Opinie użytkownika (50)

Niestety jakość obsługi...
Niestety jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Łączenie dwóch kart lojalnościowych na stronie zajęło ok. 2 miesięcy... Dzwonienie na infolinię, pisanie e-maila...

Ewa_1486

31.12.2021

Yves Rocher

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fajny, bogaty...
Bardzo fajny, bogaty asortyment, ale ceny niestety wysokie

Ewa_1486

31.12.2021

empik.com

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra jakość...
Bardzo dobra jakość obsługi. Na reklamację bardzo szybka odpowiedź.

Ewa_1486

31.12.2021

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sprawna realizacja,...
Bardzo sprawna realizacja, pełna informacja ze statusem przesyłki. Super.

Ewa_1486

31.12.2021

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sprawna obsługa,...
Bardzo sprawna obsługa, informacja o statusie każdej przesyłki wysyłana na bieżąco. Nigdy nie miałam problemu ze stanem danej przesyłki.

Ewa_1486

31.12.2021

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Empik ma super...
Empik ma super asortyment, ale niestety cenowo nie jest atrakcyjny.

Ewa_1486

31.12.2021

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sprawne rozpatrywanie...
Bardzo sprawne rozpatrywanie reklamacji. Niestety jakość obsługi w placówkach jeszcze jest do dopracowania. Zamykałam kartę kredytową w banku i pracownica w placówce mnie źle poinformowała, dlatego musiałam złożyć reklamację.

Ewa_1486

31.12.2021

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi fatalna.....
Jakość obsługi fatalna.. Na infolinii czeka się nawet i godzinę czasu na połączenie. Pracownicy nie potrafią udzielić krótkich, jasnych informacji. Obsługa na czacie nie potrafi udzielić rzetelnych, jasnych informacji - odsyła do regulaminów, gdzie nie zawsze wszystko jest w jasny, prosty sposób opisane.

Ewa_1486

31.12.2021

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sprawna obsługa...
Bardzo sprawna obsługa zarówno na infolinii, jak również w placówce banku. Wszystko jasno wyjaśniane.

Ewa_1486

31.12.2021
Nie zgadzam się (0)
Sprawna obsługa, pełna...
Sprawna obsługa, pełna informacja o statusie przesyłki.

Ewa_1486

31.12.2021

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sprawna obsługa...
Bardzo sprawna obsługa na stacji. Dobre ceny.

Ewa_1486

31.12.2021

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sprawna obsługa...
Bardzo sprawna obsługa zarówno na infolinii, jak również w placówce banku. Wszystko jasno wyjaśniane.

Ewa_1486

31.12.2021

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalna jakość obsługi...
Fatalna jakość obsługi i na infolinii i w placówce. Przy zamknięciu konta na formularzu wpisano mi, że podziękowano mi za bycie Klientem i proponowano pozostanie w Banku, a taka sytuacja nie miała miejsca. Reklamacje nie są pozytywnie rozpatrywane. Przejęli Idea Bank a tylko chyba dwie placówki w Warszawie obsługują byłych Klientów Idea.

Ewa_1486

31.12.2021

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Skostniała instytucja, mało...
Skostniała instytucja, mało dynamiczna, nastawiona na Klienta. Nie mam poczucia, że idzie z duchem czasu.

Ewa_1486

31.12.2021

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dociekliwość przy weryfikacji...
Dociekliwość przy weryfikacji potrzeb Klienta, co doprowadza do przedstawienia jak najkorzystniejszej oferty dla Klienta. Czasami na kontakt od Agenta trzeba poczekać, ale jak już jest wszystko omówione to realizacja jest szybka/

Ewa_1486

01.03.2020

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Ewa_1486

28.12.2017

WÓLCZANKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Ewa_1486

27.12.2017

TK Maxx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Ewa_1486

27.12.2017

NETTO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Ewa_1486

27.12.2017

Makro Cash and Carry

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Ewa_1486

27.12.2017

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi