Opinie użytkownika (30)

Po raz kolejny...
Po raz kolejny wybrałam się na zakupy do sklepu Mix electronics znajdującym się we Wrocławiu. Oczywiście po raz kolejny nie zawiodłam się na profesjonaliźmie opisywanej firmy; ich obsłudze a także na bogatym asortymencie. Zainteresowana byłam akcesoriami fotograficznymi, a dokładnie torbą na aparat. Sprzedawca zauważył mój wzrok oczekujacy pomocy i natychmiast zapytał w czym może mi służyć. Dodam, że bez problemu odnalazłam dział poświęcony fotografii, gdyż sklep zorganizowany jest przejrzyście. Poprosiłam o pomoc w doborze torby do lustrzanki cyfrowej. Wyjaśniłam, że zależy mi na "czymś" niedrogim a solidnym. Pani pokazała mi kilka modeli - oczywiście przedstawiając wady i zalezty każdej z nich. Wyróżniła torbę firmy Samsonite. która była doskonałej promocyjnej cenie, a także pani wyjaśniła mi, że model ten cieszy się doskonałym powodzeniem wśród klientów. Torba bardzo mi się spodobała, miała dużo kieszonek, opaskę na ramię - więc zdecydowałam się na nią. Bardzo podziękowałam za pomoc, przy kasie spędziłam dosłownie chwilkę, tam obsługa również na duży plus. Moja opinia nie zmieniła się, każdemu polecam zakupy w Mix electronics we Wrocławiu.

Izabela_89

01.09.2009

Mix electronics

Placówka

Wrocław, Paprotna 7

Nie zgadzam się (30)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Izabelo. Jest nam bardzo miło, że jest Pani zadowolona z wizyty w naszym salonie. Zapraszamy na kolejne udane zakupy do salonu RTVmixAGD!
Koleżanka poleciła mi...
Koleżanka poleciła mi kartę kredytową Euro Banku - udałam się więc do oddziału w celu bliższego zapozniania się z ofertą. Akurat jedno stanowisko było wolne - pani z uśmiechem zaprosiła mnie do stolika. Zapytała o powód mojego przybycia i o to w czym może mi pomóc. Odpowiedziałam, że jestem zainteresowana karta kredytową, pani przedstawiła mi korzyści z posiadania takiej karty; 52 dni okresu bezodsetkowego dla transakcji bezgotówkowych, możliwość uzyskania karty bez zaświadczeń o zarobkach, kartę z bezpłatnymi sms-ami,które przypominaja o spłacie zadłużenia, bezpieczeństwo w wypadku zgubienia karty a także internetowy dostęp do karty. Przyznam, że brzmiało to interesująco. Powiedziałam, że muszę się zastanowić, więc pani poprosiła o kontakt do mnie i zapytała kiedy może się skontaktować. Umówiłyśmy się na telefon, podziękowałam i opuściłam placówkę Euro Banku.

Izabela_89

23.07.2009

Euro Bank S.A.

Placówka

Wrocław, Czekoladowa 5-22

Nie zgadzam się (24)
Udałam się do...
Udałam się do Żabki w porze wieczornej - gdyż jako jedna była otwarta w okolicy a chciałam zakupić wodę do picia. Zaskoczyła mnie ogromna kolejka, która wciąż się powiększała. Szybko wzięłam potrzebną mi wodę i ustawiłam się w kolejce, która szczerze mówiąc była mało przyjemna - podpite typki stojące w kolejce trzymające piwo. Tylko jedna kasa czynna - pani obsługiwała starszą kobiecinę, która przyszła płacić co miesięczne rachunki. Nieprzyjemne odzywki panów stojacych w kolejce - odnoszące się do tempa obsługi pozostawały bez komantarza. Zauważyłam też brak ochrony - a zdaje mi się, że w Żabkach w porach wieczorno - nocnych takowi bywali. Przyznam, że sama czułam się mało komfortowo w towarzystwie panów z kolejki. Po chwili gdy kolejka sięgała już końca sklepu, pani z kasy poprosiła abyśmy ustawili się w innym kierunku, gdyż stojąc tak utrudnialiśmy zakupy nowo przybyłym klientom. Oczywiście prośba ta nie pozostała bez komentarza. Stojąc z drugiej strony kas zauważyłam walajace się pudła i kartony po widocznie wypakowanym wczesniej towarze. Ciężko było nie potykać się o nie. Ktoś oczywiście zwrócił na to uwagę i pojawił się jakiś pan, który zaczał zbierać owe kartony. Gdy pani skończyła kasować rachunki starszej pani, kolejka zaczęła się posuwać znacznie szybciej. Stojąc bliżej kasy zerknęłam na bieżące promocje - mój wzrok padł na kukułki w promocyjnej cenie. Kupując je "osłodziłam" niemiłe wspomnienie wieczonej wizyty w Żabce.

Izabela_89

23.07.2009

Żabka

Placówka

Wrocław, Horbaczewskiego 21c/2

Nie zgadzam się (33)
Pamietając o wcześniejszej...
Pamietając o wcześniejszej bardzo udanej wizycie w sklepie Mix electronics wybrałam się tam ponownie. Poszukiwałam tostera. Będąc w sklepie bardzo szybko odnalazłam alejkę z drobnym AGD - gdyż organizacja w sklepie Mix electronics jest bardzo dobra. Rozglądałam się w asortymencie, gdy podszedł do mnie pracownik sklepu i zaoferował swoją pomoc. Poprosiłam, aby zaprezentowano mi poszczególne modele tosterów i zapytałam czy któryś z modeli jest szczególnie wart polecenia. Uzyskalam szczegółowe informacje na temat poszczególnych tosterów, został mi polecony szczególnie jeden model firmy Phillips; który posiadał bardzo mi odpowiadającą funkcję podgrzewania bułek. Cena produkty również była zadowalajaca. Pracownik szczególnie podkreślał małą awaryjność produktu, do czego się pprzychyliłam, gdyż w swoim gospodarstwie domowym posiadam również opiekacz tejże firmy i rzeczywiście cały czas mi służy. Zdecydowałam się więc na toster proponowany mi szczególnie przez pracownika działu. Podziękowałam bardzo za pomoc i chciałam się udać w stronę kas - gdy pracownik zapytał w czym może mi pomóc. Rzeczywiście myślałam też o zakupie garnków do gotowania na parze - niestet takich w swoim asortymencie nie posiadali - jednakże pani zaproponowała mi urządzenia do gotowania na parze. Wysłuchałam oferty - myślę, że jest to produkt, którym mogę byc w niedalekiej przyszłości zainteresowana. Zapewne w celu zakupu udam się do przyjaznego klientowi sklepu Mix electronics. Chciałam jeszcze dodać, że bardzo zaskoczyła mnie odpowiedź firmy na moją wcześniej zgłoszoną obserwację. Oczywiście zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Jednocześnie podkreśliła profesjonalny charakter firmy Mix electronics. Z pewnością rozreklamuję "Mixa" wśród moich znajomych. Są bardzo bliscy ideału - możliwe, że następna obserwacja będzie na 5.

Izabela_89

23.07.2009

Mix electronics

Placówka

Wrocław, Paprotna 7

Nie zgadzam się (30)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Izabelo. Dziękujemy za zaufanie jakim nas Pani obdarzyła dokonując zakupu w naszym sklepie jak i również za kolejną pozytywną obserwację. Zadowolony Klient to także nasza satysfakcja. Zapraszamy do ponownego skorzystania z naszej oferty!!
Odwiedziłam oddział PZU...
Odwiedziłam oddział PZU w celu zapoznania się z ofertą dotyczącą ubezpieczenia OC nowo zakupionego auta. Byłam przekonana, że oferta będzie powalająca, cena zaskakująco niska. Niestety oferta cenowa nie była satysfakcjonująca, propozycja PZU byla 500zł wyższa niż OC u konkurencji. Mimo, że obsłużona zostałam bardzo pozytywnie, byłam bardzo zachęcana, przedstawiono mi pryzmat poźniejszych korzyści, jednak zdecydowałam się wykupić tańsze OC u konkurencyjnej firmy ubezpieczeniowej. PZU wpisało się w pamięć kompetentną obsługą, więc w przyszłym roku, gdy przyjdzie pora na wykupienie kolejnego OC z pewnością zorientuje się w ofercie PZU i możliwe, gdy oferta będzie najbardziej atrakcyjna podpiszę umowę.

Izabela_89

19.07.2009

PZU

Placówka

Wrocław, Jana Kilińskiego 32

Nie zgadzam się (25)
Kolega, który przyleciał...
Kolega, który przyleciał na urlop do Polskie ze Szwecji poprosił mnie abym poszla z nim do palcówki Citi banku, gdyż jako szwed posiada swoje szwedzkie konto w tymze banku i chcial się dowiedzieć na temat taryfy opłat, jakie by poniósł chcąc wybrać pieniądze w Polsce. Poprosił mnie bym tłumaczyła rozmowę pomiędzy nim a panią obsługującą w Banku. Kolejka troszeczkę poddenerwowała mojego znajomego. Povparu minutach zostaliśmy poproszeni do stanowiska. Jak się okazało moja pomoc okazała się zbyteczna, gdyż pani w banku świetnie komunikowała się w jęzku angielskim i kolega nie miał problemu z uzyskaniem interesujących go informacji. Bardzo duży plus dla Citi Banku. Kolega zadowolony dokonał w placówce potrzebnych transakcji. Jak poźniej skomentował; wygląda na to, że Polska nie jest już tak daleko "za murzynami" - jak mu sie to wydawało podczas poprzedniej wizyty w Polsce 5 lat temu. I życzył dalszych tak pozytywnych zmian.

Izabela_89

19.07.2009

Citi Handlowy

Placówka

Wrocław, pl. Solny 2/3

Nie zgadzam się (27)
Wraz ze znajomym...
Wraz ze znajomym udaliśmy się do sklepu Mix Electronix, gdyż zaistniał problem z aparatem cyfrowym zakupionym wcześniej tymże sklepie. Problem dotyczył bardzo szybkiego wyczerpywania się baterii, w związku z czym praca aparatu była bardzo krótka i ciągła wymiana baterii stała się uciążliwa. Znajomy pomyślał, że jest to skutek fabrycznej wady aparatu i chciał go oddać do reklamacji. Gdy udaliśmy się do sklepu Pani z obsługi cierpliwie wysłuchala zdenerwowanego klienta, którym był mój znajomy. Poprosiła o model aparatu i zapytała jakie baterie są używane. Okazało się, że należy zaopatrzyć się w baterie "akumulatorki" specjalne do zakupionego aparatu - oczywiście były od razu dostępne i znajomy mial możliwość ich kupienia. Pani okazała się tak dobrym handlowcem, że kolega oprócz baterii zakupił większą kartę pamięci oraz statyw. Przyznam, że sama byłam pierwszy raz w tym sklepie. Obsługa oraz kompetencje pracowników bardzo mi się spodobały, myślę, że sama niedługo odwiedzę ponownie Mix Electronix.

Izabela_89

19.07.2009

Mix electronics

Placówka

Wrocław, Paprotna 7

Nie zgadzam się (20)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Izabelo. Bardzo dziękujemy za miłe słowa pod naszym adresem - polecamy się na przyszłość.
Wraz z przyjaciółmi...
Wraz z przyjaciółmi udaliśmy sie do Pizza Hut znajdującego się w Rynku, gdyż pora była okołoobiednia i postanowiliśmy coś zjeść. Czekaliśmy około 10 minut aż ktoś nam zaproponuje stolik, gdy chcieliśmy sami zająć miejsce kazano nam czekać, mimo że było sporo wolnych stolików. Gdy już usiedliśmy czekaliśy aż podane zostaną nam karty, potam czekaliśmy aż pani przyjdzie i przyjmie zamówienie. Sami prosiliśmy, aby pani nam coś poleciła; ale odparła że nia ma czasu, żebyśmy sami wybrali z kart, które nam dala. Samo czekanie na zamówienie zajęło sporo czasu, przez co bardziej zgłodnieliśmy. Potem po złożeniu zamówienia czekaliśmy na pizze. Nie było aż tak wiele osób, żeby tyle czekać. Pani przyniosła nam sosy razem z pizzą; zamówiliśmy 3 czosnkowe a dostaliśmy 3 koperkowo ziołowe, już nie chcieliśmy prosić o wymiane na wlaściwe zamówione bo znów trzeba by było czekać...Przynajmniej pizza była dobra, bo jakość i czas obsługi żenująco niska. Dodam, że czekając sami przeczytaliśmy w ulotkach, że promocyjny jest lunch dla 2 osob do godziny 14 w atrakcyjnej cenie. Pani z obsługi była proszona o polecenie nam czegoś specjalnego - jednak nie miala czasu. Będziemy już szerokim łukiem omijać tą restaurację...Z pewnością udamy się do bardziej przyjaznej klientowi konkurencji.

Izabela_89

02.07.2009

Pizza Hut

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (23)
Udaliśmy się do...
Udaliśmy się do salonu Norauto w celu rozejrzenia się cenowego i produktowego w branzy motoryzacyjnej. Interesowały nas radia samochodowe i możliwość podłączenia do nich nawigacji, a także sama nawigacja oraz opony i felgi do samochodu. Po chwili pracownik podszedl do nas i zapytał w czym może pomóc. Poprosiliśmy go o porade w kwestii podłaczenia nawigacji do interesującego nas modelu radia. Kompleksowo udzielił nam informacji - przekonując, że jednak lepiej jest kupić oddzielną nawigację. Odpowiedział również na wszystkie pytania odnośnie wymiany opon, zaproponował odpowiednie do naszego samochodu modele i dokładnie wycenił uwzględniajać również promocje. Zostaliśmy bardzo dobrze obsłużeni i z pewnością powrócimy tam przy zmianie opon w zesonie zimowym.

Izabela_89

02.07.2009

Norauto

Placówka

Wrocław, Karkonoska 83

Nie zgadzam się (13)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu nie mając w zamiarze kupna niczego. Jednak asortyment okazał sę bardzo atrakcyjny. Zaczęciła mnie również promocja przy zakupie 2 rzeczy, druga rzecz 50% taniej. Wyszłam bardzo zadowolona wzbogacona o dwie sztuki letniej garderoby. Jedynie drobne kolejki i jedna czynna kasa spowodowały małe podniesienie ciśnienia.

Izabela_89

02.07.2009

Puma

Placówka

Wrocław, Graniczna 2

Nie zgadzam się (23)
Wielkie reklamy informujące...
Wielkie reklamy informujące o wyprzedaży na drzwiach do sklepu zachęciły mnie abym weszła do środka. Rzeczywiście ceny bardzo przystępne -znalazłam interesujący mnie model spodni - w sam raz na letnie wycieczki. Podchodzę do kasy - po raz drugi będąc w tym sklepie - po raz drugi chcąc zapłacić karta - po raz drugi spotykam problem nieczynnego terminala. Panie oczywiście bardzo przepraszają - tłumaczą, że to nie jest zależne od nich...zastanawiam się tylko idąc tropem ich tłumaczenia, że skoro wszystkie terminale w Magnolii nie działają, to dlaczego przed chwilą zapłaciłam kartą za bilety w kinie Helios?!?! Hmmm...pytanie retoryczne.

Izabela_89

25.06.2009

House

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (23)
Pamiętając o wcześniejszych...
Pamiętając o wcześniejszych dość udanych zakupach w Trollu (CH Borek) weszłam do ww. sklepu we wrocławskiej Magnolii. Spodziewałam się atrakcyjnych promocji - mając na uwadze wcześniejsze, z których korzystałam. Zdecydowałam się też na odwiedzenie ww. sklepu z uwagi na dość wysoką jakość oferowanej odzieży, a także na miłą obsługę, z którą wcześniej miałam do czynienia. Niestety, niestety, niestety...Brak interesujących mnie promocji, towar przeceniony był wybrakowany; dziurawy, z plamami od pudru, resztkami damskiego makijażu. Nowa kolekcja przyznam była nienajgorsza, jednak odszukanie mojego rozmiaru zajęło mi sporo czasu; gdyż ubrania były poprzewieszane, wymieszane kolorami (zupełnie inaczej jak pamiętam - czy czas działa dla Trolla na niekorzyść?). Pomoc od obsługujących ekspedientek też nie sposób było uzykać - usłyszałam zapewnienia, że już za chwilę ktoś podejdzie i mi pomoże - i na zapewnieniach się skończyło. Wyszłam wielce zniesmaczona.

Izabela_89

10.05.2009

Top Secret

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Wykonaliśmy wraz z...
Wykonaliśmy wraz z narzeczonym telefon do Centrum Obsługi klienta w Orange, w celu zapoznania się z ofertą dotyczącą przedłużenia kończących się nam umów telefonii komórkowej. Oczywiście czas oczekiwania na połączenie się z konsultantem dłużył się niemiłosiernie; w końcu po ok 5 minutach nawiązaliśmy połączenie. Zaoferowane nam nowe warunki okazały się na tyle atrakcyjne, że postanowiliśmy przedłużyć umowę. Poprosiliśmy jedynie aby proponowana oferta została przesłana na salon, w którym już moglibyśmy odebrać umowy wraz z telefonami. Z mniej oficjalnych źródeł wiemy, że taka forma przesłania umowy jest jak najbardziej możliwa. Niestety zależna jest jedynie od dobrej woli i miłości bliźniego konsultantek obsługujących Centrum Telefoniczne dla klienta. Pani nie była na tyle życzliwa i skora do pomocy. Proponowała jedynie odebranie pakietu poprzez kuriera. Wcześniejsze nasze "przygody" z odbieraniem przesyłek od kurierów nie są najszczęsliwsze; dlatego też tak bardzo zależy nam na odbiorze w punkcie Orange. Nadmienić pragnę, iż 2 lata temu przy przedłużaniu umowy tak właśnie oferta została przez nas zawarta; ułożona przez telefoniczne konsultacje, przesłana na salon i tam odbebrana i podpisana. Cóż - nasze orange'owe pertraktacje nadal trwają, pani z infolinii ma do nas przedzwonić w nadchodzącym tygodniu. Może w następnej rozmowie pani okaże się bardziej wspaniałomyślna.

Izabela_89

18.04.2009

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (29)
Postanowiliśmy wzbogacić składniki...
Postanowiliśmy wzbogacić składniki kolacji w zdrowe warzywa, więc udaliśmy się do pobliskiego Tesco w celu zakupu ww. produktów. Niestety ogrom przepływu konsumentów, kolejki spowodowane pewnie poświąteczną pustką w lodówkach a także brak sałaty i nieświeżo wyglądające pomidory skutecznie wyprowadziły nas z ww. sklepu. Jako, że nasz znajomy czesto zachwalał Kaufland znajdujący się nieopodal Tesco uznaliśmy, że nadeszła odpowiednia chwila aby dać szansę "Kauflandowi". Miło zostaliśmy zaskoczeni małym natłokiem kupujących, niemałym wyborem a także; co nas najbardziej ucieszyło sałatą i czerwieniącymi się świeżością pomidorami. Zero kolejek przy kasach, uprzejma kasjerka. Parę chwil później wyszliśmy zadowoleni; jednogłośnie stwierdzając, że tenże sklep odwiedzać będziemy częściej.

Izabela_89

15.04.2009

Kaufland

Placówka

Żyrardów, Skrowaczewskiego 27

Nie zgadzam się (28)
Wraz z narzeczonym...
Wraz z narzeczonym postanowiliśmy spędzić miły wieczór w klimatycznym miejscu jakim jest kłodzkie Oregano. Udaliśmy się tam ze względu na panujący wyjątkowy nastrój realizowany poprzez piękne wnętrze, miłą i szybką obsługa, smaczne jedzenie. I tym razem nie zawiedliśmy się; smaczna szybko podana pizza dopełniła wszystkie wcześniej wymienione atrybuty tego miejsca. Gdy przy opłacaniu rachunku karta Pani zapytała, czy może sobie doliczyć napiwek chętnie na tą propozycję przystaliśmy. Serdecznie polecam restauracje Oregano czy to w Kłodzku czy we Wrocławiu.

Izabela_89

14.04.2009

Oregano

Placówka

Kłodzko, Daszyńskiego 10

Nie zgadzam się (12)
Odwiedziłam sklep poszukując...
Odwiedziłam sklep poszukując odpowiednio wiosennej sztuki obuwia. Zdecydowana bylam na coś eleganckiego; do tańca i różańca. Jednakże Pani, która zaoferowała mi swoją pomoc zupełnie zmieniła mój tor myślenia i smak zapotrzebowania. Wyszłam wielce uradowana z parą butów sportowych, które na upartego do spódnicy będą pasowały:) do sportowej spódnicy oczywiście.

Izabela_89

14.04.2009

ECCO

Placówka

Wrocław, Wita Stwosza 3

Nie zgadzam się (24)
Do siedziby firmy...
Do siedziby firmy Adecco udałam się po kilkakrotnej wczęsniejszej telefonicznej prośbie odnoszącej się do mojego PITu, którego do tego czasu nie otrzymałam. Zgłaszałam kilkakrotnie fakt zmiany adresu do korespondencji jednocześnie prosząc o wysłanie PITu za rok 2008 na mój adres zameldowania. Niestety po bezskutecznych próbach załatwienia tej sprawy telefonicznie udałam się po odbiór niezbędnego do rozliczenia podatkowego dokumentu osobiście. Wchodząc do lokalu zostałam odesłana 3 razy od stanowiska do stanowsika;bo oczywiście nikt nie miał pojęcia jak mi pomóc. W końcu końcó "sfoszona" Pani udała się do pokoju X, spędzając tam 28 minut. Po tym czasie z miną cierpiętnicy wręczyła mi interesujący mnie dokument. Wyszłam serdecznie pozdrawiając te Panie:)

