Opinia użytkownika: Izabela_439
Dotycząca firmy: HD
Treść opinii: Mój chłopak kupił mi buty (sama nie mogłam tego zrobić, ponieważ leżałam w szpitalu), przy zakupie zaznaczył, że nie jest pewny czy będą pasować, zapytał o możliwość wymiany lub zwrotu. W odpowiedzi usłyszał, że zwrotów nie ma, wymiana - jak najbardziej. Kiedy poszliśmy tam wymień, troszkę za duże buty, poinformowaliśmy o tym sprzedawczynię. Nie mogliśmy znaleźć innej pasującej pary, zajęło nam to około 30 minut. Kiedy już wybraliśmy buty, pani sprzedająca poinformowała nas, że buty muszą być w tej samej cenie co poprzednie. Niestety, moje buty były najdroższe, w tej samej cenie były tylko wiosenne z nowej kolekcji (ok. 300 zł). Nie dość, że taka informacja nie została udzielona przy zakupie, ponieważ, jak zaznaczyła sprzedawczyni, "gdyby każdego mieli o tym informować, zajęłoby to za dużo czasu". W ciągu pół godziny wybierania, też było ciężko o tym powiedzieć! Poza tym była niezbyt miła. Dwa dni później poszliśmy do kierownika, i było równie ciężko, z tym, że był bardziej miły. Wmawiał nam, że koleżanka mówiła mu, że na pewno wspominała o wymianie na buty w tej samej lub wyższej cenie. Nie reagował na skargi co do zachowania pracowników. Żenada!!!