Opinie użytkownika (40)

OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kaja_35

07.05.2018

So! Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Kaja_35

07.05.2018

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kaja_35

07.05.2018

McCafe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kaja_35

07.05.2018

Costa Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kaja_35

07.05.2018

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na plus:...
Źle. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kaja_35

07.05.2018

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kaja_35

07.05.2018

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kaja_35

07.05.2018

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Kaja_35

07.05.2018

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na plus:...
Źle. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Kaja_35

07.05.2018

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Kaja_35

27.12.2017

Relay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Kaja_35

27.12.2017

Kolporter

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Kaja_35

27.12.2017

Inmedio

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Kaja_35

27.12.2017

empik.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Kaja_35

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Kaja_35

22.12.2017

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Kaja_35

22.12.2017

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Kaja_35

22.12.2017

So! Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Kaja_35

22.12.2017

Saturn

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Kaja_35

22.12.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi