Opinia użytkownika: Karolina_151
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Przedświąteczne szaleństwo to zawsze raj dla handlowców. Szczególne żniwa zbierają hipermarkety. Tesco, największy market w mieście, największy asortyment i najwięcej kas- niestety nieobsadzonych. Towaru na pólkach masz Ci dostatek, klientów jeszcze więcej. Obsługa niestety niewykwalifikowana, większość osób zatrudnionych przez pośrednictwo firmy zewnętrznej, nie potrafi odpowiedzieć na pytanie dotyczące występowania konkretnego artykułu. Połowa promocyjnych towarów na stoisku mięsnym- niedostępna. Pani odpowiada " już od wczoraj brakuje". Klienci pytający "kto odpowiada więc za zamówienia?" pozostają bez odpowiedzi. Na końcówkach serii, znaleźć można również asortyment już po terminie ( nasuwa się pytanie gdzie w takiej sytuacji jest sanepid). Dobrze, tylu klientów, że obsługa nie nadąża ze sprzątaniem stoisk- można zrozumieć. Jeden z klientów jednak, ścisku przy kasie nie wytrzymał i zawołał kierownika zmiany. Mężczyzna poirytowany wezwaniem przyszedł już dość roztrzęsiony. Klient zażądał bardzo stanowczo otworzenia pozostałych 4 kas. Niestety, ku zaskoczeniu osób postronnych usłyszał- Jak Pan taki mądry, to niech Pan sam usiądzie! Ja ludzi nie mam! Każdy mądry, a pracować nikt nie chce! To było zachowanie osoby na kierowniczym stanowisku?! Gdyby tego było mało, ten sam mężczyzna nie pozwolił zejść z kasy kobiecie, która zarzekała się, że nie ma jak wrócić do domu!! Traktowanie nie tylko klienta ,ale też podwładnych jest tutaj na najniższym poziomie. Mimo Świąt, takie zachowanie jest niedopuszczalne!