Obsługa nie wie gdzie znajduje sie towar,pan z ochrony niemiły. Zdecydowanie ze wzg na ludzi z ochrony nie bede robic tam zakupow jest w Olkuszu tyle sklepów że mam w czym wybierac
Obsługa bez zastrzeżeń miła i sympatyczna,pomocna.Asortyment duzy i ceny konkurencyjne.Polecam Byłam tam po raz pierwszy i napeno nie oststni będe tam wraca.
Bardzo dziękujemy, że zadała sobie Pani trud, by dokonać oceny naszego marketu w Krakowie przy ul. Bratysławskiej.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
Bardzo lubię robi...
Bardzo lubię robi tam zakupy wszystko jest świeże,miła i sympatyczna obsługa.Poleczam.
Nowoczesne wnętrze ,w ładnym eleganckim stylu,wszystko na wysoki połysk.Obsługa bardzo miła uczynna.Sala klimatyzowana,kącik palacza na zewnątrz budynku,zadbane toalety.Dużo miejsca do tańczenia.Bardzo długie terminy rezerwacji kuzyn czekał 2 lata.Moim zdaniem ten dom weselny jest trochę przereklamowany,kuchnia nie była rewelacyjna ,wypieki również..Na półmisku z ciastami królował piernik...:D. Większość gości narzekała na brak jedzenia na stole. Obsługa nie sprawdzała stanu zapełnienia półmisków i nie kwapiła się do donoszenia, z z tego co wiem cena za 1 gościa weselnego nie była mała.Osobiście nie zdecydowałabym się na tak długie czekanie ,bo kuchenne wyroby nie zachęciłyby mnie do tego.
Obsługa miła i bardzo przydatna.Jestem puszystą osobą więc bardzo często robię tu zakupy jedyny sklep w galerii i KRK , gdzie mogę dostać coś w rozmiarze +48.Polecam osobą puszystym.
Sprzedawca ogólnikowo opisywał mi samochód. W rozmowie miałam wrażenie,że akurat przyszłam w nie w porę.Nie demonstrował jego zalety nie posługiwał się autem w demonstracji .Sprzedawca nie słuchał to, co się do niego mówi i sam nie przejmował inicjatywy w rozmowie nie podkreślał zalet auta nie wspomniał o przedłużonej gwarancji. Rozmowa przebiegała nieciekawie, brak zainteresowania sprzedawcy moją chęcią kupna samochodu zniechęciła mnie do dalszej rozmowy. Poprosiłam o cennik wtedy sprzedawca kazał mi poczeka koło samochodu i poszedł skserować cennik. Wręczył mi go miałam wrażenie, że chce zakończyć rozmowę, więc poprosiłam o cennik akcesoriów dodatkowych wtedy zostałam zaproszona do jego biurka. Postawa sprzedawcy nie zachęciła mnie do kupna. Czułam się dyskryminowana, jako kobieta w zakupie auta u tego sprzedawcy. Jego postawa zmieniła się podczas robienia symulacji rat i oferty handlowej. Więcej na temat Dacii Sandero dowiedziałam się od sprzedawcy ucznia, który przeprowadził ze mną jazdę próbną. Sprzedawca w czasie jazdy i przed nią opisywał mi samochodu, pokazywał konkretne elementy jego wyposażenia, gdzie się znajdują oraz omawiał ich zastosowanie oraz korzyści płynące z ich stosowania. Opowiadał o elementach widocznych jak i nie widocznych np. ESP. Sprzedawca według mnie bardzo dobrze znał produkt, który sprzedawał. W prosty i zrozumiały sposób odpowiadał na moje pytania. Przedstawił mi atrakcyjną cenę. Przedstawił korzyści płynące za dołożenie niewielkiej ilości pieniędzy, żeby komfort jazdy zdecydowanie się polepszył. Sprzedawca słuchał to, co się do niego mówi i sam przejmował inicjatywę w rozmowie podkreślając zalety części i akcesoriów. Wspomniał też o przedłużonej gwarancji i korzyściach, jakie ona mi da.W salonie nie można było w pełni otworzy drzwi dwóch aut, gdyż stał za blisko siebie. Jakby się otworzyło drzwi jednego to nie można było by otworzy drzwi drugiego.Starszy sprzedawca powinien dużo nauczy się od swojego ucznia.Szczerze nie kupiłabym teraz tego auta w tym salonie ale u jego konkurencji.
Kilka razy korzystałam z usług tego biura i mam bardzo pozytywne wrażenia .Organizacja była bardzo dobra,hotele ofiarowały to co było w ofercie .Polecam.
Podsumowując przebieg całej zakupów w sklepie wypadł on bardzo dobrze w moich oczach. Wejście i otoczenie sklepu było czyste, plakaty na drzwiach aktualne. Sklep był czysty nie było pudeł po pustych towarach między regałami. Wszystkie towary stały na paletach nie zauważyłam towaru leżącego bezpośrednio na ziemi. Zachowanie pracowników oraz ich ubiór nie budził zastrzeżeń, byli ubrani estetycznie.Dużo towarów promocyjnym.Miła i sympatyczna obsługa .Polecam ten sklep.
W HB doradca w sposób jasny i obrazowy wytłumaczył mi cały produkt regularnego oszczędzania Best Invest Premium ING, dobrał mi go po szczegółowym zasięgnięciu informacji o mojej sytuacji finansowej. W prosty i szczegółowy sposób omówił mi cały produkt, zarówno Rachunek Oszczędnościowy jak i Rachunek Emerytalny. Zaznaczył na początku, że ten produkt, który mi przedstawi będzie najbardziej korzystnym produktem dla mnie i że z innych produktów nie będę zadowolona, gdyż ich zysk będzie dużo mniejszy od tego, co on mi teraz zaproponuje. Obrazowo i kwotowo przedstawił mi zysk z tego produktu, poinformował mnie, jakie poniosłabym konsekwencje z zerwania programu. Poinformował mnie o ubezpieczeniu ASISSTANCE Domowy, jakie jest przy tym produkcie. Na moje pytanie, Kto dziedziczy zgromadzone środki w razie śmierci ubezpieczonego? „Prosto i precyzyjnie wytłumaczył nurtujące mnie pytanie. Podejście do klienta jest miłe i rzeczowe, zdecydowania poleciłabym tego doradcę innym osobą.
W chodząc do Pizzy Libero podeszłam do stanowiska gdzie zamawia się pizzę. W lokalu były tylko dwie osoby siedząca przy stoliku. Podeszłam do lady gdzie składa się zamówienie. Pracownica, która przyjął ode mnie zamówieni była miła i kulturalna. W stosunku do mnie używała podstawowych zwrotów grzecznościowych. Przywitała mnie słowami „Dzień dobry”, zapytała, jaką pizzę chcę zamówić i jaka ma być duża. Zamówiłam dużą pizzę Capriciosa. Pracownica zaproponowała zakup ketchupu łagodnego i pikantnego oraz zakup sosu czosnkowego lub majonezowo-pomidorowego do polania na pizzę. Zdecydowałam się na ketchupu pikantnego i sou czosnkowego. Poinformowano mnie o możliwości zakupu napojów takich jak: PEPSI, MIRINDA, 7UP, TONIC 0,2 L. Poprosiłam o 3 MIRINDY 0,2L. Sprzedawca powtórzył wszystkie składniki zamówienia, podał kwotę do zapłaty za zamówienie, wydał paragon fiskalny i poprosił o zajęcie miejsca przy stoliku i poczekaniu z 20 min na zamówienie. Jak usiadłam pracownik przyniósł mi napoje, otworzył i nalała do szklanek . W tle słyszałam cichą muzykę, co umilało mi okres czekania na zamówienie. Pizza została podana mi przed czasem nie czekałam na nią 20 min ,ale 19 min. Pani podała mi sztućce i 3 dodatkowe talerze ,używając zwrotów grzecznościowych takich jak ,,proszę” .Później przyniosła mi pokrojoną na kawałki pizzę i życzyła,, smacznego”. Po zjedzeniu pizzy udałam się w stronę wyjścia ,gdzie po drodze usłyszałam słowa ,,do widzenia i zapraszamy ponownie”. Zdecydowanie wrócę jeszcze nie raz do tej pizzerii.
Wchodząc tam czułam się jak intruz ,totalnie byłam zbyta,mając upoważnienia do konta wszędzie mogłam wszystko załatwi w imieniu męża a w tym salonie nigdy nawet nie mogłam otrzymac podstawowych informacji do jakiegoś nurtującego mnie pytania o usługi jaki aktualnie posiadam.Nie polecam.
W zimie skorzystałam z promocyjnej oferty biura wyjazd do Egiptu.Zaskoczona byłam wiedzą i kompetencją pracownika co rzadko się zdarza.Kobieta była nie tylko zorientowana w ofertach ale także podała dużo potrzebnych porad.Zdecydowanie polecam.
Niskie ceny , pomieszczenie przejrzyste, towar ładnie poukładany, pomieszczenie utrzymane w czystości.Podoba mi się szybkie reagowanie na duże kolejki przy jednej kasie (otwierana jest druga przy dużej ilości klientów), miła obsługa.Nie podoba mi się zastawianie regałów paletami z towarem do wyłożenia na półkach wtedy ciężko cokolwiek dostac z zastawionych półek a chyba nie o to chodzi .
Jest to całodobowa lecznica dla zwierząt,w której można również nabyć produkty pielęgnacyjne i lecznicze dla zwierząt. Udałam się tam ze swoją suczką owczarkiem niemieckim długowłosym.,której urósł guz.Zyskałam tam zaufanie do chirurga i pozwoliłam na usunięcie guza sutka mojej suni.Operacja przebiegła bez komplikacji,miła i sympatyczna obsługa.W stosunku do KRK cena za operację była bardzo konkurencyjna w cenie miałam prowadzenie mojej suni po operavcji ,kilka wizyt a lekarze w razie potrzeby i w ramach ustalonej ceny za mastektomię aplikowali w razie potrzeby antybiotyki mojemu psu. .Miałam wątpliwości co do nowo otwartego gabinetu ,ale zaryzykowałam i nie żałuję .Lekarze okazali się profesjonalistami.Szczerze polecam.
polecam robienie zakupów,ceny promocyjne są konkurencyjne w stosunku do innych sklepów ale jednak trzeba zwracac uwagę na promocje ,gdyż inna cena jest na płlce a inna podczas płacenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.