Opinia użytkownika: Izabela_89
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Kolega, który przyleciał na urlop do Polskie ze Szwecji poprosił mnie abym poszla z nim do palcówki Citi banku, gdyż jako szwed posiada swoje szwedzkie konto w tymze banku i chcial się dowiedzieć na temat taryfy opłat, jakie by poniósł chcąc wybrać pieniądze w Polsce. Poprosił mnie bym tłumaczyła rozmowę pomiędzy nim a panią obsługującą w Banku. Kolejka troszeczkę poddenerwowała mojego znajomego. Povparu minutach zostaliśmy poproszeni do stanowiska. Jak się okazało moja pomoc okazała się zbyteczna, gdyż pani w banku świetnie komunikowała się w jęzku angielskim i kolega nie miał problemu z uzyskaniem interesujących go informacji. Bardzo duży plus dla Citi Banku. Kolega zadowolony dokonał w placówce potrzebnych transakcji. Jak poźniej skomentował; wygląda na to, że Polska nie jest już tak daleko "za murzynami" - jak mu sie to wydawało podczas poprzedniej wizyty w Polsce 5 lat temu. I życzył dalszych tak pozytywnych zmian.