Opinia użytkownika: Izabela_89
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Udałam się do Saturna w poszukiwaniu czajnika bezprzewodowego; gdyż wcześniejszego dnia stary czajnik zastrajkował i niestety wyszedł z użytku. Poprosiłam panią o pomoc w doborze czajnika; gdyż chciałabym uniknąć takich problemów jak z poprzednim. W zużytym czajniku zawiodła uszczelka i po prostu przeciekał w tempie zastraszającym; nawet podczas podgrzewania wody. Zapytałam czy pani może mi doradzić model, który pod tym względem by nie zawiódł - model uszczelkowo bezawaryjny. Pani odparła, że niestety się nie zna; bowiem zazwyczaj jest na dziale obok a tutaj zastępuje chwilowo koleżankę. Zapytałam czy orientuje się w takim razie, które modele są mało awaryjne, na które klienci się nie skarżą i nie reklamują. Nie uzyskałam niestety odpowiedzi, pani wzruszyła ramionami, powtórzyła, że się nie zna i po prostu odeszła. Przejrzałam asortyment, moją uwagę przyciągnęły jedynie wysokie ceny. Nie znalazłam nic godnego zakupu, więc wyszłam niepocieszona. Możliwe, że gdyby ktoś kompetentny znalazł się w pobliżu i pomógł doradzić, sklep Saturn zyskałby wiernego klienta w mojej osobie (wcześniej miałam nieco przyjemniejsze doświadczenia z tymże sklepem).