Opinie użytkownika (20)

Dobrze. OkNa plus:...
Dobrze. OkNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1275

07.05.2018

McCafe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. OkNa plus:...
Super. OkNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1275

07.05.2018

Costa Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Ostatnie...
Tak sobie. Ostatnie spotkanie niezbyt udane, ponieważ panie nie wiedziały dlaczego kredyty nie są wykazane w wersji mobilnej.Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Grzegorz_1275

07.05.2018

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Grzegorz_1275

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Grzegorz_1275

13.06.2017

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Grzegorz_1275

13.06.2017

Sizeer

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1275

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Grzegorz_1275

13.06.2017

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1275

05.05.2017

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1275

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1275

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1275

05.05.2017

Top Secret

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Grzegorz_1275

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1275

05.05.2017

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Grzegorz_1275

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. nic rewelacyjnegoNa...
Źle. nic rewelacyjnegoNa minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1275

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. okNa plus:...
Dobrze. okNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Grzegorz_1275

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Grzegorz_1275

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1275

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zakup leku dla...
Zakup leku dla dziecka. Po wejściu i przywitaniu brak odpowiedzi od personelu składającego się z dwóch pań. Starsza obsługiwała komputer i miała problem z wydrukowaniem faktury za pieluchomajtki. Młodsza spoglądała na komputer co robi starsza kobieta. Następny klient obsłużony szybciej, starsza kobieta szukała w komputerze leku, młodsza podawała z regałów. Moja kolej i wpadka zaproponowanie leku dziecku w postaci dość dużych kapsułek dla sześciolatka. W końcu aprobata leku w saszetce. Ogólnie czysto i schludnie. Duża ilość ulotek na głównej ladzie i podarta kartka z informacją dla klientów. Ogólnie dużo cierpliwości i wiadomości na temat leków trzeba posiadać.

Grzegorz_1275

11.02.2017

Apteka

Placówka

Wohyń, Średnia 33

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi