Opinie użytkownika (32)

Fatalnie. Na...
Fatalnie. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Izabela_847

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Izabela_847

04.07.2017

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_847

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Izabela_847

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_847

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_847

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_847

13.06.2017

Dr.Max

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Izabela_847

13.06.2017

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_847

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_847

13.06.2017

50 style

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Izabela_847

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_847

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na...
Fatalnie. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Izabela_847

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Bez zastrzeżeń,...
Dobrze. Bez zastrzeżeń, dobra, życzliwa, miłą.

Izabela_847

12.12.2016

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Życzliwa, wychodząca...
Rewelacyjnie. Życzliwa, wychodząca z inicjatywą, szybka, konkretna.

Izabela_847

12.12.2016

Sephora

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobra,...
Rewelacyjnie. Bardzo dobra, kompetentna, profesjonalna, zorientowana na klienta.

Izabela_847

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Miła, życzliwa,...
Świetnie. Miła, życzliwa, sprawna, szybka.

Izabela_847

12.12.2016

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Średnio zainteresowani...
Słabo. Średnio zainteresowani klientem, mimo braku ludzi w sklepie.

Izabela_847

12.12.2016

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Sprawna,...
Bardzo dobrze. Sprawna, zorientowana na klienta, czuć w pracownikach "power".

Izabela_847

12.12.2016

50 style

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Dosyć...
Tak sobie. Dosyć trudno dostępna, zajęta swoimi sprawami - pogaduszkami. Na pytanie o produkt uzyskałam odpowiedź ale po długim czasie a prośba o sprawdzenie dostepności innego rozmiaru była przyjętna dość niechętnie.

Izabela_847

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi