Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Źle. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Źle. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Dziękujemy za komentarz. Gdyby w przyszłości zechciała Pani szerzej podzielić się z nami opinią na temat salonu, będziemy wdzięczni za kontakt pod adresem reklamacje@sklep.eurofirany.com.pl. Głosy Klientów są dla nas ważne i pomocne w udoskonalaniu funkcjonowania całej sieci. Pozdrawiamy :-)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Pani kasjerka podczas mojej obsługi odebrała prywatny telefon i dyktowała mężowi co ma kupić. W tym czasie ja własnie płaciłam i chciałam zapytać czy moge jej dać jakąś końcówke z drobnych piebiedzy, musiałam czekać, jak Pani skończy rozmowe. Przerwa w obsłudze wynosiła ok. 1 minuty. Pani nie przeprosiła mnie, że odebrała telefon.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.