Opinia użytkownika: Izabela_89
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Udałam się do oddziału EuroBanku celem rezygnacji z posiadanego tam konta. Mimo, że była to sobota przed Wielkanocą a także mała placówka banku w Kłodzku; klientów w placówce było sporo. Ustawiłam się więc w kolejce; gdyż specjalnie odłożyłam tą sprawę na czas mego pobytu w rodzinnym Kłodzku...Oczekując na swoja kolej rozglądałam się po placówce, wszędzie aż lśniło czystością (widać przedświateczne porządki miały i tutaj swoje miejsce). Panie zajmujące 2 stanowiska bardzo sprawnie i kompetentnie obsługiwały swoich klientów; gdyż bardzo szybko przyszła moja kolej. Podchodząc do stanowiska przywitał mnie wielki uśmiech. Moje zdziwienie spotęgował fakt, iż obsługująca mnie Pani z wielkim zapałem zabrała się do przyjmowania mojej rezygnacji i anulowania karty. Zdziwiłam się, gdyż spodziewałam się jakiegoś oporu, chęci zaproponowania lepszych warunków. Widać świąteczny klimat ogarnął i tą placówkę. Szybko i bezboleśnie zalatwiłam interesującą mnie sprawę. Z życzeniami wesołych świąt i smacznego jajka, w iście świątecznym nastroju opuściłam bank i udałam się do domu rzucając się w wir Wielkanocnych przygotowań.