Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Ew

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Zadzwoniłam na Infolinię z zapytaniem o możliwość podłączenia Internetu w danym mieszkaniu, ponieważ w danym bloku w piwnicy znajduje się skrzynka Vectra. Zaznaczyłam, że zależy mi na czasie. Pani z Infolinii potwierdziła możliwość podłączenia Internetu i przedstawiła bardzo korzystną ofertę, wstępnie się zgodziłam i umówiłam technika. Technik po przybyciu na miejsce i wstępnych oględzinach stwierdził jednak, że nie jest w stanie podłączyć Internetu w tym konkretnym mieszkaniu. Po wizycie Technika kilkakrotnie dzwoniłam na infolinię w celu wyjaśnienia sytuacji, poszukiwania możliwych rozwiązań problemu lub zmiany oferty na Internet LTE zamiast kablowego. Pracownicy infolinii przekierowywali mnie do Pani, która zajmowała się moją sprawą. Pani ta zapewniała mnie, że "dowie się i oddzwoni", ale nie doczekałam się odpowiedzi. Moja prośba o ponowny kontakt została zignorowana. Ostatecznie, mimo atrakcyjnej oferty, zrezygnowałam z usług firmy Vectra na korzyść konkurencji.