Opinie użytkownika (20)

Bardzo długo czekałam...
Bardzo długo czekałam na odpowiedz z firmy badawczej.

Justyna_1006

29.02.2020

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownik obsługujący mnie...
Pracownik obsługujący mnie Pan Pałę bardzo kulturalny i profesjonalny.

Justyna_1006

18.10.2017

Media Expert

Placówka

Rzeszów, majora Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1006

04.07.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Justyna_1006

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1006

04.07.2017

Sindbad

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1006

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1006

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Justyna_1006

04.07.2017

Agat

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Justyna_1006

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1006

05.05.2017

Zara

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1006

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1006

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1006

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1006

05.05.2017

English Home

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1006

05.05.2017

TXM textilmarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1006

05.05.2017

Eurofirany

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za komentarz. Gdyby w przyszłości zechciała Pani szerzej podzielić się z nami opinią na temat salonu, będziemy wdzięczni za kontakt pod adresem reklamacje@sklep.eurofirany.com.pl. Głosy Klientów są dla nas ważne i pomocne w udoskonalaniu funkcjonowania całej sieci. Pozdrawiamy :-)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1006

05.05.2017

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1006

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1006

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pani kasjerka podczas...
Pani kasjerka podczas mojej obsługi odebrała prywatny telefon i dyktowała mężowi co ma kupić. W tym czasie ja własnie płaciłam i chciałam zapytać czy moge jej dać jakąś końcówke z drobnych piebiedzy, musiałam czekać, jak Pani skończy rozmowe. Przerwa w obsłudze wynosiła ok. 1 minuty. Pani nie przeprosiła mnie, że odebrała telefon.

Justyna_1006

18.07.2011

Tesco

Placówka

Mielec, ul. Żeromskiwego 15

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi