Opinie użytkownika (12)

Rewelacyjnie. Obsluga pomocna...
Rewelacyjnie. Obsluga pomocna i kompetentna

Kaja_55

03.12.2018

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsluga...
Tak sobie. Obsluga nie nawiazywala kontaktu z klientem

Kaja_55

27.11.2018

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsluga...
Tak sobie. Obsluga nie nawiazywala kontaktu

Kaja_55

27.11.2018

Agata

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsluga...
Tak sobie. Obsluga nie nawiazywala kontaktu

Kaja_55

23.11.2018

KOMFORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsluga bardzo...
Dobrze. Obsluga bardzo kontaktowa

Kaja_55

22.11.2018

DUKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsluga mila...
Rewelacyjnie. Obsluga mila pomogla zapakowac kwiat na prezent

Kaja_55

21.11.2018

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsluga...
Tak sobie. Obsluga nie nawiazywala kontaktu z klientem

Kaja_55

21.11.2018

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok. Obsluga nastaeiona...
Ok. Obsluga nastaeiona na zamoznego klienta

Kaja_55

19.11.2018

Eurofirany

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Pani Kaju, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji i Pani opinii. Czy możemy prosić o przesłanie szczegółów na adres kontakt@eurofirany.com.pl. Chcielibyśmy wyjaśnić co się stało.
Bardzo dobrze. Obsluga...
Bardzo dobrze. Obsluga zajeya swoimi obowiazkami

Kaja_55

16.11.2018

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsluga doradzala...
Dobrze. Obsluga doradzala najdrozsze produkty

Kaja_55

14.11.2018

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa infolinii X-KOMu...
Obsługa infolinii X-KOMu z działu technicznego jest bardzo kompetentna i merytoryczna, na każde zadane pytanie można uzyskać szybką i prostą odpowiedź, w razie trudności z rozwiązaniem problemu pracownik podaje linki internetowe, które krok po kroku wyjaśniają jak naprawić problem. Wydaje się, że obsługa składa się wyłącznie z pasjonatów środowiska komputerowego, dodatkowym plusem jest wysoka kultura osobista pracownika i cierpliwość, która niejednokrotnie jest najbardziej pożądana w trakcie tego typu problemowej rozmowy telefonicznej. Jedynym minusem jest bardzo długi czas oczekiwania na nawiązanie połączenia z odpowiednią osobą.

Kaja_55

23.09.2014

X-KOM

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w oddziale...
Obsługa w oddziale banku PKO BP mieszczącego się w CH Targówek jest poprawna. Proste transakcje typu: wpłata na konto, zmiana adresu zameldowania odbywają się szybko i bez zakłóceń. Przy każdym kontakcie z klientem obsługa zachowuje się kulturalnie, zapraszając do stanowiska wstaje i wita się z każdą osobą. Dodatkowym atutem jest proponowanie aktualizacji konta czy nowych opcji oszczędnościowych, jednak nie każdy przypadek jest rozwiązywany od razu, czasem należy poczekać na telefon np. w sprawie możliwości otworzenia debetu. Minusem który wiąże się bezpośrednio z jakością obsługi są długie kolejki, co wynika z pracy jedynie dwóch stanowisk.

Kaja_55

23.09.2014

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
03.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za zamieszczoną opinię. Satysfakcja Klientów jest dla nas bardzo ważna. Cały czas wprowadzamy zmiany organizacyjne, które skracają czas oczekiwania na obsługę i usprawniają jej przebieg. Prowadzimy również szkolenia pracowników, aby potrafili natychmiast odpowiadać na potrzeby Klientów. Cieszymy się, że wizyty w naszym Oddziale są dla Pani pozytywnym doświadczeniem. Pozdrawiamy. PKO Bank Polski

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi