Opinia użytkownika: Karolina_151
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Odkurzacz, który kupiła moja mama stracił gwarancję. Przestał działać ,więc spróbowałam zapytać w sklepie czy nie znają przyczyny i czy opłaca się go naprawiać. W sklepie panuje ład i porządek, do każdego artykułu jest swobodny dostęp, każda cena widoczna i w dużym formacie, a obsługa sympatycznie mówi "dzień dobry". Panowie sprzedawcy bardzo grzecznie podeszli do mojej sprawy, nie robiąc żadnego problemu z powodu braku gwarancji. Okazało się, że należy przeczyścić filtr co uczynili. Za usługę oczywiście wystarczył przysłowiowy 'jeden uśmiech', ale najcenniejsza była naprawdę dogodna atmosfera w sklepie. Szeroki wybór, konkurencyjne ceny zwłaszcza na sprzęcie AGD oraz system ratalny kuszą klienta. Polecam ten sklep!