Mój chłopak kupił mi buty (sama nie mogłam tego zrobić, ponieważ leżałam w szpitalu), przy zakupie zaznaczył, że nie jest pewny czy będą pasować, zapytał o możliwość wymiany lub zwrotu. W odpowiedzi usłyszał, że zwrotów nie ma, wymiana - jak najbardziej. Kiedy poszliśmy tam wymień, troszkę za duże buty, poinformowaliśmy o tym sprzedawczynię. Nie mogliśmy znaleźć innej pasującej pary, zajęło nam to około 30 minut. Kiedy już wybraliśmy buty, pani sprzedająca poinformowała nas, że buty muszą być w tej samej cenie co poprzednie. Niestety, moje buty były najdroższe, w tej samej cenie były tylko wiosenne z nowej kolekcji (ok. 300 zł). Nie dość, że taka informacja nie została udzielona przy zakupie, ponieważ, jak zaznaczyła sprzedawczyni, "gdyby każdego mieli o tym informować, zajęłoby to za dużo czasu". W ciągu pół godziny wybierania, też było ciężko o tym powiedzieć! Poza tym była niezbyt miła. Dwa dni później poszliśmy do kierownika, i było równie ciężko, z tym, że był bardziej miły. Wmawiał nam, że koleżanka mówiła mu, że na pewno wspominała o wymianie na buty w tej samej lub wyższej cenie. Nie reagował na skargi co do zachowania pracowników. Żenada!!!
W sklepie ubrania były uporządkowane, pomieszczenie wyglądalo czysto i estetycznie. Pracownik obsługujący klientów przy przymierzalni, co chwila gdzieś szedł, na przymierzalnię trzeba było długo czekać. Pani pracująca przy kasie była bardzo miła, niestety - zajęta koleżanką. Była tak zagadana, że nawet nie zauważyła, że wyszłam ze sklepu. Wybiegła za mną i poprosiła o powrót - zabranie paragonu i kuponu promocyjnego. Straciłam kilka minut, ale zakup był udany.
Polecam ten sklep, ponieważ można w nim znaleźć dużo ładnych ubrań. Przymierzyłam dziś mnóstwo rzeczy, wreszczie udało mi się kupić ładną sukienkę. Moim zdaniem mogłoby tam pracować więcej osób, przynajmniej w weekendy, ponieważ widać, że pracownicy nie nadążają za klientami. To sprawia, że w sklepie jest duży bałagan. Poza tym nie ma nikogo, kto mógłby pomóc klientowi - wszyscy są bardzo zajęci...
Dziś w Empiku, który promuje się jako sklep, w którym można dostać neimalże każdy tytuł książki, płyty czy gazety, nie udało mi się znaleźć ani jednego z poszukiwanych tytułów. Dwóch z nich nie dało się też zamówić. Pracownicy "na sklepie" służą pomocą, i za to należy im się duży plus. Minus za wygórowane moim zdaniem ceny.
Kiedy weszłam do sklepu, było tam bardzo dużo ludzi. Ubrania nie były poukładane, bardzo ciężko było odszukać odpowiedni rozmiar. Poprosiłam jedną ze sprzedawczyń o pomoc w znalezieniu białej bluzki. Chociaż nie udało się jej znaleźć, muszę przyznać, że sprzedawczyni była bardzo miła i pomocna (np. pomogła dobrać odpowiedni fason spódnicy). Polecam ten sklep.
Można tu znaleźć wiele produktów w wyjątkowo niskich cenach. Na półkach panuje porządek, większość rzeczy jest poukładana. Pracownicy... raz mili, raz niemili. Pani sprzedająca mrożonki namawiała mnie na zakup ryby, bo właśnie zostały ostatnie sztuki. Pani przy kasach samoobsługowych mało rozmowna. W sklepie było bardzo, ale to bardzo dużo ludzi. W kolejce stałam ponad 20 minut. Ale może to dobrze świadczy o tym miejscu? Skoro tylu ludzi robi tam zakupy...
Po pierwsze w sklepie można znaleźć bogaty asortyment. Po drugie jakość produktów jest bardzo dobra. Po trzecie obsługa lepsza niż w innych tego typu miejscach. W dziale z bielizną znalazłam mnóstwo ślicznych pidżamek. I wreszcie udało mi się dostać szlafrok w fasonie, którego od dawna szukałam. Pomogła mi przemiła ekspedientka - cierpliwa, uśmiechnięta, pomocna. Tacy pracownicy przydaliby się w innych sklepach. Polecam.
Podczas dzisiejszej wizyty w aptece sieci Super Pharm poprosiłam kasjerkę o polecenie mi pomadki ochronnej na zimę. "Za ladą" znajdowało się mnóstwo takich produktów. Kobieta odpowiedziała, że są takie, jak widać. Problem w tym, że nie było widać, ponieważ pomadki znajdowały się za daleko klientów. Poprosiłam o wymienienie conajmniej dwóch nazw, żebym mogła wybrać. Usłyszałam, że niestety nie ma pomadki ochronnej na zimę. Ani jednej spośród około 20! Do tego pracownica była niezbyt miła. Nie polecam.
Jakość obsługi poniżej przeciętnej! Najpierw czekałam 40 minut na to, aż kelnerka przyjmie zamówienie. Kiedy po tym czasie sama do niej podeszłam i poprosiłam o podejście do stolika, zdziwiona powiedziała, że za chwilkę podejdzie. Nie podeszła, więc poprosiłam inną osobę z obsługi o pomoc. Pierwsza kelnerka przyszła po kolejnych 15 minutach. Zapytała, czy mogę podejść z nią do baru w celu złożenia zamówienia. Poinformowałam ją, że już to zrobiłam. W odpowiedzi otrzymałam krótkie "acha". Zamówiłam dwa dania i herbatę. Herbatę otrzymałam po 20 minutach, pierwsze danie po pół godziny. Drugie danie, tzn. zupę po kolejnych 20 minutach, a w dodatku inną niż zamówiona! Nie muszę już chyba dodawać po jakim czasie otrzymałam rachunek...
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.