Opinia użytkownika: Izabela_89
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Wykonaliśmy wraz z narzeczonym telefon do Centrum Obsługi klienta w Orange, w celu zapoznania się z ofertą dotyczącą przedłużenia kończących się nam umów telefonii komórkowej. Oczywiście czas oczekiwania na połączenie się z konsultantem dłużył się niemiłosiernie; w końcu po ok 5 minutach nawiązaliśmy połączenie. Zaoferowane nam nowe warunki okazały się na tyle atrakcyjne, że postanowiliśmy przedłużyć umowę. Poprosiliśmy jedynie aby proponowana oferta została przesłana na salon, w którym już moglibyśmy odebrać umowy wraz z telefonami. Z mniej oficjalnych źródeł wiemy, że taka forma przesłania umowy jest jak najbardziej możliwa. Niestety zależna jest jedynie od dobrej woli i miłości bliźniego konsultantek obsługujących Centrum Telefoniczne dla klienta. Pani nie była na tyle życzliwa i skora do pomocy. Proponowała jedynie odebranie pakietu poprzez kuriera. Wcześniejsze nasze "przygody" z odbieraniem przesyłek od kurierów nie są najszczęsliwsze; dlatego też tak bardzo zależy nam na odbiorze w punkcie Orange. Nadmienić pragnę, iż 2 lata temu przy przedłużaniu umowy tak właśnie oferta została przez nas zawarta; ułożona przez telefoniczne konsultacje, przesłana na salon i tam odbebrana i podpisana. Cóż - nasze orange'owe pertraktacje nadal trwają, pani z infolinii ma do nas przedzwonić w nadchodzącym tygodniu. Może w następnej rozmowie pani okaże się bardziej wspaniałomyślna.