Opinie użytkownika (33)

Ostatnio miałam styczność...
Ostatnio miałam styczność z infolinią PGE w związku z rachunkami, które do mnie nie dotarły. Konsultant szybko zareagował, a także zaproponował odroczenie płatności. Szybkość połączenia i obsługę oceniam na wysokim poziomie.

Joanna_2649

12.04.2019

PGE

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio miałam przyjemność...
Ostatnio miałam przyjemność korzystać z produktów tego banku. Doradca bardzo konkretna, miła i kompetentna. Odpowiedziała wyczerpująco na kazde moje pytanie. Polecam !!!

Joanna_2649

10.04.2019

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
3 krotnie korzystałam...
3 krotnie korzystałam z tej funkcjonalności korzystając z mBanku. Rozwiązanie dość fajne, ale dość długi czas oczekiwania na obsługę. Za to bardzo kompetentni Pracownicy.

Joanna_2649

08.04.2019

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
 Dbamy o jakość obsługi, dlatego też takie opinie są dla nas niezwykle budujące :) Jednocześnie chcielibyśmy prosić o wyrozumiałość, nasi konsultanci pracują 24h na dobę i w przypadku wzmożonego ruchu na czacie czas oczekiwania na połączenie może ulec nieznacznemu wydłużeniu. Warto pamiętać, że można się z nami kontaktować nie tylko w kanale czat, ale też audio, wideo oraz telefonicznie :)
bardzo często zdarza...
bardzo często zdarza mi się zamawiać pizzę z tej pizzerii. Nie dość, że jest bardzo smaczna to personel jest bardzo miły i nie robi problemów z zamianą składników. Polecam!!!

Joanna_2649

08.04.2019

Sjesta

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wielokrotnie miałam kontakt...
Wielokrotnie miałam kontakt z infolinią telewizji kablowej Vectra. Niestety, ale jakość obsługi jest na bardzo niskim poziomie. Począwszy od oczekiwania w kolejce około 30 minut po informację od Pracownika, że kończą pracę i już nie zostanę obsłużona :( dwukrotnie zdarzyło im się także wysłać inna umowę niż ustalałam na infolinii. Myślę, że firma powinna zainwestować w cykl szkoleń dla pracowników i jakość obsługi.

Joanna_2649

08.04.2019

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.
W sklepie jakość...
W sklepie jakość obsługi podczas odbioru zamówienia online niestety niezadowolajaca. Zamawiam zakupy online, żeby mieć pewność, że będą kosmetyki, które mnie interesują, nie stać w kolejce do kasy, szybko odebrać zamówienie. Rzeczywistość wygląda tak, że szybciej wybrałabym kosmetyki i za nie zapłaciła niż czekała na odbiór. Nie jest to niestety jednorazowa sytuacja. Jedna z ekspedientek parsknela po zwróceniu uwagi, odwróciła się i poszla.

Joanna_2649

11.03.2019

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Ceny...
Tak sobie. Ceny wysokie, toalety brzydkie i bez zamka. Czas obslugi 40min i podanie II dania a nastepnie po 2 krotnym zwroceniu uwagi zupy po 10 minutach. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_2649

18.07.2017

Sphinx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Ceny dosc...
Rewelacyjnie. Ceny dosc wysokie. Ekspedienki rewelacyjnie przedstawily mi oferte i pomogly w wyborze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_2649

18.07.2017

North Fish

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Fatalny personel,...
Super. Fatalny personel, bardzo wysokie ceny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Joanna_2649

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Personel niezbyt...
Super. Personel niezbyt uprzejmy, ceny wysokie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_2649

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Personel uprzejmy,...
Rewelacyjnie. Personel uprzejmy, ale ceny niestety wyzsze o innych stacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_2649

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Byl to...
Rewelacyjnie. Byl to krotki, szybki zakup. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_2649

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pani na...
Rewelacyjnie. Pani na stacji bardzo mila. Zaproponowala karte lojalnosciowa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_2649

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa kompetentna, Ceny...
Obsługa kompetentna, Ceny i oferta bardzo rewelacyjne. Polecam :)

Joanna_2649

13.07.2013

Biedronka

Placówka

Swarzędz, Os. Tytusa Działyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Wielki negatyw ze...
Wielki negatyw ze względy na Panią z obsługi - niemiła i wg mnie niekompetentna. Lubię tą sieć, ale jak mam jakieś pytania albo zgłaszam telefon do naprawy to udaję się do salonu na ul. Sienkiwicza. Tam przynajmniej wiem, że zostanę dobrze obsłużona.

Joanna_2649

18.06.2013

PLUS

Placówka

Kielce, Świętokrzyska 20

Nie zgadzam się (0)
Koszule dla mężczyzn...
Koszule dla mężczyzn bardzo dobrej jakości, a przy tym bardzo miła obsługa. Wielki plus dla tego sklepu :)

Joanna_2649

18.06.2013

WÓLCZANKA

Placówka

Kielce, Świętokrzyska 20

Nie zgadzam się (0)
Jak dla mnie...
Jak dla mnie dobre ceny, chociaż mogłyby być niższe , dobre paliwo i punkty, które można wymieniać na nagrody. Co jakiś czas ciekawe akcje. Polecam :)

Joanna_2649

18.06.2013

ORLEN

Placówka

Kielce, Łodzka 266

Nie zgadzam się (0)
Personel miły, ale...
Personel miły, ale niestety na sali jest zazawyczaj dużo różnych śmieci a za to wielki minus :(

Joanna_2649

18.06.2013

Helios

Placówka

Kielce, Galeria Echo

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie polecam. Doradca...
Zdecydowanie polecam. Doradca bardzo miły, nie naciąga, przedstawia rzeczywistą sytuację finansową i zdolność. Polecam :)

Joanna_2649

18.06.2013

Notus

Placówka

Kielce, Okrzei 18

Nie zgadzam się (0)
Dwa lata temu...
Dwa lata temu miałam wypadek samochodowy nie z mojej winy. HDI odmówiło mi odszkodowania twierdząc, że uszkodzenia nie są z tego wypadku, chociaż były dostępne z kamery przydrożnej. Odwoływałam się pół roku, kolejne pół roku walczył o moje prawa Rzecznik Ubezpieczonych, w końcu w zeszłym roku pozwałam HDI i wygrałam. Mimo, że płaciłam tam tylko oc tak jak sprawca wypadku, to wypowiedział im umowę bo nie chciałam, żeby ktoś kiedyś miał z nimi problemy w chwili kiedy to ja spowoduję wypadek. Zdecydowanie nie polecam :(

Joanna_2649

18.06.2013

HDI

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi