Opinia użytkownika: Karolina_151
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Pod błahym pozorem kupna mikrofali wybrałam się do Neonetu. Wchodząc nie dostałam odpowiedzi od obsługi na moje "dzień dobry" gdyż byli zajęci rozmową.Ubrani w eleganckie uniformy dopiero po chwili zwrócili na mnie uwagę Ustawiłam się do razu przy regale z mikrofalami i piekarnikami elektrycznymi. Produkty były pięknie wyeksponowane i szeroko opisane. Po około 3 minutach podeszła Pani z propozycja pomocy. Zapytałam , którą z przedstawionych na ekspozycji mikrofal by poleciła. Płynnie, wyraźnie i bez nadmiernej sugestii opisała mi wszelkie zalety każdej, po czym poleciła przemyślenie decyzji zaznaczając,że to wybór na lata. Zapytałam czy mogę zamówić inny wariat kolorystyczny, na co ekspedientka oniemiała i w zakłopotaniu odpowiedziała "ale nikt nie zamawia". Jeszcze raz zasugerowałam, że odpowiadałby mi inny kolor, więc Pani weszła na stronę internetową, poszukała i dostałam negatywna odpowiedź. To kompetentne zachowanie zrobiło na mnie wrażenie. Wychodząc usłyszałam wyraźne i miłe pozegnanie.Niestety, ceny w Neonecie nie są konkurencyjne, wręcz zawyżone w niektórych wypadkach. Mimo ładnej i ekonomicznej ekspozycji, porządku w sklepi i miłej obsługi, oferta cenowa nie skusi klienta.