Opinia użytkownika: Ew
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Opinia dotyczy obsługi podczas procedury reklamacji. Klient był obcokrajowcem porozumiewającym się wyłącznie w języku angielskim. Klientowi towarzyszyła osoba mówiąca w języku polskim. Czas oczekiwania nie był długi, punkt obsługi klienta jest widoczny i dobrze oznakowany.Obsługa zignorowała prośbę klienta o poproszenie do stanowiska osoby posługującej się językiem angielskim w celu wyjaśnienia kwestii formalno-prawnych związanych z reklamacją. Odmówiono też wezwania kierownika. Podczas rozmowy osoby obsługujące zwracały się tylko do "tłumacza", ignorując właściwego klienta i przerywały w trakcie tłumaczenia. Ostatecznie, zirytowany klient opuścił sklep. Wygląd miejsca i obsługi bez zastrzeżeń. Sprawny sprzęt elektroniczny.Reklamacji dokonano następnego dnia, w obecności innej grupy pracowników oraz z udziałem kierownika, który poprawnie posługiwał się językiem angielskim, odpowiednio wyjaśnił przebieg procesu reklamacji i pomógł klientowi wypełnić potrzebne dokumenty.