Tak sobie. Ostatnie spotkanie niezbyt udane, ponieważ panie nie wiedziały dlaczego kredyty nie są wykazane w wersji mobilnej.Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
Tak sobie. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Źle. nic rewelacyjnegoNa minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. okNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Tak sobie. Na plus: Zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Zakup leku dla dziecka. Po wejściu i przywitaniu brak odpowiedzi od personelu składającego się z dwóch pań. Starsza obsługiwała komputer i miała problem z wydrukowaniem faktury za pieluchomajtki. Młodsza spoglądała na komputer co robi starsza kobieta. Następny klient obsłużony szybciej, starsza kobieta szukała w komputerze leku, młodsza podawała z regałów. Moja kolej i wpadka zaproponowanie leku dziecku w postaci dość dużych kapsułek dla sześciolatka. W końcu aprobata leku w saszetce. Ogólnie czysto i schludnie. Duża ilość ulotek na głównej ladzie i podarta kartka z informacją dla klientów. Ogólnie dużo cierpliwości i wiadomości na temat leków trzeba posiadać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.