Izabela_89

14.04.2009

ADECCO

Placówka

Wrocław, Piotra Skargi

Nie zgadzam się (17)
Udałam się do...
Udałam się do oddziału EuroBanku celem rezygnacji z posiadanego tam konta. Mimo, że była to sobota przed Wielkanocą a także mała placówka banku w Kłodzku; klientów w placówce było sporo. Ustawiłam się więc w kolejce; gdyż specjalnie odłożyłam tą sprawę na czas mego pobytu w rodzinnym Kłodzku...Oczekując na swoja kolej rozglądałam się po placówce, wszędzie aż lśniło czystością (widać przedświateczne porządki miały i tutaj swoje miejsce). Panie zajmujące 2 stanowiska bardzo sprawnie i kompetentnie obsługiwały swoich klientów; gdyż bardzo szybko przyszła moja kolej. Podchodząc do stanowiska przywitał mnie wielki uśmiech. Moje zdziwienie spotęgował fakt, iż obsługująca mnie Pani z wielkim zapałem zabrała się do przyjmowania mojej rezygnacji i anulowania karty. Zdziwiłam się, gdyż spodziewałam się jakiegoś oporu, chęci zaproponowania lepszych warunków. Widać świąteczny klimat ogarnął i tą placówkę. Szybko i bezboleśnie zalatwiłam interesującą mnie sprawę. Z życzeniami wesołych świąt i smacznego jajka, w iście świątecznym nastroju opuściłam bank i udałam się do domu rzucając się w wir Wielkanocnych przygotowań.

Izabela_89

14.04.2009

Euro Bank S.A.

Placówka

Kłodzko, Tumska 1

Nie zgadzam się (26)
Przechodząc obok ww....
Przechodząc obok ww. sklepu naszą uwagę przykuła ładnie zaprezentowana na wystawie koszula. Tutaj duży plus dla sklepu. Weszliśmy do sklepu, pani z miłym uśmiechem zapytała w czym może pomóc. Odszukaliśmy wzrokiem interesującą nas koszulę, nie było to trudne; gdyż asortyment był ładnie wyeksponowany. Poprosiliśmy o możliwość przymierzenia koszuli, pani odparła, że oczywiście, tylko znajdzie odpowiedni rozmiar. Szybko przyniosła pasujący wymiar, po przymiarce okazało się, że pasuje idealnie. Przy kasie dokonaliśmy wymiennej transakcji kupna - sprzedaży, zostaliśmy miło pożegnani i wyszliśmy.

Izabela_89

06.04.2009

VISTULA

Placówka

Wrocław, Francuska - Centrum Auchan 6

Nie zgadzam się (24)
Udałam się do...
Udałam się do Saturna w poszukiwaniu czajnika bezprzewodowego; gdyż wcześniejszego dnia stary czajnik zastrajkował i niestety wyszedł z użytku. Poprosiłam panią o pomoc w doborze czajnika; gdyż chciałabym uniknąć takich problemów jak z poprzednim. W zużytym czajniku zawiodła uszczelka i po prostu przeciekał w tempie zastraszającym; nawet podczas podgrzewania wody. Zapytałam czy pani może mi doradzić model, który pod tym względem by nie zawiódł - model uszczelkowo bezawaryjny. Pani odparła, że niestety się nie zna; bowiem zazwyczaj jest na dziale obok a tutaj zastępuje chwilowo koleżankę. Zapytałam czy orientuje się w takim razie, które modele są mało awaryjne, na które klienci się nie skarżą i nie reklamują. Nie uzyskałam niestety odpowiedzi, pani wzruszyła ramionami, powtórzyła, że się nie zna i po prostu odeszła. Przejrzałam asortyment, moją uwagę przyciągnęły jedynie wysokie ceny. Nie znalazłam nic godnego zakupu, więc wyszłam niepocieszona. Możliwe, że gdyby ktoś kompetentny znalazł się w pobliżu i pomógł doradzić, sklep Saturn zyskałby wiernego klienta w mojej osobie (wcześniej miałam nieco przyjemniejsze doświadczenia z tymże sklepem).

Izabela_89

03.04.2009

Saturn

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (13)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi