprzątaniem stoisk- można zrozumieć. Jeden z klientów jednak, ścisku przy kasie nie wytrzymał i zawołał kierownika zmiany. Mężczyzna poirytowany wezwaniem przyszedł już dość roztrzęsiony. Klient zażądał bardzo stanowczo otworzenia pozostałych 4 kas. Niestety, ku zaskoczeniu osób postronnych usłyszał- Jak Pan taki mądry, to niech Pan sam usiądzie! Ja ludzi nie mam! Każdy mądry, a pracować nikt nie chce! To było zachowanie osoby na kierowniczym stanowisku?! Gdyby tego było mało, ten sam mężczyzna nie pozwolił zejść z kasy kobiecie, która zarzekała się, że nie ma jak wrócić do domu!! Traktowanie nie tylko klienta ,ale też podwładnych jest tutaj na najniższym poziomie. Mimo Świąt, takie zachowanie jest niedopuszczalne!

Karolina_151

15.04.2009

Tesco

Placówka

Świebodzin, Sulechowska 8

Nie zgadzam się (31)
Wybierając obuwie bardzo...
Wybierając obuwie bardzo ważna jest staranność jego wykonania i cena, a także szeroki wybór asortymentu. Sklep Milledue oferuje obuwie o wysokim standardzie, niestety jego niewielki metraż ogranicza wybór i komfort przymierzania. Obsługa w sklepie bardzo profesjonalnie podchodzi do klienta, pomaga przy wyborze, jak również dba o porządek i nienaganne ustawienie asortymentu. Z uwagi na zróżnicowanie cenowe oferowanego obuwia, śmiało można stwierdzić, że każdy znajdzie tam coś dla siebie.

Karolina_151

31.03.2009

Milledue

Placówka

Świebodzin, Głogowska

Nie zgadzam się (28)
Szukając czegoś na...
Szukając czegoś na chrzciny dziecka udałam się do Monnari. Elegancja oferowanych ubrań nie zawsze idzie tam w przystępnej cenie, jednak na specjalne okazje warto kupić coś szykownego. Mam bardzo skromne gabaryty, więc zawsze mam problem z kupieniem czegoś kobiecego, a zarazem gustownego i klasycznego. Ekspedientka bardzo szybko zauważyła moje zakłopotanie niemożnością odnalezienia czegokolwiek w moim rozmiarze i czym prędzej przystąpiła do działania. Bardzo grzecznie zaproponowała pomoc i po ok 3 minutach już byłam w przymierzalni z 3 sukienkami i dwoma parami spodni. Mimo ,że wszystko, jak zakładałam, okazało się za duże, ekspedientka dzielnie, dalej starała się coś znaleźć. Mmo, że nie dostałam nic w swoim rozmiarze, z obsługi jestem bardzo zadowolona!

Karolina_151

24.03.2009

monnari

Placówka

Świebodzin, pasaż Tesco

Nie zgadzam się (29)
Od kiedy jestem...
Od kiedy jestem mamą koresponduje z firmą Nutricia, zajmującą się żywnością dla niemowląt. Mimo, że jestem jedną z wielu matek, z którym korespondują, na moje każde pytanie otrzymuję tak szczegółową odpowiedź, że czuję się wyjątkowo. Indywidualne podejście do klienta, pomimo nieobowiązywania żadnego programu lojalnościowego sprawiło ,że nasza korespondencja jest coraz częstsza. Mało tego, Pani zajmująca się obsługa klienta bardzo szybko odpowiada na moje pytania i rozwiewa wątpliwości. Poza tym, regularnie otrzymuję korespondencje pocztową zawierającą próbki produktów, które pomagają mi w doborze odpowiednich artykułów dla małego brzuszka mojego synka. Firma nie potrafi stwierdzić czy kupuję ich produkty, jednak traktuje mnie jak stałego klienta! Bardzo profesjonalne podejście zasługuje na maksymalną ocenę!!!

Karolina_151

24.03.2009

Nutricia

Kontakt online

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi