Opinie użytkownika (20)

Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

18.07.2017

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Karol_557

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

04.07.2017

TUI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

04.07.2017

Sindbad

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_557

04.07.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety już przy...
Niestety już przy wejściu do sklepu uderza w nas nieprzyjemny zapach zepsutego nabiału, ścierki podłogowej i innym miksów zapachowych. Regały są strasznie blisko siebie, że nieraz ciężko się z kimś wyminąć. Wybór produktów jest duży, jednak chyba sklep ma problemy z rozdysponowaniem niektórych produktów, bo cały stos margaryn leżał poza lodówką na środku sklepu jako promocja, bo nie zmieścił się w lodówce. Spożycie takiego produktu jeśli długo tam poleży może być ryzykowne. Na dziale wędlin niestety wybór jest bardzo mały, a wędliny wyglądają na stare, a Pani patrzyła na klientów jak na zło konieczne, dlatego nic nie kupiłem. Spar nie jest sklepem tanim, dlatego jakość powinna być jednak większa zwłaszcza, że jest to sklep wzorcowy tej marki.

Karol_557

01.06.2017

SPAR

Placówka

Rzeszów, Twardowskiego 9

Nie zgadzam się (1)
Kupowałem tam ostatnio...
Kupowałem tam ostatnio garnitur. Pani sprzedawca, szybko dobrała dla mnie rozmiar i zaproponowała konkretne modele garniturów, choć na początek polecała tylko droższe modele. Ostatecznie szybko udało mi się zdecydować na konkretny model. W cenie było również wydłużenie i poszerzenie spodni. Obsługa byłą bardzo miła i rzeczowa i dałem się nawet namówić na zakup muchy :D

Karol_557

01.06.2017

PAWO

Placówka

Rzeszów, Al. Piłsudskiego 44

Nie zgadzam się (0)
Mieszkam obok, więc...
Mieszkam obok, więc często chodzę tam na zakupy jeśli potrzebuję coś do ogrodu, majsterkowania czy do remontów. Czasami korzystam z pomocy pracowników konkretnych działów. Przeważnie są oni pomocni i udzielą mi informacji których potrzebuję. Często jednak trzeba bardzo długo czekać (nawet kilkanaście minut), aż ktoś się pojawi na dziale, przez co nieraz już zrezygnowałem z zakupów. Jeśli chodzi o kasy, to nie ma dużych kolejek bo zawsze kilka kas jest otwarte, a Panie kasjerki szybko kasują zakupy. W punkcie informacyjnym może szybko wszystko załatwić, zareklamować lub zwrócić bezterminowo towar. Ogólnie polecam sklep, choć część produktów bez promocji jest znacznie droższa niż w innych sklepach, ale tak jest wszędzie.

Karol_557

01.06.2017

Leroy Merlin

Placówka

Krasne, Krasne 20A

Nie zgadzam się (0)
Jest to mój...
Jest to mój sklep osiedlowy, ponieważ mieszkam w pobliżu i robię tu zakupy niemal codziennie. Sklep oferuje niskie ceny i bogaty asortyment produktów. W sklepie jest czysto i schludnie, nie ma nieprzyjemnych zapachów, które często można spotkać w innych sklepach tego typu. Czasami korzystam z pomocy personelu i zawsze jest chętny do pomocy i uprzejmy. Dobrym pomysłem było stworzenie samoobsługowego stoiska typu bazarek, gdzie można szybko zapakować odpowiednią ilość różnych produktów (słodycze, bakalie, makarony itp.) Pieczywo z piekarni Auchan jest smaczne, produkowane ze świeżego, a nie mrożonego ciasta. Często organizowane są różnego rodzaju wyprzedaże i oferty typu "drugi produkt za grosz" Są jednak dwa minusy: 1. długie kolejki do kas, ponieważ przeważnie jest bardzo mało działających stanowisk kasowych. Na szczęście dla codziennych zakupów wybieram kasę miłą (samoobsługową), gdzie czas oczekiwania jest krótki. 2. brak konkretnego programu lojalnościowego. Obecny program "skarbonka" nie daje żadnych bonusów, a produktów objętych promocją jest zdecydowanie za mało. Rocznie można uzbierać jedynie kilka złotych.Jednak mimo tych wad, polecam ten sklep, ponieważ można zaoszczędzić na codziennych zakupach.

Karol_557

08.11.2016

Auchan

Placówka

Rzeszów, Krasne 20B

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi