Opinie użytkownika (30)

super
super

Elżbieta_649

23.01.2014

Benetton

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Obsługa nie wie...
Obsługa nie wie gdzie znajduje sie towar,pan z ochrony niemiły. Zdecydowanie ze wzg na ludzi z ochrony nie bede robic tam zakupow jest w Olkuszu tyle sklepów że mam w czym wybierac

Elżbieta_649

04.01.2014

Carrefour

Placówka

Olkusz, Rabsztyńska 2

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bez zastrzeżeń...
Obsługa bez zastrzeżeń miła i sympatyczna,pomocna.Asortyment duzy i ceny konkurencyjne.Polecam Byłam tam po raz pierwszy i napeno nie oststni będe tam wraca.

Elżbieta_649

12.11.2013

Auchan

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Często tam tankuje...
Często tam tankuje i nie mam problemu z samochodem.Miła i sympatyczna obsługa.Polecam

Elżbieta_649

20.08.2013

ORLEN

Placówka

Kraków, Włóczków 3

Nie zgadzam się (0)
Troszkę przereklamowana ceny...
Troszkę przereklamowana ceny wysokie a smakowo tak jak w przydrożnym barze.

Elżbieta_649

17.08.2013

Grube Ryby

Placówka

Zabierzów, Kraków

Nie zgadzam się (0)
Lubię robi tam...
Lubię robi tam zakupy,dużo promocji .

Elżbieta_649

17.08.2013

Kaufland

Placówka

Żagań, Przyjaciół Żołnierza 7

Nie zgadzam się (0)
02.05.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy, że zadała sobie Pani trud, by dokonać oceny naszego marketu w Krakowie przy ul. Bratysławskiej. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze. Pozdrawiamy Kaufland Team
Bardzo lubię robi...
Bardzo lubię robi tam zakupy wszystko jest świeże,miła i sympatyczna obsługa.Poleczam.

Elżbieta_649

17.08.2013

Alma Market

Placówka

Kraków, ul. Pilotów 6

Nie zgadzam się (0)
Nowoczesne wnętrze...
Nowoczesne wnętrze ,w ładnym eleganckim stylu,wszystko na wysoki połysk.Obsługa bardzo miła uczynna.Sala klimatyzowana,kącik palacza na zewnątrz budynku,zadbane toalety.Dużo miejsca do tańczenia.Bardzo długie terminy rezerwacji kuzyn czekał 2 lata.Moim zdaniem ten dom weselny jest trochę przereklamowany,kuchnia nie była rewelacyjna ,wypieki również..Na półmisku z ciastami królował piernik...:D. Większość gości narzekała na brak jedzenia na stole. Obsługa nie sprawdzała stanu zapełnienia półmisków i nie kwapiła się do donoszenia, z z tego co wiem cena za 1 gościa weselnego nie była mała.Osobiście nie zdecydowałabym się na tak długie czekanie ,bo kuchenne wyroby nie zachęciłyby mnie do tego.

Elżbieta_649

14.08.2013

GALICJA

Placówka

Klęczany, Klęczany 119

Nie zgadzam się (16)
Obsługa miła i...
Obsługa miła i bardzo przydatna.Jestem puszystą osobą więc bardzo często robię tu zakupy jedyny sklep w galerii i KRK , gdzie mogę dostać coś w rozmiarze +48.Polecam osobą puszystym.

Elżbieta_649

05.08.2013

C&A

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Sprzedawca ogólnikowo opisywał...
Sprzedawca ogólnikowo opisywał mi samochód. W rozmowie miałam wrażenie,że akurat przyszłam w nie w porę.Nie demonstrował jego zalety nie posługiwał się autem w demonstracji .Sprzedawca nie słuchał to, co się do niego mówi i sam nie przejmował inicjatywy w rozmowie nie podkreślał zalet auta nie wspomniał o przedłużonej gwarancji. Rozmowa przebiegała nieciekawie, brak zainteresowania sprzedawcy moją chęcią kupna samochodu zniechęciła mnie do dalszej rozmowy. Poprosiłam o cennik wtedy sprzedawca kazał mi poczeka koło samochodu i poszedł skserować cennik. Wręczył mi go miałam wrażenie, że chce zakończyć rozmowę, więc poprosiłam o cennik akcesoriów dodatkowych wtedy zostałam zaproszona do jego biurka. Postawa sprzedawcy nie zachęciła mnie do kupna. Czułam się dyskryminowana, jako kobieta w zakupie auta u tego sprzedawcy. Jego postawa zmieniła się podczas robienia symulacji rat i oferty handlowej. Więcej na temat Dacii Sandero dowiedziałam się od sprzedawcy ucznia, który przeprowadził ze mną jazdę próbną. Sprzedawca w czasie jazdy i przed nią opisywał mi samochodu, pokazywał konkretne elementy jego wyposażenia, gdzie się znajdują oraz omawiał ich zastosowanie oraz korzyści płynące z ich stosowania. Opowiadał o elementach widocznych jak i nie widocznych np. ESP. Sprzedawca według mnie bardzo dobrze znał produkt, który sprzedawał. W prosty i zrozumiały sposób odpowiadał na moje pytania. Przedstawił mi atrakcyjną cenę. Przedstawił korzyści płynące za dołożenie niewielkiej ilości pieniędzy, żeby komfort jazdy zdecydowanie się polepszył. Sprzedawca słuchał to, co się do niego mówi i sam przejmował inicjatywę w rozmowie podkreślając zalety części i akcesoriów. Wspomniał też o przedłużonej gwarancji i korzyściach, jakie ona mi da.W salonie nie można było w pełni otworzy drzwi dwóch aut, gdyż stał za blisko siebie. Jakby się otworzyło drzwi jednego to nie można było by otworzy drzwi drugiego.Starszy sprzedawca powinien dużo nauczy się od swojego ucznia.Szczerze nie kupiłabym teraz tego auta w tym salonie ale u jego konkurencji.

Elżbieta_649

04.08.2013

Renault

Placówka

Kraków, Aleja pokoju 63

Nie zgadzam się (1)
Jestem pod wrażeniem...
Jestem pod wrażeniem działania tego biura. Wszystko było zgodne z ofertą, od momentu pojawienia się w biurze do wylotu do Polski. Polecam.

Elżbieta_649

04.08.2013

TUI

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Kilka razy korzystałam...
Kilka razy korzystałam z usług tego biura i mam bardzo pozytywne wrażenia .Organizacja była bardzo dobra,hotele ofiarowały to co było w ofercie .Polecam.

Elżbieta_649

04.08.2013

Exim Tours

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (0)
Podsumowując przebieg całej...
Podsumowując przebieg całej zakupów w sklepie wypadł on bardzo dobrze w moich oczach. Wejście i otoczenie sklepu było czyste, plakaty na drzwiach aktualne. Sklep był czysty nie było pudeł po pustych towarach między regałami. Wszystkie towary stały na paletach nie zauważyłam towaru leżącego bezpośrednio na ziemi. Zachowanie pracowników oraz ich ubiór nie budził zastrzeżeń, byli ubrani estetycznie.Dużo towarów promocyjnym.Miła i sympatyczna obsługa .Polecam ten sklep.

Elżbieta_649

27.07.2013

Alma Market

Placówka

Modlniczka, Różańskiego 32

Nie zgadzam się (0)
W HB doradca...
W HB doradca w sposób jasny i obrazowy wytłumaczył mi cały produkt regularnego oszczędzania Best Invest Premium ING, dobrał mi go po szczegółowym zasięgnięciu informacji o mojej sytuacji finansowej. W prosty i szczegółowy sposób omówił mi cały produkt, zarówno Rachunek Oszczędnościowy jak i Rachunek Emerytalny. Zaznaczył na początku, że ten produkt, który mi przedstawi będzie najbardziej korzystnym produktem dla mnie i że z innych produktów nie będę zadowolona, gdyż ich zysk będzie dużo mniejszy od tego, co on mi teraz zaproponuje. Obrazowo i kwotowo przedstawił mi zysk z tego produktu, poinformował mnie, jakie poniosłabym konsekwencje z zerwania programu. Poinformował mnie o ubezpieczeniu ASISSTANCE Domowy, jakie jest przy tym produkcie. Na moje pytanie, Kto dziedziczy zgromadzone środki w razie śmierci ubezpieczonego? „Prosto i precyzyjnie wytłumaczył nurtujące mnie pytanie. Podejście do klienta jest miłe i rzeczowe, zdecydowania poleciłabym tego doradcę innym osobą.

Elżbieta_649

27.07.2013

Home Broker

Placówka

Kraków, Lubicz 3

Nie zgadzam się (1)
W chodząc do...
W chodząc do Pizzy Libero podeszłam do stanowiska gdzie zamawia się pizzę. W lokalu były tylko dwie osoby siedząca przy stoliku. Podeszłam do lady gdzie składa się zamówienie. Pracownica, która przyjął ode mnie zamówieni była miła i kulturalna. W stosunku do mnie używała podstawowych zwrotów grzecznościowych. Przywitała mnie słowami „Dzień dobry”, zapytała, jaką pizzę chcę zamówić i jaka ma być duża. Zamówiłam dużą pizzę Capriciosa. Pracownica zaproponowała zakup ketchupu łagodnego i pikantnego oraz zakup sosu czosnkowego lub majonezowo-pomidorowego do polania na pizzę. Zdecydowałam się na ketchupu pikantnego i sou czosnkowego. Poinformowano mnie o możliwości zakupu napojów takich jak: PEPSI, MIRINDA, 7UP, TONIC 0,2 L. Poprosiłam o 3 MIRINDY 0,2L. Sprzedawca powtórzył wszystkie składniki zamówienia, podał kwotę do zapłaty za zamówienie, wydał paragon fiskalny i poprosił o zajęcie miejsca przy stoliku i poczekaniu z 20 min na zamówienie. Jak usiadłam pracownik przyniósł mi napoje, otworzył i nalała do szklanek . W tle słyszałam cichą muzykę, co umilało mi okres czekania na zamówienie. Pizza została podana mi przed czasem nie czekałam na nią 20 min ,ale 19 min. Pani podała mi sztućce i 3 dodatkowe talerze ,używając zwrotów grzecznościowych takich jak ,,proszę” .Później przyniosła mi pokrojoną na kawałki pizzę i życzyła,, smacznego”. Po zjedzeniu pizzy udałam się w stronę wyjścia ,gdzie po drodze usłyszałam słowa ,,do widzenia i zapraszamy ponownie”. Zdecydowanie wrócę jeszcze nie raz do tej pizzerii.

Elżbieta_649

24.07.2013

Libero

Placówka

Michałowice-Wieś, ul.Krakowska 213A

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc tam czułam...
Wchodząc tam czułam się jak intruz ,totalnie byłam zbyta,mając upoważnienia do konta wszędzie mogłam wszystko załatwi w imieniu męża a w tym salonie nigdy nawet nie mogłam otrzymac podstawowych informacji do jakiegoś nurtującego mnie pytania o usługi jaki aktualnie posiadam.Nie polecam.

Elżbieta_649

09.07.2013

Orange

Placówka

Kraków, Bora-Komorowskiego 37

Nie zgadzam się (0)
W zimie skorzystałam...
W zimie skorzystałam z promocyjnej oferty biura wyjazd do Egiptu.Zaskoczona byłam wiedzą i kompetencją pracownika co rzadko się zdarza.Kobieta była nie tylko zorientowana w ofertach ale także podała dużo potrzebnych porad.Zdecydowanie polecam.

Elżbieta_649

07.07.2013

TUI

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (1)
Niskie ceny ,...
Niskie ceny , pomieszczenie przejrzyste, towar ładnie poukładany, pomieszczenie utrzymane w czystości.Podoba mi się szybkie reagowanie na duże kolejki przy jednej kasie (otwierana jest druga przy dużej ilości klientów), miła obsługa.Nie podoba mi się zastawianie regałów paletami z towarem do wyłożenia na półkach wtedy ciężko cokolwiek dostac z zastawionych półek a chyba nie o to chodzi .

Elżbieta_649

06.07.2013

Biedronka

Placówka

Rumia, Dąbrowskiego 27

Nie zgadzam się (0)
Jest to całodobowa...
Jest to całodobowa lecznica dla zwierząt,w której można również nabyć produkty pielęgnacyjne i lecznicze dla zwierząt. Udałam się tam ze swoją suczką owczarkiem niemieckim długowłosym.,której urósł guz.Zyskałam tam zaufanie do chirurga i pozwoliłam na usunięcie guza sutka mojej suni.Operacja przebiegła bez komplikacji,miła i sympatyczna obsługa.W stosunku do KRK cena za operację była bardzo konkurencyjna w cenie miałam prowadzenie mojej suni po operavcji ,kilka wizyt a lekarze w razie potrzeby i w ramach ustalonej ceny za mastektomię aplikowali w razie potrzeby antybiotyki mojemu psu. .Miałam wątpliwości co do nowo otwartego gabinetu ,ale zaryzykowałam i nie żałuję .Lekarze okazali się profesjonalistami.Szczerze polecam.

Elżbieta_649

05.07.2013

Pupil

Placówka

Nie zgadzam się (0)
polecam robienie zakupów,ceny...
polecam robienie zakupów,ceny promocyjne są konkurencyjne w stosunku do innych sklepów ale jednak trzeba zwracac uwagę na promocje ,gdyż inna cena jest na płlce a inna podczas płacenia.

Elżbieta_649

05.07.2013

Carrefour

Placówka

Kraków, Medweckiego 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi