Opinie użytkownika (7)

Procedura rezygnacji z...
Procedura rezygnacji z usługi. Informacja na temat procedury rezygnacji udzielona przez infolinię okazała się rzetelna. Sam proces składania dokumentów przebiegł szybko i sprawnie. Pracownicy byli uprzejmi. Mam jednak pewne zastrzeżenia:1. Rzecz, której nie rozumiem to brak możliwości zdania sprzętu przed upływem okresu wypowiedzenia. W efekcie do placówki trzeba się wybrać osobiście i to kilka razy, a godziny otwarcie są bardzo niekorzystne dla osób pracujących. 2. Wysyłanie przez firmę wiadomości SMS o treści nawołującej do wycofania się z rezygnacji, pisane w stylu "To Twoja ostatnia szansa na zmianę decyzji" zdecydowanie nie wpłynęły korzystnie na moją opinię o firmie. Rozumiem 1 czy 2 SMSy w miesięcznym okresie wypowiedzenia, ale 5 to już przesada.3. Podałam przyczynę rezygnacji - wyprowadzka z dotychczasowego miejsca zamieszkania i brak decyzyjności w sprawie wyboru operatora w nowym miejscu zamieszkania. Mimo podania tej informacji w placówce, odebrałam co najmniej 4 telefony z pytaniem o przyczynę rezygnacji i namową do zmiany decyzji. Zupełnie, jakby obieg informacji w bazie danych nie funkcjonował prawidłowo.Z dniem zakończenia okresu wypowiedzenia telefony i SMSy się skończyły. Obsługa w placówce na przyzwoitym poziomie. Podpisywanie dokumentów, zdanie sprzętu i uzyskanie stosownego potwierdzenia przebiegło sprawnie i bez problemów.

Ew

13.11.2018

Multimedia Polska

Placówka

Gdynia, Tadeusza Wendy 7/9

Nie zgadzam się (0)
Firma na mniej...
Firma na mniej niż dobę przed wylotem wysyła do obcokrajowca, który ma konto w serwisie skonfigurowane w języku angielskim, wiadomość SMS w języku polskim o konieczności odprawy online max 48 godzin i min 2 godziny przed odlotem. Obcokrajowiec nie rozumie treści wiadomości. Około trzy godziny przed planowanym odlotem obcokrajowiec zgłasza się do stanowiska Ryanair na terenie lotniska. Pracownicy odmawiają pomocy i każą się zgłosić nie wcześniej, niż 2 godziny przed odlotem. Gdy po wyznaczonym czasie klient zgłasza się ponownie zostaje mu doliczona opłata dodatkowa (w wysokości przekraczającej cenę biletu) za brak odprawy online. Jedyne, czego klient oczekiwał od obsługi to wyjaśnienie treści wiadomości SMS oraz tego, że nowe zasady wymagają dokonania odprawy online.

Ew

13.11.2018

Ryanair

Placówka

Gdańsk, Słowackiego 200

Nie zgadzam się (0)
Zgłoszony został problem...
Zgłoszony został problem z połączeniem telefonicznym i przesyłem danych w roamingu. Pracownicy zareagowali natychmiast próbując odblokować roaming zdalnie. Przeprowadzona była rozmowa z kilkoma pracownikami infolinii. Wszyscy, którzy zadeklarowali, że oddzwonią, oddzwaniali w wyznaczonym czasie. Sprawa została przekazana do działu technicznego, który raportował postęp pracy. Co prawda problem nie został rozwiązany, ale sama obsługa klienta prowadzona była na wysokim poziomie.

Ew

13.11.2018

Orange

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniłam tylko dlatego,...
Zadzwoniłam tylko dlatego, że w mieszkaniu, w którym pilnie potrzebowałam dostępu do Internetu znajdował się kabel zablokowany w skrzynce należącej do firmy Multimedia. Pani z infolinii na początku była uprzejma, ale w miarę dopytywania o szczegóły oferty wydawała się poirytowana koniecznością odpowiadania na pytania. Na prośbę o uwolnienie kabla zostałam napastliwie pouczona, że takich usług firma nie świadczy. Przedstawiona oferta nie była ani najtańsza, ani najlepsza, ale zawierała najpotrzebniejsze elementy. Zamówienie wizyty Technika i formalności związane z umową przebiegły bez problemu. Jestem natomiast bardzo zadowolona z postawy i kompetencji Technika, który absolutnie rewelacyjnie wykonał swoją pracę.

Ew

06.06.2018
Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniłam na Infolinię...
Zadzwoniłam na Infolinię z zapytaniem o możliwość podłączenia Internetu w danym mieszkaniu, ponieważ w danym bloku w piwnicy znajduje się skrzynka Vectra. Zaznaczyłam, że zależy mi na czasie. Pani z Infolinii potwierdziła możliwość podłączenia Internetu i przedstawiła bardzo korzystną ofertę, wstępnie się zgodziłam i umówiłam technika. Technik po przybyciu na miejsce i wstępnych oględzinach stwierdził jednak, że nie jest w stanie podłączyć Internetu w tym konkretnym mieszkaniu. Po wizycie Technika kilkakrotnie dzwoniłam na infolinię w celu wyjaśnienia sytuacji, poszukiwania możliwych rozwiązań problemu lub zmiany oferty na Internet LTE zamiast kablowego. Pracownicy infolinii przekierowywali mnie do Pani, która zajmowała się moją sprawą. Pani ta zapewniała mnie, że "dowie się i oddzwoni", ale nie doczekałam się odpowiedzi. Moja prośba o ponowny kontakt została zignorowana. Ostatecznie, mimo atrakcyjnej oferty, zrezygnowałam z usług firmy Vectra na korzyść konkurencji.

Ew

06.06.2018

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
10.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię, mamy nadzieje, iż przy kontakcie odpowiedzieliśmy na wszystkie pytania. Pozostajemy do dyspozycji oraz pozdrawiamy.
Opinia dotyczy obsługi...
Opinia dotyczy obsługi podczas procedury reklamacji. Klient był obcokrajowcem porozumiewającym się wyłącznie w języku angielskim. Klientowi towarzyszyła osoba mówiąca w języku polskim. Czas oczekiwania nie był długi, punkt obsługi klienta jest widoczny i dobrze oznakowany.Obsługa zignorowała prośbę klienta o poproszenie do stanowiska osoby posługującej się językiem angielskim w celu wyjaśnienia kwestii formalno-prawnych związanych z reklamacją. Odmówiono też wezwania kierownika. Podczas rozmowy osoby obsługujące zwracały się tylko do "tłumacza", ignorując właściwego klienta i przerywały w trakcie tłumaczenia. Ostatecznie, zirytowany klient opuścił sklep. Wygląd miejsca i obsługi bez zastrzeżeń. Sprawny sprzęt elektroniczny.Reklamacji dokonano następnego dnia, w obecności innej grupy pracowników oraz z udziałem kierownika, który poprawnie posługiwał się językiem angielskim, odpowiednio wyjaśnił przebieg procesu reklamacji i pomógł klientowi wypełnić potrzebne dokumenty.

Ew

17.05.2018

E.Leclerc

Placówka

Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1

Nie zgadzam się (2)
Wnętrze sklepu schludne...
Wnętrze sklepu schludne i zadbane, towar na półkach i wieszakach jest na bieżąco poprawiany przez obsługę sklepu. Obsługa dba również o atrakcyjny wygląd wystawy i utrzymanie porządku w przebieralniach.Obsługa interesuje się klientem. Pani, która mnie obsługiwała przedstawiła wybrany asortyment na podstawie podanych oczekiwań. Dużym plusem było przedstawienie towaru adekwatnego do życzenia. Nie zaobserwowano zjawiska tzw. "wciskania na siłę". Podczas przymierzania obsługa dba zarówno o prywatność, jak i o ewentualne doradztwo, brafitting i przyniesienie odpowiedniego modelu lub rozmiaru na podstawie uwag klientki. Towar dostępny jest w szerokiej gamie rozmiarów, również tych mało popularnych.W sklepie są tylko dwie przebieralnie, co może stanowić problem w przypadku większej liczby klientów, ponieważ czas poświęcany na każdego klienta może się wahać od kilku do kilkunastu minut w zależności od potrzeb. Obsługa kasy bardzo sprawna. Towar jest też estetycznie pakowany. Ceny regularne nie są nadmiernie zawyżone, dodatkowo w sklepie jest spory wybór asortymentu w cenie promocyjnej.

Ew

17.05.2018

Marilyn

Placówka

Gdańsk, Al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi