Opinie użytkownika (37)

Miałem kontakt telefoniczny...
Miałem kontakt telefoniczny z pracownikiem firmy PZU. Nie podobało mi się to że cena za ubezpieczenie OC na początku rozmowy była wyższa niż finalna. Gdybym nie wyraził swojego niezadowolenia z ceny, cena prawdopodobnie zostałaby na wyższym poziomie.

George_1

24.02.2020

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

George_1

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

George_1

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

George_1

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

George_1

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na plus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.

George_1

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

George_1

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

George_1

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

George_1

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.

George_1

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

George_1

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

George_1

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

George_1

12.12.2016

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

George_1

12.12.2016

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

George_1

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

George_1

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

George_1

09.12.2016

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

George_1

09.12.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

George_1

09.12.2016

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

George_1

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi