Opinia użytkownika: Ew
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Procedura rezygnacji z usługi. Informacja na temat procedury rezygnacji udzielona przez infolinię okazała się rzetelna. Sam proces składania dokumentów przebiegł szybko i sprawnie. Pracownicy byli uprzejmi. Mam jednak pewne zastrzeżenia:1. Rzecz, której nie rozumiem to brak możliwości zdania sprzętu przed upływem okresu wypowiedzenia. W efekcie do placówki trzeba się wybrać osobiście i to kilka razy, a godziny otwarcie są bardzo niekorzystne dla osób pracujących. 2. Wysyłanie przez firmę wiadomości SMS o treści nawołującej do wycofania się z rezygnacji, pisane w stylu "To Twoja ostatnia szansa na zmianę decyzji" zdecydowanie nie wpłynęły korzystnie na moją opinię o firmie. Rozumiem 1 czy 2 SMSy w miesięcznym okresie wypowiedzenia, ale 5 to już przesada.3. Podałam przyczynę rezygnacji - wyprowadzka z dotychczasowego miejsca zamieszkania i brak decyzyjności w sprawie wyboru operatora w nowym miejscu zamieszkania. Mimo podania tej informacji w placówce, odebrałam co najmniej 4 telefony z pytaniem o przyczynę rezygnacji i namową do zmiany decyzji. Zupełnie, jakby obieg informacji w bazie danych nie funkcjonował prawidłowo.Z dniem zakończenia okresu wypowiedzenia telefony i SMSy się skończyły. Obsługa w placówce na przyzwoitym poziomie. Podpisywanie dokumentów, zdanie sprzętu i uzyskanie stosownego potwierdzenia przebiegło sprawnie i bez problemów.